Månsson skriver:
Men for at det giver mening at sige jeg sidder lige her ude skal barnet os ha en hvis størrelse i min verden, hvis du forstår. Min datter er 7måneder og ville absolut ikke få noget ud af at jeg sagde det men hvis hun nu var 2var det en anden snak
tjah, måske ikke når de er under 6 mdr, men tror de forstår det ret hurtigt efterfølgende, og så længe de kan høre mor pusle omkring så tror jeg på de har bedre af at lære at falde i søvn selv, og lære at det at de ligger alene i sengen også er et trygt sted. Selvfølgelig er det anderledes om barnet er spæd eller i "trodsalderen" som min er nu, men mener bare man gør sit barn en bjørnetjeneste hvis man lære det at det kun er trygt når mor eller far er der. Men mener selvfølgelig ikke man skal lade barnet græde sig selv i søvn, uden at gå der ind og trøste, men at hellere barnet græder lidt end det bliver vugget, holdt og nusset i søvn for så at forlade det efter det er faldet i søvn... I hvert fald min mening..
I dag kan jeg godt lade min søn græde lidt, men er heller ikke tvivl om hvornår han er ked af det og hvornår han bare prøver græser af, for når han bare prøver græser af griner han så snart jeg åbner døren selvom han lige har "grædt".
Anmeld