Jeg er træt af at mit barn ikke vokser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Laulund87

Puslingen skriver:

Sender lige endnu flere
Og en masse kærlige tanker

!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Nemesis

Laulund87 skriver:

Æggeblommer, er det godt? Maria elsker blødkogt æg, som en af de få ting

Nu skal det ikke lyde forkert, men det er egentlig rart der er andre i samme båd.. Forstår du? Jeg synes alle andre 2 årige er MEGET større end min

Ja forstår godt hvad du mener:-)

Det var til 2 års undersøgelsen vi fik anbefalet at give hende æggeblommer da det er meget proteinrigt.

Så selvom lægen sagde vi faktisk ikke har salmonella i vores æg mere, så holder vi os til pasturiserede æggeblommer som kommes i havegrøden, der laves bearnaise fra bunden, smooties med æggeblommer osv :-)

Jeg har også problemer med at finde bukser der er smalle nok i livet til hun kan passe dem. Jeg har dog været så heldig at finde nogle strikkedamer som har strikket en masse leggins/bukser og så hjemmesyede bukser.

:-) Sisse

Anmeld

26. april 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Ja altså jeg elsker selvfølgelig min datter over alt på jorden, bare lige for at slå det fast!

MEN jeg er træt af at hun ikke vokser. Hun har haft et langt sygdomsforløb med en misdannelse i spiserøret, så der er en årsag til at hun er småtspisende og har et underligt forhold til mad.. Det gør det bare ikke nemmere at hun er sådan et lille nips

Hun har brugt str 86 næsten 9 måneder nu og er lige så stille på vej i en str 92, men jeg køber kun tøj til hende for min egen fornøjelses skyld Ikke fordi hun vokser

Hun vejer 11 kg nu, men det er kun fordi hun får 2 proteindrik om dagen og en masse fedt i det mad hun vil spise. Hun måler 80 cm og er ikke vokset i længeden ca 1 år.

Er så misundelig når jeg ser andre børn/babyer som spiser med største velbehag og som har babydeller

Hun er jo gudedejlig som hun er, bare se billedet, men er der andre der har det som mig?

Min datter er lige knap 7 mdr. og vejer også 11 kg.  (og er 76 cm.)

Så vil jo ikke ligefrem sige jeg ved hvordan du har det. Men jeg synes da du har en skøn bette piger. Og nogen gange ville jeg da næsten ønske at Penny ville holde op med at vokse. Haha..

Men omstændighederne er selvfølgelig ikke så fede, men mon ikke hun kommer efter det på et tidspunkt?

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Nemesis skriver:

Ja forstår godt hvad du mener:-)

Det var til 2 års undersøgelsen vi fik anbefalet at give hende æggeblommer da det er meget proteinrigt.

Så selvom lægen sagde vi faktisk ikke har salmonella i vores æg mere, så holder vi os til pasturiserede æggeblommer som kommes i havegrøden, der laves bearnaise fra bunden, smooties med æggeblommer osv :-)

Jeg har også problemer med at finde bukser der er smalle nok i livet til hun kan passe dem. Jeg har dog været så heldig at finde nogle strikkedamer som har strikket en masse leggins/bukser og så hjemmesyede bukser.

:-) Sisse

Ej det må jeg da lige huske med de æggeblommer! Ved ikke om hun så får for meget protein når hun får proteindrik på samme tid.. Det gør hun nok egentlig

Det er rigtig smart at få syrt på mål Har lige fået syet bukser af Mette herindefra! Kan godt købe bukser med justerbar talje, men så sidder de dårligt fordi de skal strammes så meget ind

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Mom In The Making skriver:

Min datter er lige knap 7 mdr. og vejer også 11 kg.  (og er 76 cm.)

Så vil jo ikke ligefrem sige jeg ved hvordan du har det. Men jeg synes da du har en skøn bette piger. Og nogen gange ville jeg da næsten ønske at Penny ville holde op med at vokse. Haha..

Men omstændighederne er selvfølgelig ikke så fede, men mon ikke hun kommer efter det på et tidspunkt?

Hæhæ nej du er vist i modsatte båd må man sige Bare rolig hun skal nok slappe lidt af med at vokse når hun kommer til at bevæge sig mere. Bare vi havde de "problemer"

Tak for de søde ord

Med hendes sygdom vil hun nok altid være en lille én, men håber der sker bare lidt med tiden og helst ikke i samme tempo som nu

Anmeld

26. april 2012

dorthemus

Laulund87 skriver:

EEj

Ja jeg kan godt huske i havde problemer med maden

Det er underligt at når de så endelig spiser, så ryger det lige igennem Maria kan godt have en uge eller to hvor maden kører ind og man tænker YES nu sker der noget, men niks vægten står stille

Ej læste lige hvad jeg skrev og Runa spiser faktisk nu...kom til at skrive det modsatte Men ja hun tager ikke på....eller vokser i længden. Men jeg forstår fuldt ud din bekymring. Der er ikke noget værre end når ens barn ikke spiser...det gør virkelig noget ved én Forøvrigt kan det sagtens være at I får en storspiser næste gang...sådan er det jo med zafirs ti piger

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

dorthemus skriver:

Ej læste lige hvad jeg skrev og Runa spiser faktisk nu...kom til at skrive det modsatte Men ja hun tager ikke på....eller vokser i længden. Men jeg forstår fuldt ud din bekymring. Der er ikke noget værre end når ens barn ikke spiser...det gør virkelig noget ved én Forøvrigt kan det sagtens være at I får en storspiser næste gang...sådan er det jo med zafirs ti piger

Ja det er frygteligt at se på uden at kunne gøre noget

Jeg HÅBER vi på et tidspunkt får en rigtig madglad bette prop Synes faktisk tit man hører at der er stor forskel på søskende.

Hehe ti piger ligefrem, ej ved hvad du mener

Anmeld

26. april 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Hæhæ nej du er vist i modsatte båd må man sige Bare rolig hun skal nok slappe lidt af med at vokse når hun kommer til at bevæge sig mere. Bare vi havde de "problemer"

Tak for de søde ord

Med hendes sygdom vil hun nok altid være en lille én, men håber der sker bare lidt med tiden og helst ikke i samme tempo som nu

Ja,  jeg håber det da, for nu synes jeg altså hun er ved at være liiidt "tyk". haha.. men selvfølgelig adorable alligevel.^^<3

Ja okay, men der er jo heller ikke noget galt i at være lille. tænkt også bare at hun nok skulle vokse på et tidspunkt, jeg kender jo dog alligevel ikke nogen teenagere der stadig bruger str. 86.

Jeg er sikker på at det nok skal gå frem ad fra nu af.^^

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Mom In The Making skriver:

Ja,  jeg håber det da, for nu synes jeg altså hun er ved at være liiidt "tyk". haha.. men selvfølgelig adorable alligevel.^^<3

Ja okay, men der er jo heller ikke noget galt i at være lille. tænkt også bare at hun nok skulle vokse på et tidspunkt, jeg kender jo dog alligevel ikke nogen teenagere der stadig bruger str. 86.

Jeg er sikker på at det nok skal gå frem ad fra nu af.^^

Vores børn er lækre uanset størrelse

Haha nej det er rigtigt, mon ikke hun kommer ud af str 86 på et eller andet tidspunkt

Anmeld

26. april 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Vores børn er lækre uanset størrelse

Haha nej det er rigtigt, mon ikke hun kommer ud af str 86 på et eller andet tidspunkt

No doubt.<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.