Lille Sigurd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Koen.

Stort tillykke skønt det hele bare køre! Kæmpe knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Camillee

Tillykke med jeres smukke lille Sigurd .
dejligt at høre at alt er gået så fint og at det bare køre

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Hej Smukke mor og Skønne lille Sigurd..

Tusind tak fordi i havde tid til besøg idag.. og Søde Nadia han er bare SKØN, SMUK, DEJLIG, KÆR og VIDUNDERLIG !  

Jesper virker som en super far, som klare det flot, og du klare det skide godt som mor..

I siger jo bare til, når i ønsker besøg igen.. Og ellers skal i jo være velkommen når Alma engang gider komme til verden  Hvilket hun MEGET gerne må LIGE nu efter jeg har set jeres skønne vidunder idag..

RIGTIG stort tillykke med ham, til jer begge to

Tusind tak søde Og mange tak for besøg og barselsgave, den skal han nok blive glad for

Du kan tro jeg også glæder mig til at se Alma når hun engang synes hun vil gøre os selskab herude i den store skønne forårsverden Håber snart hun kommer, så vi kan komme på trilletur med barnevognene og tælle uger til vi må komme i svømmehallen igen

Og du er velkommen til at komme forbi, lige nu er der mange om buddet, men du bor jo så dejligt tæt på, så det er nemt

Sender lige alverdens ve-støv i din retning

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Kruse90 skriver:

En skøn opdate Lækkert at se nogle flere billeder af guldet
Han er godt nok skøn.

Er glad for du har fået det bedre og at amningen kører

Jeg glæder mig så meget til at få oplevelsen som du, og få min baby i armene.

Kæmpe kram Carina

Mange tak søde Kan godt forstå du glæder dig, det er virkelig også bare SÅÅÅ stort at blive mor!

Håber snart der sker noget hos dig, så lille Filucca kan se dagens lys Og du kan slippe for kløen!! Hvor stor skønner de hende til at være nu?

Krammer

Anmeld

1. maj 2012

NNL

viben skriver:

Hvor ser han skøn ud, tillykke med ham
Nu må det være min tur!!

Tusind tak for det Ja håber snart der sker noget hos jer andre også

Anmeld

1. maj 2012

NNL

sofiell89 skriver:

Tillykke med ham. Han ser dejlig ud

Mange tak for det

Anmeld

1. maj 2012

NNL

DinNabo skriver:

Tillykke med ham. Han ser vidunderlig ud!

Tak for de søde ord, han ER ganske enkelt også vidunderlig

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Majbrit skriver:

Ej, hvor er han bare en skøn lille gut!!! Hvor må i bare være overvældede af det hele, både ham og de nye roller.. Rigtig stort tillykke! Nu som mor...

Dejligt du har overskud til at lægge billeder ind, er sikker på vi alle er død misundelige lige nu!

Håber i får nogle rigtig gode dage sammen her i starten, hvor er han bare kær og dejlig!

Tusind tak Ja det er virkelig overvældende, indimellem sidder jeg bare og græder af glæde Det er helt uvirkeligt at vi nu er forældre til vores egen lille dejlige dreng - men det er så fantastisk I har allesammen noget helt vidunderligt at glæde jer til

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Hvor er han bare en fin lille dreng!  Stort tillykke med ham, og sikke fin en størrelse!

Dejligt at du har fået amningen op og kører, så kunne det jo ikke være bedre! Hvor må det være fantastisk at være blevet mor!

Glæder mig til at følge jer og sigurds start på livet!

Tusind tak for de søde ord Ja det er bare vidunderligt!!

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Maria Sun skriver:

STORT tillykke med Jeres skønne dreng.

Sikke en fin størrelse han har. :-)

Tusind tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.