Er jeg pyldret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

morethanperfect

Chraz skriver:

Det er virkelig rart at høre at det ikke bare er mig der er galt på den! men ja, de er en kæmpe mundfuld. kan godt mærke på min 2 årige datter at hun virkelig trænger til at komme i dagpleje. Hun laver alle de ulykker hun kan finde på og pyldre over ingenting. Men nu er det så dagplejemoren der er syg, og jeg har takket nej tak til en gæstepleje, for det synes jeg ikke var nødvendigt nu når jeg gik herhjemme.. Og nu sidder jeg bare og er bagklog og siger til mig selv hvad søren jeg tænkte på. hehe

Åhh .. De blir hurtig nogle møgunger hvis de har været hjemme for længe  Det gør Oscar også ... 
Håber snart hun blir rask så hun kan komme afsted igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Chraz

An&Jo skriver:

Du siger bare til hvis jeg lige skal komme og hente dem lørdag, så kan de komme med ud til os, og så er der masser af legekammerater, og du kan sove imens..

Jeg kan godt forstå du er træt, og nej du er ikke pylderet, du er som enhver anden ville være uden søvn og pauser i en længere periode..

Mange tak for tilbuddet Det kunne da godt være vi skulle arrangere sådan en playdate en dag Det kunne også være rigtig hyggeligt at ses igen. Det er ved at være nogle år siden efterhånden.

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

Chraz skriver:

Mange tak for tilbuddet Det kunne da godt være vi skulle arrangere sådan en playdate en dag Det kunne også være rigtig hyggeligt at ses igen. Det er ved at være nogle år siden efterhånden.

det er ved at være nogle år siden ja..

Om ikke andet så er jeg i Brovst området her i weekenden, og du siger bare til hvis du lige kunne tænke dig en time til at sove i..

Men ja en playdate burde vi helt sikkert snart sætte op..

Anmeld

26. april 2012

Chraz

morethanperfect skriver:

Åhh .. De blir hurtig nogle møgunger hvis de har været hjemme for længe  Det gør Oscar også ... 
Håber snart hun blir rask så hun kan komme afsted igen  

Mange tak. Det håber jeg virkelig også! Det ville bestemt ikke gøre mig noget overhovedet. Det er så træls med de perioder her hvor alle folk er syge. Der har også lige været meget at se til på kærestens arbejde fordi der lige har været 2 der var syge i en uge på samme tid. (han arbejder i en fritter med omkring 200 børn)

Anmeld

26. april 2012

Chraz

An&Jo skriver:

det er ved at være nogle år siden ja..

Om ikke andet så er jeg i Brovst området her i weekenden, og du siger bare til hvis du lige kunne tænke dig en time til at sove i..

Men ja en playdate burde vi helt sikkert snart sætte op..

Mange tusind tak for tilbuddet! Men vi har en fødselsdag der skal holdes her på lørdag, og emma er overhovedet ikke tryg ved folk hun ikke har set før. Men det er virkelig sødt af dig at tilbyde!

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Chraz skriver:

Årh tak smukke Sikke nogle dejlige ord! 

Jah, jeg ved godt du gerne vil hjælpe. Men jeg tænker virkelig bare så meget på din ryg. Jeg har set hvor slem den kan være, og har virkelig ikke lyst til at jeg skal være en grund til den skulle blive endnu værre.

årh mus. 

Det skal du bestemt ikke tænke på. Min ryg er dårlige om de er der eller om de ikke er der. Så hvis det hele går glat har jeg jo en onkel eller en mormor der kommer bagefter og hjælper fordi jeg har ondt. Så det skal du ikke tænke på, jeg ville hjælpe dig så meget jeg nu kan og det du giver mig lov til, da jeg ved du stadig ville hjælpe mig.. 

Anmeld

26. april 2012

Chraz

Nolle skriver:

årh mus. 

Det skal du bestemt ikke tænke på. Min ryg er dårlige om de er der eller om de ikke er der. Så hvis det hele går glat har jeg jo en onkel eller en mormor der kommer bagefter og hjælper fordi jeg har ondt. Så det skal du ikke tænke på, jeg ville hjælpe dig så meget jeg nu kan og det du giver mig lov til, da jeg ved du stadig ville hjælpe mig.. 

hehe det kan du sagtens sige Jeg kan ikke lade være med at tænke over det. Og ja jeg vil selvfølgelig altid hjælpe dig! Men du bliver jo nødt til at lave en masse løft osv hvis du skal passe alle 3 børn på en gang. Det har jeg bare ikke samvittighed til

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Chraz skriver:

hehe det kan du sagtens sige Jeg kan ikke lade være med at tænke over det. Og ja jeg vil selvfølgelig altid hjælpe dig! Men du bliver jo nødt til at lave en masse løft osv hvis du skal passe alle 3 børn på en gang. Det har jeg bare ikke samvittighed til

Haha . jeg sætter mig på gulvet, så skal jeg ikke løft nogen som helst, jo lille Noah og ZJ. De to stor har kan jo gå,

Anmeld

26. april 2012

Chraz

Nolle skriver:

Haha . jeg sætter mig på gulvet, så skal jeg ikke løft nogen som helst, jo lille Noah og ZJ. De to stor har kan jo gå,

hehe jeg ved godt jeg er håbløs Skal nok blive bedre

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Chraz skriver:

hehe jeg ved godt jeg er håbløs Skal nok blive bedre

du sød  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.