Lille Sigurd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Monis

NNL skriver:

Hej Piger

Så fik jeg lige en ledig stund til at komme online. Fik mit kejsersnit i fredags, han var allerede ude af maven kl 08.24 efter få minutter på operationsbordet. Han skreg med det samme og både mor og far kunne ikke holde tårerne tilbage Jesper kom med ud i et varmere rum, hvor de fik ham tørret af og Jesper klippede navlestrengen Derefter kom de ind til mig igen, så jeg kunne se ham mens jeg blev lappet sammen...

Senere den dag havde jeg ret store smerter og var ikke rigtig med da de målte og vejede ham, men farmand klarede bare det hele super flot og var med til det hele. 3250 gram og 51 cm's ren dejlighed

Dagene efter gik bedre, og jeg fik amningen op at køre natten til søndag med hjælp fra ammebrikker, så vi fik lov at tage hjem søndag Nu skal vi bare have fundet os helt til rette herhjemme med en lille ny, det går heldigvis rigtig godt, han er generelt meget tilfreds, så det er dejligt

Hvor er det dog stort at være blevet mor!!

Her er lige lidt billeder.

Knus fra Nadia og Sigurd

Tillykke

Han ser super skøn og dejlig ud. Det må være fantastisk endelig at have ham i sine arme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

VNB

Åh han er bare så SKØN! 

Mosters lille putte-Gøj  

Endnu engang kæmpe kæmpe stort tillykke til dig og Jesper! 

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Chevro skriver:

Heej! (:

STORT T I L L Y K K E til jer begge to, med den dejlige lille dreng <3

Fantastisk at det er gået så godt hidtil, er super glad på jeres vegne! - så glæder man sig bare endnu mere til man får sin egen i armene (;

Men der er nu heller ikke længe til - så kan man snakke om nogle heeelt andre følelser og tanker, end graviditet ;-) smiler..

Mange tanker og knus Malene

Hejsa

Mange tusind tak Jeg kan godt forstå du glæder dig til det bliver din tur lige om snart Håber det kommer til at gå godt for dig, og at det sker inden alt for længe, så du slipper for alle smerter og komplikationer...

Knus herfra.

Anmeld

1. maj 2012

NNL

tanja. skriver:

Stort tillykke skønt det hele bare køre! Kæmpe knus herfra

Mange tak

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Camillee skriver:

Tillykke med jeres smukke lille Sigurd .
dejligt at høre at alt er gået så fint og at det bare køre

Tusind tak for det - og selv mange gange tillykke med jeres lille pige 

Anmeld

1. maj 2012

NNL

Monis skriver:

Tillykke

Han ser super skøn og dejlig ud. Det må være fantastisk endelig at have ham i sine arme.

Tusind tak for det. Ja det er bare den skønneste følelse i verden Men nu må det snart være din tur til at prøve det

Anmeld

1. maj 2012

NNL

VNB skriver:

Åh han er bare så SKØN! 

Mosters lille putte-Gøj  

Endnu engang kæmpe kæmpe stort tillykke til dig og Jesper! 

Taak Moster Vinni Ja det er bare så lækkert at have ham ude, kan slet ikke få nok af ham

Anmeld

1. maj 2012

JH12

NNL skriver:

Tusind tak søde Og mange tak for besøg og barselsgave, den skal han nok blive glad for

Du kan tro jeg også glæder mig til at se Alma når hun engang synes hun vil gøre os selskab herude i den store skønne forårsverden Håber snart hun kommer, så vi kan komme på trilletur med barnevognene og tælle uger til vi må komme i svømmehallen igen

Og du er velkommen til at komme forbi, lige nu er der mange om buddet, men du bor jo så dejligt tæt på, så det er nemt

Sender lige alverdens ve-støv i din retning

Går det stadigvæk fremad med den smukke Sigurd? ..

Ja hun må gerne snart komme, så vi kan komme ud og vise vores smukke børn og barnevogne frem..
Også vi rigtig kan komme i svømmehallen ..

Det bliver spændende om Alma snart kommer til verden, eller om jeg kan nå at besøge jer en masse endnu  Men i siger jo endelig bare til når i vil have lidt selskab

Jo mere ve-støv jo bedre

Anmeld

1. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Så fik jeg lige fundet frem til denne tråd..
Endnu engang STORT tillykke med lille Sigurd. Han er jo simpelthen så underskøn.

Godt at høre at amningen kom godt op at køre og i fik lov at komme hjem så hurtigt.

Anmeld

2. maj 2012

grøn · ært

Hvor har jeg glæder mig til at høre, hvordan det gik med dig og lille Sigurd. Og hvor er det skønt at høre, at det gik så godt, at I allerede kunne komme hjem søndag!Og Sigurd.... Han er da bare så kær at se på!!! Hvor må det være skønt at have den lille herlighed i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.