jeg klapper i mine små fede hænder hvergang et alt for ung menneske tager valget om en abort, simpelhen fordi som andre er inde på så er man ikke så mentalt klar, som når man er ældre.
jeg er dog heller ikke fortaler af abort som præventation, der håber jeg at folk er kloge nok til at beskytte sig. Men desværre så er det jo derfor at de bliver gravide fordi at de ikke lige tænker så langt. Min egen datter er lavet på et kondom. Skide uheldigt men ja det sker altså når kondomerne er for gamle. noget som vi skulle have tænkt over.
Og igen, jeg fik selv for tidlig, og ikke noget jeg anbefaler til andre på nogle måder
Og er sikker på alle der bliver gravid og ikke får aborten har alle intentioner
om at blive verdens bedste mor, lige som vi alle har
Men hellere en abort for meget end et barn der ikke for det som de skal have. og der tænker jeg nu alle aldres grupper, hvis man er i en situation hvor at man ikke er sikker på at man kan give sit barn det som det burde, så mener jeg en abort er at foretrækkke. Jeg fik en, min tredige graviditet, men på det tidspunkt var jeg syg, meget syg, og mit forhold var mildesttalt ikke noget for børn. Så beslutningen blev, at det var bedre jeg fik styr på mit liv med de børn der var i det, end udsætte en 3. for mit daværende liv. Og nej jeg fortryder ikke.
Og undskyld til alle unge mødre, men man ser bare meget meget meget meget ofte at unge der får børn, går fra hinanden ( jeg selv inkluderet) måske ikke nu, måske ikke om 1-2 år men ofte sker det .
Anmeld