Jeg er træt af at mit barn ikke vokser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Laulund87

Nemesis skriver:

Sara er som din, også et lille nips. Hun bliver 2½ i maj måned og har endelig lige taget et ryk i højden, så vi nu endelig kan rykke lidt ud af str. 86.

Sara vejer også de 11 kg og jeg tror helt seriæst på at grunden til hun har taget et ryk nu, er fordi vi lige har været på ferie..sol, varme og snackspisen hele dagen har gjort det...det var faktisk det samme sidste år!

Hvis Sara fik sin vilje ville hun leve af frugt og grønt og ikke andet. at få kød i hende er virkelig svært, så her tår den på æggeblommer i alt! Det har helt sikkert også hjulpet.

Det er ikke super nemt..og for Saras vedkommende skyldes det nogle problemer allerede fra spæd af som stadig følger hende.

Hun er dog glad, frisk og kvik så tager vi hende ellers som hun nu er og jeg var også lille som barn..det samme var min søster og hun er da endt i modelhøjde alligevel :-)

Sisse

Æggeblommer, er det godt? Maria elsker blødkogt æg, som en af de få ting

Nu skal det ikke lyde forkert, men det er egentlig rart der er andre i samme båd.. Forstår du? Jeg synes alle andre 2 årige er MEGET større end min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

signe.

Laulund87 skriver:

Ja altså jeg elsker selvfølgelig min datter over alt på jorden, bare lige for at slå det fast!

MEN jeg er træt af at hun ikke vokser. Hun har haft et langt sygdomsforløb med en misdannelse i spiserøret, så der er en årsag til at hun er småtspisende og har et underligt forhold til mad.. Det gør det bare ikke nemmere at hun er sådan et lille nips

Hun har brugt str 86 næsten 9 måneder nu og er lige så stille på vej i en str 92, men jeg køber kun tøj til hende for min egen fornøjelses skyld Ikke fordi hun vokser

Hun vejer 11 kg nu, men det er kun fordi hun får 2 proteindrik om dagen og en masse fedt i det mad hun vil spise. Hun måler 80 cm og er ikke vokset i længeden ca 1 år.

Er så misundelig når jeg ser andre børn/babyer som spiser med største velbehag og som har babydeller

Hun er jo gudedejlig som hun er, bare se billedet, men er der andre der har det som mig?

Jeg har det som dig! Og jeg kender følelsen! Specielt nu hvor vi har måtte indse at laurits på 9 måneder vejer ligeså meget som Hasse som er 2 år(30 april). Det er 8,6 kg og ca. 80 cm. Hasse er småtspisende, kræsen og har bare et anstrengt forhold til maden som din datter. Det GØR ondt, og altid ønsker jeg at Hasse var ligeså god til at spise som sin lillebror, men det ER han bare ikke, og vi er langsomt begyndt at accepetere det. Det er først når folk kommer med kommentare som "han trives jo helt sikkert ikke" "er I sikker på at han får nok og spise?"

Det gør så ondt! For vi har været på sygehuset mange gange grundet det, og de har også "sluppet" os, for han fejler intet, han er bare lille...

Kan kun sige at jeg forstår dig fuldt ud, og er helt i samme gyngende båd...

Anmeld

26. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er ked af, at hun har en sygdom, der besværligøre måltiderne, som jo ellers skulle være hyggeligt.

Hun er ellers en super smuk pige. Det kan være hun er lidt lille, men hvis hun bare er glad, gør det måske mindre?
Jeg håber dog hun har det godt nok på trods af sygdommen.

Mange kram..

Anmeld

26. april 2012

2721

Hej søde
Jeg har desværre ingen gode råd, men hvor føler jeg dog med jer, det må godt nok være hårdt

Men intet kan ændre på at hun er en rigtig smuk pige

Kæmpe til dig søde

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

signe. skriver:

Jeg har det som dig! Og jeg kender følelsen! Specielt nu hvor vi har måtte indse at laurits på 9 måneder vejer ligeså meget som Hasse som er 2 år(30 april). Det er 8,6 kg og ca. 80 cm. Hasse er småtspisende, kræsen og har bare et anstrengt forhold til maden som din datter. Det GØR ondt, og altid ønsker jeg at Hasse var ligeså god til at spise som sin lillebror, men det ER han bare ikke, og vi er langsomt begyndt at accepetere det. Det er først når folk kommer med kommentare som "han trives jo helt sikkert ikke" "er I sikker på at han får nok og spise?"

Det gør så ondt! For vi har været på sygehuset mange gange grundet det, og de har også "sluppet" os, for han fejler intet, han er bare lille...

Kan kun sige at jeg forstår dig fuldt ud, og er helt i samme gyngende båd...

Hvor er jeg glad for dit indlæg! Selvfølgelig er jeg ked at i bøvler med det samme, men det er alligevel rart at vide man ikke er alene

Jeg tænker også lidt at hvis vi får et barn mere, er jeg spændt på om det bliver en rigtig madglad én Det kunne da være rart at prøve.

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

RGN skriver:

Jeg er ked af, at hun har en sygdom, der besværligøre måltiderne, som jo ellers skulle være hyggeligt.

Hun er ellers en super smuk pige. Det kan være hun er lidt lille, men hvis hun bare er glad, gør det måske mindre?
Jeg håber dog hun har det godt nok på trods af sygdommen.

Mange kram..

Det betyder selvfølgelig rigtig meget at hun ikke lader sig stoppe pga sin størrelse og at hun er glad, men det kunne være rart hun voksede lidt

Tak for det

Anmeld

26. april 2012

dorthemus

Sikke et dejligt billede Ja altså, forstår dig godt..Runa er også et lille nips. Hun er 23 måneder nu og vejer 11 kg og er 80 cm. Jeg undrer mig også over at hun ikke spiser for der er ikke noget i vejen med hendes appetit..nu! Men for et år siden spiste hun intet og var meget selektiv ift mad. Folk tror hun er langt yngre fordi hun er så lille og fordi hendes sprog halter bagefter, pga tidligere høreproblemer

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Puslingen skriver:

Hej søde
Jeg har desværre ingen gode råd, men hvor føler jeg dog med jer, det må godt nok være hårdt

Men intet kan ændre på at hun er en rigtig smuk pige

Kæmpe til dig søde

Tusind tak, du er så dejlig!

Det gør ikke noget med råd, et kram kan altid bruges

Anmeld

26. april 2012

2721

Laulund87 skriver:

Tusind tak, du er så dejlig!

Det gør ikke noget med råd, et kram kan altid bruges

Sender lige endnu flere
Og en masse kærlige tanker

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

dorthemus skriver:

Sikke et dejligt billede Ja altså, forstår dig godt..Runa er også et lille nips. Hun er 23 måneder nu og vejer 11 kg og er 80 cm. Jeg undrer mig også over at hun ikke spiser for der er ikke noget i vejen med hendes appetit..nu! Men for et år siden spiste hun intet og var meget selektiv ift mad. Folk tror hun er langt yngre fordi hun er så lille og fordi hendes sprog halter bagefter, pga tidligere høreproblemer

Ja jeg kan godt huske i havde problemer med maden

Det er underligt at når de så endelig spiser, så ryger det lige igennem Maria kan godt have en uge eller to hvor maden kører ind og man tænker YES nu sker der noget, men niks vægten står stille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.