Lille Sigurd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Går det stadigvæk fremad med den smukke Sigurd? ..

Ja hun må gerne snart komme, så vi kan komme ud og vise vores smukke børn og barnevogne frem..
Også vi rigtig kan komme i svømmehallen ..

Det bliver spændende om Alma snart kommer til verden, eller om jeg kan nå at besøge jer en masse endnu  Men i siger jo endelig bare til når i vil have lidt selskab

Jo mere ve-støv jo bedre

Ja det går fremad med ham, sundhedsplejesken har lige været her, han vokser og tager på i vægt allerede, så det er rigtig godt Og amningen kører efterhånden, der er i hvert fald masser af mælk, og godt sug i bettemanden

Håber altså virkelig din gåtur i går har hjulpet det hele lidt igang, vil så gerne snart møde Alma

Vil du sættes igang i næste uge, hvis der ikke er sket noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

NNL

Frk-Lotusblomst skriver:

Så fik jeg lige fundet frem til denne tråd..
Endnu engang STORT tillykke med lille Sigurd. Han er jo simpelthen så underskøn.

Godt at høre at amningen kom godt op at køre og i fik lov at komme hjem så hurtigt.

Mange mange tak - ja han er et stk ægte lækker-bebs

Anmeld

2. maj 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Hvor har jeg glæder mig til at høre, hvordan det gik med dig og lille Sigurd. Og hvor er det skønt at høre, at det gik så godt, at I allerede kunne komme hjem søndag!Og Sigurd.... Han er da bare så kær at se på!!! Hvor må det være skønt at have den lille herlighed i armene

Ja det er ganske enkelt helt fantastisk. Det kan slet ikke beskrives! Glæd dig!!!

Anmeld

2. maj 2012

Frk-Lotusblomst

NNL skriver:

Mange mange tak - ja han er et stk ægte lækker-bebs

Anmeld

2. maj 2012

MariaJ

Stort tillykke med lille Sigurd . Hvor er han fin. Dejligt at det hele er gået godt og at I er kommet godt i gang med familielivet.

Anmeld

2. maj 2012

JH12

NNL skriver:

Ja det går fremad med ham, sundhedsplejesken har lige været her, han vokser og tager på i vægt allerede, så det er rigtig godt Og amningen kører efterhånden, der er i hvert fald masser af mælk, og godt sug i bettemanden

Håber altså virkelig din gåtur i går har hjulpet det hele lidt igang, vil så gerne snart møde Alma

Vil du sættes igang i næste uge, hvis der ikke er sket noget??

Hvor dejligt det går fremad med Sigurd .. og det er jo slet ikke dårligt det bare kører med amningen, håber jeg er lige så heldig når jeg engang kommer så langt..

Mine gåture hjælper åbenbart ikke, har idag gået omkring 11 km. og der er stadigvæk ingen tegn..

Ja hvis de tilbyder det på tirsdag, så siger jeg vidst ja, jeg har bare ingen tålmodighed tilbage..

Anmeld

3. maj 2012

nattergalen

Stort tillykke med jeres dejlige guldklump

Han ser SÅ sød, og allerede en charmetrold

Anmeld

4. maj 2012

NNL

MariaJ skriver:

Stort tillykke med lille Sigurd . Hvor er han fin. Dejligt at det hele er gået godt og at I er kommet godt i gang med familielivet.

Mange tak! Ja det er bare skønt

Anmeld

4. maj 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Hvor dejligt det går fremad med Sigurd .. og det er jo slet ikke dårligt det bare kører med amningen, håber jeg er lige så heldig når jeg engang kommer så langt..

Mine gåture hjælper åbenbart ikke, har idag gået omkring 11 km. og der er stadigvæk ingen tegn..

Ja hvis de tilbyder det på tirsdag, så siger jeg vidst ja, jeg har bare ingen tålmodighed tilbage..

Jeg kan altså virkelig godt forstå dig mht tålmodigheden, det er jo heller ikke let når andre i gruppen begynder at diske op med fødselsberetninger og baby billeder

Men håber altså snart hun kommer, kan bare ikke forstå hun svarer "Storken" igen når den kalder på hende

Anmeld

4. maj 2012

NNL

nattergalen skriver:

Stort tillykke med jeres dejlige guldklump

Han ser SÅ sød, og allerede en charmetrold

Tusind tak for det Og ja, du kan tro han kan chame sig ind. Når han først begynder at lave søde lyde og sjove ansigter, kan man slet ikke stå for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.