Jeg er træt af at mit barn ikke vokser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

hvor er hun kær

men kender utrolig meget dine følelser og frustrationer... troia har til maj brugt str.74 et år... hun 26mdr. vejer 7,9kg. og er 72cm... og hun spiser som en gal...

er så trætaf at købe str. 74 men gider ikk købe større...

vi skal på skejby til juni og ha tjekket hende og se om de kan se hvorfor hun ik vokser, men har ingen forventninger mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Laulund87

Oliver,Troia&Wictor skriver:

hvor er hun kær

men kender utrolig meget dine følelser og frustrationer... troia har til maj brugt str.74 et år... hun 26mdr. vejer 7,9kg. og er 72cm... og hun spiser som en gal...

er så trætaf at købe str. 74 men gider ikk købe større...

vi skal på skejby til juni og ha tjekket hende og se om de kan se hvorfor hun ik vokser, men har ingen forventninger mere

Tak

Årh et lille pus du har, men hun ser også rigtig rigtig dejlig ud

Det er alligevel vildt at hun spiser godt uden at tage på. Håber de kan give jer nogle svar der kan sætte skud i tingene

Hun er for tidlig født ikke?

Anmeld

26. april 2012

Frøken J.

Du ved jeg hverken har råd eller erfaringer, søde, men synes simpelthen hun er den skønneste og smukke lille pige uanset 

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh hun er da for dejlig! Vh stine

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Du ved jeg hverken har råd eller erfaringer, søde, men synes simpelthen hun er den skønneste og smukke lille pige uanset 

I know, men er så misundelig på Roses babydeller. Det er derfor jeg altid niver og napper i hende når vi ses

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

StineW79 skriver:

Årh hun er da for dejlig! Vh stine

Tak!

Anmeld

26. april 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

I know, men er så misundelig på Roses babydeller. Det er derfor jeg altid niver og napper i hende når vi ses

Hehe Vent nu og se. Når/hvis i en gang skal have en mere, skal du nok få deller at se. Du ved jo hvorfor med Maria - Det gør det jo ikke bedre, men der er en konkret grund, det er ikke fordi du ikke gør nok for hende 

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Hehe Vent nu og se. Når/hvis i en gang skal have en mere, skal du nok få deller at se. Du ved jo hvorfor med Maria - Det gør det jo ikke bedre, men der er en konkret grund, det er ikke fordi du ikke gør nok for hende 

Wee babydeller, ja tak til den næste!

Du er så sød!

Anmeld

26. april 2012

Kløver

Kender ikke til det, da jeg nærmest har oplevet det modsatte med min søn som er 14 mdr, da han var så lille da han blev født.

Men blev da nød til at kommentere, for ja du har da en skøn datter. Hun er da bare rigtig køn og charmerende det gode er jo også du ved hvad der gør det, og det Ikke er fordi hun ikke trivedes

Stort kram herfra

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Maja84 skriver:

Kender ikke til det, da jeg nærmest har oplevet det modsatte med min søn som er 14 mdr, da han var så lille da han blev født.

Men blev da nød til at kommentere, for ja du har da en skøn datter. Hun er da bare rigtig køn og charmerende det gode er jo også du ved hvad der gør det, og det Ikke er fordi hun ikke trivedes

Stort kram herfra

Tak, det var nogle søde ord

Ved hun trives og er glad, men kan godt tvivle en gang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.