Vil ikke afsløre navnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

foto på lærred

Jeg synes I skal gøre som I føler for.

Held og lykke med maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

BabyHL

Sophie.Hammershøy skriver:

Mig og min kæreste har det begge sådan at vi ikke vil afsløre hvad vores lille mand skal hedde før han bliver født!

Simpelthen fordi vi er bange for nogen vil "nuppe" det (eller noget i den stil) også er det jo ikk længere lige så specielt!

Er vi bare helt væk eller?

Vi ved jo udemærket godt man (for det meste) ikk kan undgå at møde nogen med fælles navn.... Men stadig!

Nej hvor sjovt.. Det er på præcis samme måde vi har det hos os. Vi har kun fortalt mine forældre det, andre får det først at vide når han er født  

Er godt nok også spændt på at høre hvad det er for et navn I har fundet.. 20 er jo ikke ret meget..

I øvrigt er jeg selv fra sydsjælland, hvor alle kender alle, og kender et par der er gravide - og ville heller ikke have at nogle af dem skulle "nuppe" navnet

Anmeld

3. maj 2012

Isaac's mor

Vi har lige undersøgt navnet.. Og der er faktisk langt flere der hedder det end vi troede
Men har bare aldrig mødt nogen altså
Men pyt nu med det, synes stadig det er perfekt unikt!

Anmeld

3. maj 2012

DK

Gør som du vil!

Personligt synes jeg det er lidt pjattet. Som om folk gør sig unødvendigt "vigtige" omkring det. Men flere af mine søskende har gjort det og ligeledes mange veninder så jeg tror det er helt normalt!

Vi diskuterede navne med familien. Ikke at de skal bestemme, men det er da rart at få andres besyv med. Det er trods alt noget som man skal kaldes hele ens liv!

Vi valgte et helt alm. traditionelt navn, som alligevel ingen hedder mere. Richard.(ca. 4-6 stykker pr. år) 

Min den store hedder Kirstine, og det er lidt mere almindeligt (ca. 80 om året).

Jeg valgte ikke navn ud fra at det skulle være helt unikt eller lign, men ud fra at det skulle være et navn som alle kender, som alle kan stave til, og som betyder noget for os personligt (begge unger er opkaldt efter familie).

Dog ville jeg aldrig vælge et navn på top 10 af den grund at det må være SÅ træls at være Mette P, Mette S, Mette A.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.