Jeg er træt af at mit barn ikke vokser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Nej kan godt se hun ikke lige er en af de højeste men dejligt hun har taget lidt på på trods af sygdom ser hun bare altid glad og veltilpas ud

Der er gang i hende og det er dejligt at se Det kan bare også være lidt en ulempe for hun bruger jo en masse energi som hun ikke får igen, når der ikke ryger meget indenbords.

Men ja glad og tilpas, det er begge vores piger vist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Præcis! Jeg bliver tit spurgt om hvor gammel Maria er og når jeg svarer, kigger de medlidende eller bebrejdende på mig

Hun ligner jo ikke en der er meget mere end 1 år.

Nej det er også det

Men lækker er hun altså - virkelig en mega køn pige 

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Nej det er også det

Men lækker er hun altså - virkelig en mega køn pige 

Tak, din guldklump går også bare lige i hjertet på én

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Tak, din guldklump går også bare lige i hjertet på én

Tak

Ja skønne er de nu altså alligevel

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

D

Der er gang i hende og det er dejligt at se Det kan bare også være lidt en ulempe for hun bruger jo en masse energi som hun ikke får igen, når der ikke ryger meget indenbords.

Men ja glad og tilpas, det er begge vores piger vist

Du må binde hende til tvet med en masse guf ej håber for jer hun snart skyder i vejret

Anmeld

26. april 2012

Lise

Jeg har også sådan en lille lort herhjemme. Han er 2 år og en måned gammel, måler ca 83 cm i længden, bruger 86 i tøj. Han vejer ca 10,5 kg. Han er sååe lille - og ja, det siger alle, og man kan jo se det hele tiden. Han er ved at være en af de ældste i vuggestuen, men ligner stadig en af de yngste... Men selvom han er en lille uartig prut, så elsker jeg ham jo af helvedes til  

Han spiser dog sådan rimelig fint - men det må løbe lige igennem ham..

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Du må binde hende til tvet med en masse guf ej håber for jer hun snart skyder i vejret

Haha jeg har så et underligt barn der ikke kan lide søde sager 

Hun kan lide chips, men det går nok ikke at proppe hende med det

Tak søde, håber jeg også!

Anmeld

26. april 2012

Laulund87

Lise skriver:

Jeg har også sådan en lille lort herhjemme. Han er 2 år og en måned gammel, måler ca 83 cm i længden, bruger 86 i tøj. Han vejer ca 10,5 kg. Han er sååe lille - og ja, det siger alle, og man kan jo se det hele tiden. Han er ved at være en af de ældste i vuggestuen, men ligner stadig en af de yngste... Men selvom han er en lille uartig prut, så elsker jeg ham jo af helvedes til  

Han spiser dog sådan rimelig fint - men det må løbe lige igennem ham..

Det er det samme med min. En af de ældste, men er på størrelse med de 1 årige

Maria har også meget temperament og hidsighed, utroligt med den lille størrelse

Anmeld

26. april 2012

Nemesis

Sara er som din, også et lille nips. Hun bliver 2½ i maj måned og har endelig lige taget et ryk i højden, så vi nu endelig kan rykke lidt ud af str. 86.

Sara vejer også de 11 kg og jeg tror helt seriæst på at grunden til hun har taget et ryk nu, er fordi vi lige har været på ferie..sol, varme og snackspisen hele dagen har gjort det...det var faktisk det samme sidste år!

Hvis Sara fik sin vilje ville hun leve af frugt og grønt og ikke andet. at få kød i hende er virkelig svært, så her tår den på æggeblommer i alt! Det har helt sikkert også hjulpet.

Det er ikke super nemt..og for Saras vedkommende skyldes det nogle problemer allerede fra spæd af som stadig følger hende.

Hun er dog glad, frisk og kvik så tager vi hende ellers som hun nu er og jeg var også lille som barn..det samme var min søster og hun er da endt i modelhøjde alligevel :-)

Sisse

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Jasåsåh

Haha jeg har så et underligt barn der ikke kan lide søde sager 

Hun kan lide chips, men det går nok ikke at proppe hende med det

Tak søde, håber jeg også!

Ja så hjælper det ikke meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.