Ja selvfølgelig kan man det...
Men om det har så meget med alderen at gøre ved jeg ikke... Du vil blive stærkt overvåget af kommunen og da du som 13 årig ikke overhovedet har mulighed for at forsørge et barn.. Så tror jeg faktisk de ville varetage barnet tarv og det ville være en tvangsfjernelse...
Der er så mange andre faktorer der spiller ind i en tvangsfjernelse. Men vuderer kommunen at du/i ikke kan passe jeres barn ordenligt, ja så sker det altså...
Derudover så får du lige min ærlige mening, også selvom du skriver "op med den"
Du er, om du vil det eller ej, et barn.. Du er kun lige blevet teenager.. Selvom du sikkert selv synes du er en voksen med egne meninger og hvad du ellers tror... Så er du et stort barn og du er iøvrigt slet ikke myndig til at dyrke sex.. Så hvis din kæreste er over femten/seksten så vil han blive dømt for sex med mindreårige..
Sådan en dom hængende over hovedet og et lille spædbarn går ikke hånd i hånd og derfor kunne der være en yderligere grund til tvangsfjernelse.
Jeg fik barn som 26 årig og selv jeg synes det kan være hårdt, svært og træls nogle gange... Selvfølgelig er der mange dejlige dage... Men det der med at få økonomien til at hænge sammen og være struktureret i spisetider, sovetider og alle mulige andre ting, det kan være svært, selv for en voksen...
Ja "De unge mødre" er et populært program, men man skal altså ikke stræbe efter at blive ligesom én af dem... Jeg kender én af dem personligt og det program har ikke bragt meget andet en ulykke for hende....
Vent for guds skyld... Der er absolut ingen grund til at skynde sig med at få børn, de er meget sjovere når man har økonomi og overskud til dem... Desuden så er der ingen der siger at din kæreste og du selv vil holde sammen og uden at gøre dig mismodig så er sansynligheden ret lille for det og alenemødre har bestemt ikke altid for sjovt...
Tænk dig om.... Og spørg dine forældre om de ville synes det var en god idé...
Anmeld