EKBJ skriver:
Læste den debat om hende den 13 årige pige der ville have et barn om nogle år..
Blev sgu lidt små irriteret over de kommentare der kom om unge mødre
.. - hvorfor brokke over at så mange unge mennesker får foretaget en abort, når man også brokker over at det er ansvarsløst/respektløst at sætte et barn til verden når man ikke er mere end 15-17 år??
Hvad vil i have VI skal gøre?? Vi gør jo kun det bedste for os selv og det lille væsen der er inden i os
..
Undskyld alt mit brok havde bare lige brug fot at komme ud med det!! Da jeg føler mig lidt ramt af alle de kommentare.. 
Altså rent personligt er jeg flintrende ligeglad om du, hende den anden, eller en hel tredje går ud og laver en milliard børn inden I er flyttet hjemmefra. Hold da kæft hvor har jeg så meget andet at se til i mit liv.
Men når hun nu selv er så uforsigtig at gå på baby.dk i søgen efter godkendelse af det absolut tåbelige projekt, så må hun altså også have nos*** nok til at kunne modstå den storm af modvilje hun vil møde.
Hvad fanden i helvede tænker I på?! BØRN som 14 årig!!!!
For det første, så er der hele det samfundsøkonomiske aspekt i det. FOr hvem kommer til at betale? Det gør jeg.
Så er der hele det personlige aspekt, hvem kommer til at betale når hun finder ud af hun alligevel ikke magter opgaven? Mig.
Hvem kommer til at lide under at have haft en mor der gik på druk hele barndommen? Barnet.
Hvem kommer til at have personlighedsbrister ad libitum, fordi mor ikke "Lige kunne overskue det"? Barnet.
Der er så mange fælder i det at blive forælder, fatter slet ikke det er noget I gider stræbe efter, når livet kunne gå sorgløst med studieture, uddannelse i udlandet, tøseture til Berlin.
Men i bund og grund, er det jeres liv. Bare en skam det er mig der skal betale 
Anmeld