Vil ikke afsløre navnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Frk.S

Vi fortalte heller ikke noget før dagen efter Freja var født.

Vi var ret sikre på, at det skulle være det. Men jeg havde hørt om flere der havde oplevet, at når de så barnet så passede navnet bare ikke. Så jeg ville ikke risikere at alle gik og vænnede sig til det navn, hvis vi så endte med et andet. 

Pga. Freja var meget dårlig ved fødslen fik vi hende først i armene dagen efter - og det var først der det blev endeligt besluttet, at det VAR hendes navn. Og der fortalte vi det så. 

Jeg synes ikke der er noget underligt i at holde navnet hemmeligt til efter fødsel - det er der da mange der gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Malene76

Sophie.Hammershøy skriver:

Du har fat i noget...

Men nu er det sådan at vi bor på Falster, så stort set alle kender alle.. Og de vi "frygter" (nu ikk overdrive ) er at han måske ender i klasse eller noget i den stil, med en af samme navn.. Så hvis man nu sagde det til en man kender som sagde det til en den kender osv osv.. at det så måske ville ende populært og BUM så står der 100 i samme alder med samme navn

(det lyder jo helt tosset haha)

ok.. det kan ejg godt se... Min veninde flyttede til nordjylland mens hun var gravid med deres første. De flyttede til en lille by i nærheden af Thisted. De døbte deres dreng Silas og regnede med at han var den eneste deroppe hvor hun mente at de ofte valgte lidt mere traditionelle navne. De endte i mødregruppe med en Silas og de to er i dag bedste venner og skal i klasse sammen her til sommer.  Sådan kan man jo ikke gardere sig.  

Har I valgt et navn som er specielt eller som mange ikke hedder?

KH Malene

Anmeld

27. april 2012

2babygirls

Mig og min kæreste har det begge sådan at vi ikke vil afsløre hvad vores lille mand skal hedde før han bliver født!

Simpelthen fordi vi er bange for nogen vil "nuppe" det (eller noget i den stil) også er det jo ikk længere lige så specielt!

Er vi bare helt væk eller?

Vi ved jo udemærket godt man (for det meste) ikk kan undgå at møde nogen med fælles navn.... Men stadig!

Er der nogen omkring jer der er gravide... Ellers er det jo lidt svært at nuppe navnet!!??

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

Mig og min kæreste har det begge sådan at vi ikke vil afsløre hvad vores lille mand skal hedde før han bliver født!

Simpelthen fordi vi er bange for nogen vil "nuppe" det (eller noget i den stil) også er det jo ikk længere lige så specielt!

Vi ved jo udemærket godt man (for det meste) ikk kan undgå at møde nogen med fælles navn.... Men stadig!

Kender det godt. Vores ene dreng hedder også noget specielt og der er stadig kun ham i verden der hedder det

Anmeld

27. april 2012

Isaac's mor

Tina&Martin skriver:

Er der nogen omkring jer der er gravide... Ellers er det jo lidt svært at nuppe navnet!!??

Yea kender 2

Men som jeg skrev til en anden, vi bor på Falster så alle kender næsten alle

Anmeld

27. april 2012

Isaac's mor

Malene76 skriver:

ok.. det kan ejg godt se... Min veninde flyttede til nordjylland mens hun var gravid med deres første. De flyttede til en lille by i nærheden af Thisted. De døbte deres dreng Silas og regnede med at han var den eneste deroppe hvor hun mente at de ofte valgte lidt mere traditionelle navne. De endte i mødregruppe med en Silas og de to er i dag bedste venner og skal i klasse sammen her til sommer.  Sådan kan man jo ikke gardere sig.  

Har I valgt et navn som er specielt eller som mange ikke hedder?

KH Malene

Ej det er heller ikk så slemt som det lyder, men vi synes bar det sjovest at holde det hemmeligt

Jow, vil sige navnet er ret specielt. Vi har aldrig mødt nogen der hedder det i hvertfald, men alligevel kender alle navnet... Det er et gammelt flot navn som er "glemt". Er temmelig sikker på det kan gå hen og blive populært igen snart, lidt ligesom navnet William gjorde

Anmeld

27. april 2012

2babygirls

Yea kender 2

Men som jeg skrev til en anden, vi bor på Falster så alle kender næsten alle

Synes man skal gøre hvad der passer en, og så må folk jo plage til de får svaret.

Vores pige hedder Madeleine, men det fortalte vi hurtigt til familien at blev det en pige så skulle hun hedde det.

Anmeld

27. april 2012

Isaac's mor

Kongmulle skriver:

Kender det godt. Vores ene dreng hedder også noget specielt og der er stadig kun ham i verden der hedder det

uuuuh, lyder spændende !

Anmeld

27. april 2012

Hvem?

Det gjorde vi også, ingen vidste hva de sku hedde før de kom til verden

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

uuuuh, lyder spændende !

Nå kan se på en statestik at han ikke er alene mere, øv

MEN de er kun 20 i alt der hedder det nu, så det er stadig ikke overbrugt

Har heller aldrig mødt andre med hans navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.