EKBJ skriver:
Igen skal det lige sige at det ikke var planlagt - men er blevet til et ønske barn
..
Lede far mor og børn??? - det er da ligeså nyt for os unge mødre som for jer der er "oppe i årene"..
Man kan vide ligeså meget om hinanden og have ligeså godt et forhold med sin kæreste selvom man ikke har været sammen i 5år inden..
så at sansynligheden for at man går fra hinanden bare fordi man er yngre og har været sammen i kortere tid er da noget fis at sige, forholdet er ikke sikret bare fordi man har været sammen i 5 år inden..
Min mand og jeg havde været sammen 5 mdr, da vi flyttede sammen.
Knap 1,5 år, da jeg blev gravid
Godt 2 år da vi blev gift
Og lige lidt mere, da vi blev forældre.. 
Heldigvis er modenhed ikke et ensidigt begreb. Jeg er 30, og er totalt umoden, når det kommer til at være alene hjemme. Til gengæld er jeg ganske moden på de fleste andre områder.
Du er 16 og vil givetvis være umoden på en række områder. Men det udelukker heldigvis ikke, at du kan være moden i mor-rollen. Vi er heldigvis ikke fastlåste i vores roller. Og både umodenhed og modenhed kan være godt. Egentlig kan jeg ikke li' ordet moden. Lyder lidt som at være færdig. Lige til at plukke og så slut. Jeg stemmer for udvikling hele livet...
Jeg har stor respekt for din beslutning om at beholde barnet. Mht. prævention: Could have/should have/ would have, kan du ikke bruge til så meget nu, vel?
Men mon ikke, du husker det fremover
?
God dag!
Anmeld