Vil ikke afsløre navnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Isaac's mor

Kongmulle skriver:

Nå kan se på en statestik at han ikke er alene mere, øv

MEN de er kun 20 i alt der hedder det nu, så det er stadig ikke overbrugt

Har heller aldrig mødt andre med hans navn.

Der er ogs kun omk 20 ved "vores" navn.. hihi!

Jeg synes det rart at det er så 'ubrugt', føler altså det gør det mere specielt :O som jeg selvf. ogs synes vores lille dreng er, så det passer jo bar perfekto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

JH12

jeg synes det er fedt i holder det hemmeligt, lige meget om det er specielt eller hvad det er.. Folk behøver ikke vide det hele inden baby er kommet til verden..

vi kunne bare ikke holde vores kæft Folk måtte gerne lige vende sig til navnet, også ville folk heller ikke komme med alle de underlige kommentar der kan komme til et navn, når først hun var kommet til verden, på den her måde, vendte de sig til det inden hun kom.. også er navnet bare en del af hende..

Anmeld

27. april 2012

MetteSkals

Vi fortalte først vores søns navn til hans barnedåb - og det er helt almindeligt i min familie at vente så længe. Er lidt sjovt at det er en overraskelse Og på den måde lærte vi ham også lidt at kende inden han blev navngivet.

Han hedder desuden Bastian - gammelt, ikke særlig brugt, men genkendeligt - og helt perfekt

Anmeld

27. april 2012

Frøken J.

Sophie.Hammershøy skriver:

Mig og min kæreste har det begge sådan at vi ikke vil afsløre hvad vores lille mand skal hedde før han bliver født!

Simpelthen fordi vi er bange for nogen vil "nuppe" det (eller noget i den stil) også er det jo ikk længere lige så specielt!

Er vi bare helt væk eller?

Vi ved jo udemærket godt man (for det meste) ikk kan undgå at møde nogen med fælles navn.... Men stadig!

Nej, i er ikke alene. Vi fortalte ikke navnet før efter fødslen. Der var lige en eller to (bl.a. min skønneste dejlige veninde Laulund87) der fik det at vide, men ellers var det FULDSTÆNDIG hemmeligt! Dels fordi det var sjovest, og også fordi jeg snakkede med mange der var gravide med piger, og ville ikke give nogen gode idéer. Haha! Ikke når de var samme årgang 

Anmeld

27. april 2012

Nitz - <3 David

Vi bestemte os først for navnet efter han var født..
Men hvis vi havde fundet et navn før fødslen.. så ville jeg heller ikke fortælle det.. Hvis ikke David var født 10 uger for tidligt, så havde vi nok heller ikke afsløret navnet før vi stod i kirken til barnedåb

Anmeld

27. april 2012

grinny

Jeg har altid sagt at mine børns navne først bliver fortalt ved dåben, om det så holder må tiden vise

Anmeld

27. april 2012

chael

Ja, jeg synes det er lidt pjattet

Men det er også bare mig

Men sådan er man jo så forskellige

*C

Anmeld

28. april 2012

tarkoflen

Jeg synes det er helt fair, og hvis du føler, at du bliver "presset" for meget til at sige det, så sig at I har flere i spil og ikke vil sige det før, I er sikre

Men ihhhhh hvor er jeg nysgerrig efter hvad det er for nogle spændende navne, der kun er 20 mennesker der hedder i DK

Anmeld

28. april 2012

Isaac's mor

MetteSkals skriver:

Vi fortalte først vores søns navn til hans barnedåb - og det er helt almindeligt i min familie at vente så længe. Er lidt sjovt at det er en overraskelse Og på den måde lærte vi ham også lidt at kende inden han blev navngivet.

Han hedder desuden Bastian - gammelt, ikke særlig brugt, men genkendeligt - og helt perfekt

Årh det var længe, det sgu da for sjovt, love it!
Elsker navnet Bastian! Det er 100% på min top 10

Anmeld

28. april 2012

Isaac's mor

Tusind tak for alle jeres svar. Synes det er vildt spændende at høre jeres historier, flere af dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.