Lille Sigurd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.468 visninger
50 svar
0 synes godt om
30. april 2012

NNL

Hej Piger

Så fik jeg lige en ledig stund til at komme online. Fik mit kejsersnit i fredags, han var allerede ude af maven kl 08.24 efter få minutter på operationsbordet. Han skreg med det samme og både mor og far kunne ikke holde tårerne tilbage Jesper kom med ud i et varmere rum, hvor de fik ham tørret af og Jesper klippede navlestrengen Derefter kom de ind til mig igen, så jeg kunne se ham mens jeg blev lappet sammen...

Senere den dag havde jeg ret store smerter og var ikke rigtig med da de målte og vejede ham, men farmand klarede bare det hele super flot og var med til det hele. 3250 gram og 51 cm's ren dejlighed

Dagene efter gik bedre, og jeg fik amningen op at køre natten til søndag med hjælp fra ammebrikker, så vi fik lov at tage hjem søndag Nu skal vi bare have fundet os helt til rette herhjemme med en lille ny, det går heldigvis rigtig godt, han er generelt meget tilfreds, så det er dejligt

Hvor er det dog stort at være blevet mor!!

Her er lige lidt billeder.

Knus fra Nadia og Sigurd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

JH12

NNL skriver:

Hej Piger

Så fik jeg lige en ledig stund til at komme online. Fik mit kejsersnit i fredags, han var allerede ude af maven kl 08.24 efter få minutter på operationsbordet. Han skreg med det samme og både mor og far kunne ikke holde tårerne tilbage Jesper kom med ud i et varmere rum, hvor de fik ham tørret af og Jesper klippede navlestrengen Derefter kom de ind til mig igen, så jeg kunne se ham mens jeg blev lappet sammen...

Senere den dag havde jeg ret store smerter og var ikke rigtig med da de målte og vejede ham, men farmand klarede bare det hele super flot og var med til det hele. 3250 gram og 51 cm's ren dejlighed

Dagene efter gik bedre, og jeg fik amningen op at køre natten til søndag med hjælp fra ammebrikker, så vi fik lov at tage hjem søndag Nu skal vi bare have fundet os helt til rette herhjemme med en lille ny, det går heldigvis rigtig godt, han er generelt meget tilfreds, så det er dejligt

Knus fra Nadia og Sigurd

Hej Smukke mor og Skønne lille Sigurd..

Tusind tak fordi i havde tid til besøg idag.. og Søde Nadia han er bare SKØN, SMUK, DEJLIG, KÆR og VIDUNDERLIG !  

Jesper virker som en super far, som klare det flot, og du klare det skide godt som mor..

I siger jo bare til, når i ønsker besøg igen.. Og ellers skal i jo være velkommen når Alma engang gider komme til verden  Hvilket hun MEGET gerne må LIGE nu efter jeg har set jeres skønne vidunder idag..

RIGTIG stort tillykke med ham, til jer begge to

Anmeld

30. april 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hej Piger

Knus fra Nadia og Sigurd

En skøn opdate Lækkert at se nogle flere billeder af guldet
Han er godt nok skøn.

Er glad for du har fået det bedre og at amningen kører

Jeg glæder mig så meget til at få oplevelsen som du, og få min baby i armene.

Kæmpe kram Carina

Anmeld

30. april 2012

viben

Hvor ser han skøn ud, tillykke med ham
Nu må det være min tur!!

Anmeld

30. april 2012

DinNabo

Tillykke med ham. Han ser vidunderlig ud!

Anmeld

30. april 2012

sofiell89

Tillykke med ham. Han ser dejlig ud

Anmeld

30. april 2012

Majbrit

Ej, hvor er han bare en skøn lille gut!!! Hvor må i bare være overvældede af det hele, både ham og de nye roller.. Rigtig stort tillykke! Nu som mor...

Dejligt du har overskud til at lægge billeder ind, er sikker på vi alle er død misundelige lige nu!

Håber i får nogle rigtig gode dage sammen her i starten, hvor er han bare kær og dejlig!

Anmeld

30. april 2012

Guldimaven

Hvor er han bare en fin lille dreng!  Stort tillykke med ham, og sikke fin en størrelse!

Dejligt at du har fået amningen op og kører, så kunne det jo ikke være bedre! Hvor må det være fantastisk at være blevet mor!

Glæder mig til at følge jer og sigurds start på livet!

Anmeld

30. april 2012

Maria Sun

STORT tillykke med Jeres skønne dreng.

Sikke en fin størrelse han har. :-)

Anmeld

30. april 2012

Chevro

Heej! (:

STORT T I L L Y K K E til jer begge to, med den dejlige lille dreng <3

Fantastisk at det er gået så godt hidtil, er super glad på jeres vegne! - så glæder man sig bare endnu mere til man får sin egen i armene (;

Men der er nu heller ikke længe til - så kan man snakke om nogle heeelt andre følelser og tanker, end graviditet ;-) smiler..

Mange tanker og knus Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.