Vil ikke afsløre navnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Sophie.Hammershøy skriver:

Mig og min kæreste har det begge sådan at vi ikke vil afsløre hvad vores lille mand skal hedde før han bliver født!

Simpelthen fordi vi er bange for nogen vil "nuppe" det (eller noget i den stil) også er det jo ikk længere lige så specielt!

Er vi bare helt væk eller?

Vi ved jo udemærket godt man (for det meste) ikk kan undgå at møde nogen med fælles navn.... Men stadig!

vi afslørede heller ikke vores førstes navn. nr 2 var det storbror der fik lov til at vælge hvad lillebror skulle hedde så det viste alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Kongmulle

Sophie.Hammershøy skriver:

Der er ogs kun omk 20 ved "vores" navn.. hihi!

Jeg synes det rart at det er så 'ubrugt', føler altså det gør det mere specielt :O som jeg selvf. ogs synes vores lille dreng er, så det passer jo bar perfekto

Ja lige præcis

Anmeld

28. april 2012

Maja88

Kongmulle skriver:

Ja lige præcis

må man spørge hvad han hedder...

vi har en pige hvor hun er den ene af de 2 som hedder det i DK..

og den anden har også boet heroppe.. ved jeg ikke om hun gør mere

Anmeld

28. april 2012

VIPpigen

Her blev der ikke sagt noget, men det var ligeså meget fordi vi ikke var sikre på om navnet nu passede til hende... Så hun var faktisk 14 dage før vi fortalte navnet... Hehe

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

Maja88 skriver:

må man spørge hvad han hedder...

vi har en pige hvor hun er den ene af de 2 som hedder det i DK..

og den anden har også boet heroppe.. ved jeg ikke om hun gør mere

Ja, han hedder Cebastian

(udtales Sebastian)

Anmeld

28. april 2012

Maja88

Kongmulle skriver:

Ja, han hedder Cebastian

(udtales Sebastian)

oki ja. sådan havde jeg aldrig tænkt på at stave det

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

Maja88 skriver:

oki ja. sådan havde jeg aldrig tænkt på at stave det

Det kom sig af at jeg starter med C og det gjorde de andre børn også og så kunne jeg bare godt li navnet. Så søgte jeg om at stave det sådan

Anmeld

28. april 2012

Fenja09

Vi nævnte heller ikke vores datters navn før hun var blevet født og nogen vidste det ikke engang før dåben. Dog havde vi fortalt navnet til de nærmeste. Ja, og vores datter har ikke et særlig specielt navn, hun hedder Alberte, det var mere for "spændingens skyld" at vi gemte navnet  Det gjorde vi forresten også med kønnet

/Fenja

Anmeld

28. april 2012

Mom2

Vi kender ikke kønnet, men har da diskuteret lidt om hvilke navne vi kan lide begge to. Vi har en liste med lidt forskellige navne, men vi kan faktisk ikke rigtig finde et drenge og et pige navn som vi bedst kan lide, så vi venter til bette fisen kommer og vi ved om det er en dreng eller pige vi får.

Men synes ikke det er mærkeligt at holde det hemmeligt. Hvis manden og jeg bliver enige om hvilket drenge og pige navn vi bedst kan lide bliver det mellem os, og så må verden få det at hører når vi er blevet forældre

Anmeld

28. april 2012

B&J

nej vi sagde heller ikke vores drengs navn før han var blevet født...

og det vil vi heller ikke med den næste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.