Jeg er træt af at mit barn ikke vokser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

signe.

Laulund87 skriver:

Hvor er jeg glad for dit indlæg! Selvfølgelig er jeg ked at i bøvler med det samme, men det er alligevel rart at vide man ikke er alene

Jeg tænker også lidt at hvis vi får et barn mere, er jeg spændt på om det bliver en rigtig madglad én Det kunne da være rart at prøve.

Jeg forstår udmærket hvad du mener, so no hard feelings Du skal være velkommen til at kontakte mig privat hvis det er, for jeg kan også havde nogle rigtig hårde dage hvor jeg bare tænker ØV! F.eks når han er i bad, det stikker jo helt inden i mig at han er så tynd, men han er jo så glad, så derfor er man også helt splittet mellem de følelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Laulund87

signe. skriver:

Jeg forstår udmærket hvad du mener, so no hard feelings Du skal være velkommen til at kontakte mig privat hvis det er, for jeg kan også havde nogle rigtig hårde dage hvor jeg bare tænker ØV! F.eks når han er i bad, det stikker jo helt inden i mig at han er så tynd, men han er jo så glad, så derfor er man også helt splittet mellem de følelser.

Det var sødt af det, det vil jeg lige huske!

Jeg har det på præcis samme måde med badet Bryder mig ikke rigtig om at løfte Maria når hun er nøgen for synes hun er så skrøbelig

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Ja altså jeg elsker selvfølgelig min datter over alt på jorden, bare lige for at slå det fast!

MEN jeg er træt af at hun ikke vokser. Hun har haft et langt sygdomsforløb med en misdannelse i spiserøret, så der er en årsag til at hun er småtspisende og har et underligt forhold til mad.. Det gør det bare ikke nemmere at hun er sådan et lille nips

Hun har brugt str 86 næsten 9 måneder nu og er lige så stille på vej i en str 92, men jeg køber kun tøj til hende for min egen fornøjelses skyld Ikke fordi hun vokser

Hun vejer 11 kg nu, men det er kun fordi hun får 2 proteindrik om dagen og en masse fedt i det mad hun vil spise. Hun måler 80 cm og er ikke vokset i længeden ca 1 år.

Er så misundelig når jeg ser andre børn/babyer som spiser med største velbehag og som har babydeller

Hun er jo gudedejlig som hun er, bare se billedet, men er der andre der har det som mig?

Hun er i hvert fald ekstrem smuk 

Anmeld

26. april 2012

Kløver

Laulund87 skriver:

UTRTRoTRU

Tak, det var nogle søde ord

Ved hun trives og er glad, men kan godt tvivle en gang imellem

Tror desværre det Er tanker vi alle kan få, men med sådan en dejlig pige, kan du kun være en god mor <3

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

morethanperfect skriver:

Hun er i hvert fald ekstrem smuk 

Tusind tak!

Anmeld

26. april 2012

signe.

Laulund87 skriver:

Det var sødt af det, det vil jeg lige huske!

Jeg har det på præcis samme måde med badet Bryder mig ikke rigtig om at løfte Maria når hun er nøgen for synes hun er så skrøbelig

Lige præcis. Man er jo bange for at de knækker som en tændstik!

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Maja84 skriver:

Tror desværre det Er tanker vi alle kan få, men med sådan en dejlig pige, kan du kun være en god mor <3

Hvor er du sød, tak!

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

signe. skriver:

Lige præcis. Man er jo bange for at de knækker som en tændstik!

Ja nemlig

Anmeld

26. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Ja altså jeg elsker selvfølgelig min datter over alt på jorden, bare lige for at slå det fast!

MEN jeg er træt af at hun ikke vokser. Hun har haft et langt sygdomsforløb med en misdannelse i spiserøret, så der er en årsag til at hun er småtspisende og har et underligt forhold til mad.. Det gør det bare ikke nemmere at hun er sådan et lille nips

Hun har brugt str 86 næsten 9 måneder nu og er lige så stille på vej i en str 92, men jeg køber kun tøj til hende for min egen fornøjelses skyld Ikke fordi hun vokser

Hun vejer 11 kg nu, men det er kun fordi hun får 2 proteindrik om dagen og en masse fedt i det mad hun vil spise. Hun måler 80 cm og er ikke vokset i længeden ca 1 år.

Er så misundelig når jeg ser andre børn/babyer som spiser med største velbehag og som har babydeller

Hun er jo gudedejlig som hun er, bare se billedet, men er der andre der har det som mig?

Hun er i hvertfald super sød. Hvor er hun dog smuk

Anmeld

26. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

Laulund87 skriver:

Tak

Årh et lille pus du har, men hun ser også rigtig rigtig dejlig ud

Det er alligevel vildt at hun spiser godt uden at tage på. Håber de kan give jer nogle svar der kan sætte skud i tingene

Hun er for tidlig født ikke?

tak

ja hvis hun skulle vokse som hun spiste ville hun bestemt være ekstrem overvægtig...

tror ikke de kan give os svar, for hun har fået taget så mange prøver nu, hvor der ikke er kommet noget svar, men krydser da klart fingre for det

jo hun er født 3½mdr. for tidligt, og heldigvis hendes eneste men

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.