Jeg er træt af at mit barn ikke vokser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Laulund87

foto på lærred skriver:

synes hun ser skøøøn ud

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Årh tak det var sødt sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Ja altså jeg elsker selvfølgelig min datter over alt på jorden, bare lige for at slå det fast!

MEN jeg er træt af at hun ikke vokser. Hun har haft et langt sygdomsforløb med en misdannelse i spiserøret, så der er en årsag til at hun er småtspisende og har et underligt forhold til mad.. Det gør det bare ikke nemmere at hun er sådan et lille nips

Hun har brugt str 86 næsten 9 måneder nu og er lige så stille på vej i en str 92, men jeg køber kun tøj til hende for min egen fornøjelses skyld Ikke fordi hun vokser

Hun vejer 11 kg nu, men det er kun fordi hun får 2 proteindrik om dagen og en masse fedt i det mad hun vil spise. Hun måler 80 cm og er ikke vokset i længeden ca 1 år.

Er så misundelig når jeg ser andre børn/babyer som spiser med største velbehag og som har babydeller

Hun er jo gudedejlig som hun er, bare se billedet, men er der andre der har det som mig?

Jeg ved præcis hvad du mener. Liam fylder 3 år til juli. Han er 81 cm og vejer 10,5 kg.

Også han er småtspisende og får proteindrik for at tage på

Meeeeeen....skøn er han jo alligevel...og din datter ser også rigtig dejlig ud!

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Nemesis skriver:

Så har de da også været effektive :-)

Har overvejet en proteindrik en gang i mellem til Sara...man kan godt løbe sur i æggeblommer.Hvilken smag er den bedste ?

:-) Sisse

Ja de er super

Der er chokolade-jordbær og smoothie smag. Maria kan kun lide smoothie med sommerfrugt, men den elsker hun også bare

Jeg synes det er rart at vide at hun får de ting hun har brug for i de drikke, når hun ikke spiser meget.

Du kan jo prøve at få en recept på dem så du sparer en del penge. Vi har én der gælder i 6 måneder og så kan vi bruge den som vi vil.

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Rikke&Liam skriver:

Jeg ved præcis hvad du mener. Liam fylder 3 år til juli. Han er 81 cm og vejer 10,5 kg.

Også han er småtspisende og får proteindrik for at tage på

Meeeeeen....skøn er han jo alligevel...og din datter ser også rigtig dejlig ud!

Tak for det, det er også et dejligt profilbillede du har

Hjælper proteindrikken ham så og gider han drikke den?

Anmeld

26. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Laulund87 skriver:

Ja de er super

Der er chokolade-jordbær og smoothie smag. Maria kan kun lide smoothie med sommerfrugt, men den elsker hun også bare

Jeg synes det er rart at vide at hun får de ting hun har brug for i de drikke, når hun ikke spiser meget.

Du kan jo prøve at få en recept på dem så du sparer en del penge. Vi har én der gælder i 6 måneder og så kan vi bruge den som vi vil.

Hehe....den eneste Liam drikker er sommerfrugt smoothien...det er så også den dyreste. De forstår at vælge rigtigt de små

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Rikke&Liam skriver:

Hehe....den eneste Liam drikker er sommerfrugt smoothien...det er så også den dyreste. De forstår at vælge rigtigt de små

Præcis det samme her, tsk tsk

Anmeld

26. april 2012

Ka+Ma=Be

Laulund87 skriver:

Ja altså jeg elsker selvfølgelig min datter over alt på jorden, bare lige for at slå det fast!

MEN jeg er træt af at hun ikke vokser. Hun har haft et langt sygdomsforløb med en misdannelse i spiserøret, så der er en årsag til at hun er småtspisende og har et underligt forhold til mad.. Det gør det bare ikke nemmere at hun er sådan et lille nips

Hun har brugt str 86 næsten 9 måneder nu og er lige så stille på vej i en str 92, men jeg køber kun tøj til hende for min egen fornøjelses skyld Ikke fordi hun vokser

Hun vejer 11 kg nu, men det er kun fordi hun får 2 proteindrik om dagen og en masse fedt i det mad hun vil spise. Hun måler 80 cm og er ikke vokset i længeden ca 1 år.

Er så misundelig når jeg ser andre børn/babyer som spiser med største velbehag og som har babydeller

Hun er jo gudedejlig som hun er, bare se billedet, men er der andre der har det som mig?

Jeg kan udemærket godt forstå dine følelser 

Til gengæld vil jeg sige, at du har en smuk smuk datter! Det skal man ikke tage fejl af. Det lyder til, at du gør, hvad du kan for at hun tager på. Så forhåbentligt kommer det med årene 

Store kram til dig 

Anmeld

26. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Laulund87 skriver:

Tak for det, det er også et dejligt profilbillede du har

Hjælper proteindrikken ham så og gider han drikke den?

Han gider ikke drikke den hver dag. Men vi forsøger at lokke ham til at drikke en om dagen.

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg kan udemærket godt forstå dine følelser 

Til gengæld vil jeg sige, at du har en smuk smuk datter! Det skal man ikke tage fejl af. Det lyder til, at du gør, hvad du kan for at hun tager på. Så forhåbentligt kommer det med årene 

Store kram til dig 

Tusind tak for de søde ord!

Håber også det kommer lige så stille

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Rikke&Liam skriver:

Han gider ikke drikke den hver dag. Men vi forsøger at lokke ham til at drikke en om dagen.

Maria skal drikke to om dagen og hun kunne godt drikke mere Det er jo så positivt nok at hun vil have dem, men der skal jo også rigtig mad til. Hun får også først tilbudt den efter hun har spist ved hvert måltid, og inden sengetid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.