Er jeg pyldret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Chraz

KittyMaMa skriver:

- Er selv træt, så der kommer ikke en længere besvarelse fra mig, - ville bare lige sige at du IKKE er alene! Jeg kender det SÅ godt, - og jeg har kun to... Håber su kan få lidt aflastning, - tror det er vejen frem!

Kæmpe knus fra en mor der også har tudet en del på det seneste! 

/Katja

Det er rart at vide det ikke bare er mig der er åndssvag!

Mange tak det håber jeg også snart sker! Håber også du selv snart får noget mere energi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Chraz

Krussedulle skriver:

Sender dig et stort

Og hvis du er pyldret, så er jeg også!!

Min mand har været i praktik indtil vores mindste var 6 uger gammel..
Og i de første 5 uger gik jeg hjemme med de to små (13 mdr og en nyfødt) og jeg skulle samtidig aflevere og hente vores den store i børnehaven!

Vores små overlappede hinanden, så når en sov, spiste en anden, og omvendt!

Det betød at jeg ikke fik bare 5 min til mig selv, i 5 uger!!

Og jeg brækkede mig måske ikke, men man kunne TYDELIGT (læs, var ekstremt humørsvingende) mærke på mig, at jeg ikke havde nok timer i døgnet!!

Så jeg syntes bestemt ikke at du er pyller!
For det ER hårdt at have to små hjemme på én gang !

Det er nemlig bare mega møg hårdt! Mine er blevet sådan at de faktisk overhovedet ikke gider sove i løbet af dagen og så bliver de overtrætte. Jeg er ved at blive vanvittig over at være sammen med dem hele tiden og så igen.. Og nu har de lige skiftes til at være syg her de sidste par dage og det betyder at jeg har fået absolut ingen søvn i nat. Havde aldrig troet jeg skulle glæde mig så meget til dagplejemoren også bliver rask så jeg kan sende dem afsted igen og få bare en lille smule ro. Det ville være guld!

Anmeld

27. april 2012

Krussedulle

Chraz skriver:

Det er nemlig bare mega møg hårdt! Mine er blevet sådan at de faktisk overhovedet ikke gider sove i løbet af dagen og så bliver de overtrætte. Jeg er ved at blive vanvittig over at være sammen med dem hele tiden og så igen.. Og nu har de lige skiftes til at være syg her de sidste par dage og det betyder at jeg har fået absolut ingen søvn i nat. Havde aldrig troet jeg skulle glæde mig så meget til dagplejemoren også bliver rask så jeg kan sende dem afsted igen og få bare en lille smule ro. Det ville være guld!

Det forstår jeg godt!!

Jeg har også fået langt mere overskud, efter at min den mellemste er startet i dagpleje og min mand er tilbage i skole!

Jeg var næsten villig til at give min højre arm, for bare at få en halv time for mig selv!
Og på den anden side havde jeg SÅ dårlig samvittighed når jeg skulle frem og tilbage til kontrol af mit øje (ifm en operation)

Lige så meget som jeg havde brug for luft og "mig-tid" lige så dårlig samvittighed fik jeg, når jeg ikke var der!!

Anmeld

28. april 2012

Chraz

Krussedulle skriver:

Det forstår jeg godt!!

Jeg har også fået langt mere overskud, efter at min den mellemste er startet i dagpleje og min mand er tilbage i skole!

Jeg var næsten villig til at give min højre arm, for bare at få en halv time for mig selv!
Og på den anden side havde jeg SÅ dårlig samvittighed når jeg skulle frem og tilbage til kontrol af mit øje (ifm en operation)

Lige så meget som jeg havde brug for luft og "mig-tid" lige så dårlig samvittighed fik jeg, når jeg ikke var der!!

Det kunne ligeså godt være mig der havde skrevet det der! Kender det med dårlig samvittighed alt for godt!

Jeg føler jeg er en kæmpe egoist hvis jeg lige beder om lidt tid for mig selv og jeg er bange for at virke doven overfor andre hvis jeg fokusrer lidt på mig selv. Jeg har hørt flere steder fra at jeg skal begynde at slappe lidt af.. Men det er bare svært når det efterhånden er så indgroet i en 

Anmeld

28. april 2012

Tulle28

Puha nej du er da ikke pylret overhovedet, det er da fuldt forståeligt at du er ved at være lidt udkørt. Kan din mand ikke tage børnene en dag mens du laver noget andet eller får en god, lang lur?

Anmeld

28. april 2012

Jonatansmor

Chraz skriver:

Hej piger.

Det her er nok mest et indlæg for bare lige at få ildt luft. Sagen er den at jeg kører på 5 uge nu hvor jeg har haft mindst 2 børn hjemme af gangen konstant, grundet ferie, sygdom osv. Jeg har mere eller mindre stået alene med dem hele tiden fordi kæresten jo selvfølgelig arbejder. 

Men jeg er bare SÅ træt! Jeg orker ikke mere! Jeg sover dårlig om natten, børnene sover mindre og mindre i løbet af dagen, om morgenen skal jeg aflevere den store i børnehave og hente hende igen ved 3 tiden med 2 små pyldret børn fordi de ikke har sovet særlig meget. Mit overskud er bare helt væk. Huset ligner noget der er løgn og jeg har haft kæmpe tudetur idag fordi jeg bare ikke orker mere. De små har en alder af 2 år og den anden er 7 måneder, så jeg skal bare være på hee tiden.

Men er jeg pyldret over at jeg er så træt? Er jeg pyldret fordi mit overskud er så lille at jeg faktisk ser mere negativt end positivt ved mine børn? Jeg skammer mig og føler mig virkelig ikke som den mor jeg gerne vil være..

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

Slet ikke. Jeg har kun 1 og han kan drive mig længere ud end et maratonløb nogensinde ville..

Du har brug for at der er en der lige tager over og giver dig fri. Far, bedsteforældre, veninde - en eller anden?

Anmeld

28. april 2012

Chraz

Tulle28 skriver:

Puha nej du er da ikke pylret overhovedet, det er da fuldt forståeligt at du er ved at være lidt udkørt. Kan din mand ikke tage børnene en dag mens du laver noget andet eller får en god, lang lur?

Jo det kunne min kæreste sagtens. Men jeg får ufattelig dårlig samvittighed når han "overtager" børnene. Der er et eller andet inde i mit hovede der siger de er mere mit ansvar end hans.. Jeg kan ikke forklare hvorfor 

Anmeld

28. april 2012

Chraz

Jonatansmor skriver:

Slet ikke. Jeg har kun 1 og han kan drive mig længere ud end et maratonløb nogensinde ville..

Du har brug for at der er en der lige tager over og giver dig fri. Far, bedsteforældre, veninde - en eller anden?

Jeg trænger helt klart til at få fri. Jeg er blevet så træt så børnene irriterer mig mere end de gør mig glad. Men jeg synes samidig det er svært at få dem passet fordi jeg vil ikke have andre skal se det som en byrde at passe mine børn. Så mit hovede siger at jeg bare pænt må vente indtil vores dagplejemor er rask igen og så kan jeg få en pause der. Det er et total ulogisk hovede jeg har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.