Lille Sigurd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

baby84

stort tillykke med ham. Hvor er han fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

JH12

NNL skriver:

Jeg kan altså virkelig godt forstå dig mht tålmodigheden, det er jo heller ikke let når andre i gruppen begynder at diske op med fødselsberetninger og baby billeder

Men håber altså snart hun kommer, kan bare ikke forstå hun svarer "Storken" igen når den kalder på hende

hehe ja de lækre babyer og FB hjælper ikke ligefrem på min tålmodighed.. Men hvis hun ikke snart kommer, så kommer jeg ud på landet og låner jeres

Jamen hun kan allerede mange ting, hende den lille pige.. (bare ikke komme til verden.)

Anmeld

6. maj 2012

NNL

baby84 skriver:

stort tillykke med ham. Hvor er han fin

Mange tusinde tak Ja han er helt igennem perfekt og vidunderlig

Anmeld

6. maj 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

hehe ja de lækre babyer og FB hjælper ikke ligefrem på min tålmodighed.. Men hvis hun ikke snart kommer, så kommer jeg ud på landet og låner jeres

Jamen hun kan allerede mange ting, hende den lille pige.. (bare ikke komme til verden.)

Uha, jeg må hellere låse døren, så du ikke kommer og tager Sigurd Men på den anden side, du må også gerne komme på besøg, bare du lader ham blive hjemme hos sin moar, når du tager afsted igen

Hvis du har tid og lyst må du gerne komme et smut i morgen? Der har vi ingen planer...

Anmeld

6. maj 2012

JH12

NNL skriver:

Uha, jeg må hellere låse døren, så du ikke kommer og tager Sigurd Men på den anden side, du må også gerne komme på besøg, bare du lader ham blive hjemme hos sin moar, når du tager afsted igen

Hvis du har tid og lyst må du gerne komme et smut i morgen? Der har vi ingen planer...

Bare rolig jeg kunne aldrig finde på at tage din guldklump væk fra sin moar .. Alma må da også komme til verden på et tidspunkt.. hvis vi er heldige

Jamen jeg skal ingenting i morgen, så det kan vi godt aftale

Anmeld

6. maj 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Bare rolig jeg kunne aldrig finde på at tage din guldklump væk fra sin moar .. Alma må da også komme til verden på et tidspunkt.. hvis vi er heldige

Jamen jeg skal ingenting i morgen, så det kan vi godt aftale

Hun skal nok komme snart!! Men jeg kan godt forstå du er utålmodig - det var jeg endda selv for et par uger siden, til trods for at der stadig var "længe" til termin

Men vi ses da bare i morgen så, krydser lidt fingre for at du bliver nødt til at aflyse fordi du går i fødsel

Anmeld

6. maj 2012

JH12

NNL skriver:

Hun skal nok komme snart!! Men jeg kan godt forstå du er utålmodig - det var jeg endda selv for et par uger siden, til trods for at der stadig var "længe" til termin

Men vi ses da bare i morgen så, krydser lidt fingre for at du bliver nødt til at aflyse fordi du går i fødsel

Ja det er ikke længe siden det var dig selv der var utålmodig, prøv og tænk på hvis du skulle gå helt til den 8 .. Din heldige skid

Jo tak det ville ikke være dårligt, hvis hun besluttet sig for at komme i løbet af idag / nat.. men det er vidst bare ønske tænkning

Anmeld

6. maj 2012

Nadia&Daniel

NNL skriver:

Hej Piger

Så fik jeg lige en ledig stund til at komme online. Fik mit kejsersnit i fredags, han var allerede ude af maven kl 08.24 efter få minutter på operationsbordet. Han skreg med det samme og både mor og far kunne ikke holde tårerne tilbage Jesper kom med ud i et varmere rum, hvor de fik ham tørret af og Jesper klippede navlestrengen Derefter kom de ind til mig igen, så jeg kunne se ham mens jeg blev lappet sammen...

Senere den dag havde jeg ret store smerter og var ikke rigtig med da de målte og vejede ham, men farmand klarede bare det hele super flot og var med til det hele. 3250 gram og 51 cm's ren dejlighed

Dagene efter gik bedre, og jeg fik amningen op at køre natten til søndag med hjælp fra ammebrikker, så vi fik lov at tage hjem søndag Nu skal vi bare have fundet os helt til rette herhjemme med en lille ny, det går heldigvis rigtig godt, han er generelt meget tilfreds, så det er dejligt

Hvor er det dog stort at være blevet mor!!

Her er lige lidt billeder.

Knus fra Nadia og Sigurd

Stort TILLYKKE med Jeres skønne søn Dejligt at læse om Jeres oplevelse

Det er nogle virkelige skønne billeder af lille Sigurd 

Anmeld

8. maj 2012

NNL

Nadia&Daniel skriver:

Stort TILLYKKE med Jeres skønne søn Dejligt at læse om Jeres oplevelse

Det er nogle virkelige skønne billeder af lille Sigurd 

Tusind tak for det, og tak for opbakningen om kejsersnittet

Og ja, han er bare så skøn, vores eget lille vidunder

Anmeld

10. maj 2012

kvinde84

Tillykke med jeres lille vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.