Er jeg pyldret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Chraz

Nolle skriver:

du sød  

Du er mest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Chraz skriver:

Jeg glæder mig i hvertfald rigtig meget til at få lov til at savne dem bare lidt. Jeg går jo op og ned af dem. Og ja, jeg ved godt at det er sådan det er at have børn, men bare at få lov til at være væk fra dem i en time ville virkelig gøre underværker!

Det er dejligt du har en kæreste der er god til at hjælpe. De er virkelig også uundværlige når man selv render rundt med den sindssyge der

Ja ka især huske da thea var helt lille og havde kolig og kun sov 3x 30 i løbet af dagen, der stod jeg klar med hende i strakte arme, når han kom hjem. Fik hende stukket i favnen også smuttede jeg et par timer for mig selv, og kom først hjem igen når hen ringede og sagde at hun var sulten, så babberne måtte gerne komme snart! Var ved at blive sindsyg af min ellers dejlige datter.

Nu har hun lige været i børnehave et par dage og min tålmodighed er ved at være på toppen igen, så heldigvis kommer energien da tilbage på et eller andet tidspunkt! Vh stine

Anmeld

27. april 2012

Chraz

StineW79 skriver:

Ja ka især huske da thea var helt lille og havde kolig og kun sov 3x 30 i løbet af dagen, der stod jeg klar med hende i strakte arme, når han kom hjem. Fik hende stukket i favnen også smuttede jeg et par timer for mig selv, og kom først hjem igen når hen ringede og sagde at hun var sulten, så babberne måtte gerne komme snart! Var ved at blive sindsyg af min ellers dejlige datter.

Nu har hun lige været i børnehave et par dage og min tålmodighed er ved at være på toppen igen, så heldigvis kommer energien da tilbage på et eller andet tidspunkt! Vh stine

årh hvor jeg kender det! Jeg har svært ved at se glæden ved mine 3 vidunderlige børn som jeg elsker over alt! Min skønne kæreste har så været så sød at tage fri fra arbejde idag for at aflaste mig lidt og hjælpe med de små. Så det er en rigtig stor hjælp. Især fordi Noah er gået hen og har fået feber i nat, så jeg har faktisk været oppe hver time hele natten. 

Men jeg har godt nok også bare lyst til at sætte mig ud i bilen og så bare køre en laaaaang tur!

Anmeld

27. april 2012

kiwilouise

Chraz skriver:

Al respekt til enlige mødre med tvillinger!! hehe

jeg var enlig mor til tvillinger og jeg husker at jeg havde en del af de perioder som du har nu. nogen gange bliver det for meget og så skal man passe på sig selv. jeg havde en sætning i hovedet hele tiden som hjalp mig rigtig meget.

"når mor har det godt, har børnene det godt"  hvis du kan mærke nu at du er ved at køre træt i det så bed din mand om at tage sig af børnene når han kommer hjem så du kan gøre lige hvad du vil. for hvis du ikke har det godt så børnene mærke det lige med det samme  et godt råd fra en tvillingemor

Anmeld

27. april 2012

Chraz

kiwilouise skriver:

jeg var enlig mor til tvillinger og jeg husker at jeg havde en del af de perioder som du har nu. nogen gange bliver det for meget og så skal man passe på sig selv. jeg havde en sætning i hovedet hele tiden som hjalp mig rigtig meget.

"når mor har det godt, har børnene det godt"  hvis du kan mærke nu at du er ved at køre træt i det så bed din mand om at tage sig af børnene når han kommer hjem så du kan gøre lige hvad du vil. for hvis du ikke har det godt så børnene mærke det lige med det samme  et godt råd fra en tvillingemor

Al respekt til dig!! Det mener jeg virkelig! Jeg synes det er imponerende at folk kan holde til at stå alene med tvillinger!

Jah, jeg overvejer godt nok også at køre mig en tur inden jeg skal ned og handle her senere. Bare holde ind på en rasteplads og bare tømme hovedet.. Det ville godt nok være skønt!

Anmeld

27. april 2012

foto på lærred

Chraz skriver:

Jah, jeg overvejer godt nok også at køre mig en tur inden jeg skal ned og handle her senere. Bare holde ind på en rasteplads og bare tømme hovedet.. Det ville godt nok være skønt!

Ja det er helt utroligt hvad man pludselig synes er luksus. Handle ind alene eller tage 5 min. ekstra bad bare for at få lidt fred og ro

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

27. april 2012

Chraz

foto på lærred skriver:

Ja det er helt utroligt hvad man pludselig synes er luksus. Handle ind alene eller tage 5 min. ekstra bad bare for at få lidt fred og ro

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Ja det er ret imponerende så lidt kan gøre så meget Jeg sidder også nogle gange lige 5 minutter i bilen inden jeg går ind i butikken

Anmeld

27. april 2012

KittyMaMa

Chraz skriver:

Hej piger.

Det her er nok mest et indlæg for bare lige at få ildt luft. Sagen er den at jeg kører på 5 uge nu hvor jeg har haft mindst 2 børn hjemme af gangen konstant, grundet ferie, sygdom osv. Jeg har mere eller mindre stået alene med dem hele tiden fordi kæresten jo selvfølgelig arbejder. 

Men jeg er bare SÅ træt! Jeg orker ikke mere! Jeg sover dårlig om natten, børnene sover mindre og mindre i løbet af dagen, om morgenen skal jeg aflevere den store i børnehave og hente hende igen ved 3 tiden med 2 små pyldret børn fordi de ikke har sovet særlig meget. Mit overskud er bare helt væk. Huset ligner noget der er løgn og jeg har haft kæmpe tudetur idag fordi jeg bare ikke orker mere. De små har en alder af 2 år og den anden er 7 måneder, så jeg skal bare være på hee tiden.

Men er jeg pyldret over at jeg er så træt? Er jeg pyldret fordi mit overskud er så lille at jeg faktisk ser mere negativt end positivt ved mine børn? Jeg skammer mig og føler mig virkelig ikke som den mor jeg gerne vil være..

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

- Er selv træt, så der kommer ikke en længere besvarelse fra mig, - ville bare lige sige at du IKKE er alene! Jeg kender det SÅ godt, - og jeg har kun to... Håber su kan få lidt aflastning, - tror det er vejen frem!

Kæmpe knus fra en mor der også har tudet en del på det seneste! 

/Katja

Anmeld

27. april 2012

Krussedulle

Chraz skriver:

Hej piger.

Det her er nok mest et indlæg for bare lige at få ildt luft. Sagen er den at jeg kører på 5 uge nu hvor jeg har haft mindst 2 børn hjemme af gangen konstant, grundet ferie, sygdom osv. Jeg har mere eller mindre stået alene med dem hele tiden fordi kæresten jo selvfølgelig arbejder. 

Men jeg er bare SÅ træt! Jeg orker ikke mere! Jeg sover dårlig om natten, børnene sover mindre og mindre i løbet af dagen, om morgenen skal jeg aflevere den store i børnehave og hente hende igen ved 3 tiden med 2 små pyldret børn fordi de ikke har sovet særlig meget. Mit overskud er bare helt væk. Huset ligner noget der er løgn og jeg har haft kæmpe tudetur idag fordi jeg bare ikke orker mere. De små har en alder af 2 år og den anden er 7 måneder, så jeg skal bare være på hee tiden.

Men er jeg pyldret over at jeg er så træt? Er jeg pyldret fordi mit overskud er så lille at jeg faktisk ser mere negativt end positivt ved mine børn? Jeg skammer mig og føler mig virkelig ikke som den mor jeg gerne vil være..

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

Sender dig et stort

Og hvis du er pyldret, så er jeg også!!

Min mand har været i praktik indtil vores mindste var 6 uger gammel..
Og i de første 5 uger gik jeg hjemme med de to små (13 mdr og en nyfødt) og jeg skulle samtidig aflevere og hente vores den store i børnehaven!

Vores små overlappede hinanden, så når en sov, spiste en anden, og omvendt!

Det betød at jeg ikke fik bare 5 min til mig selv, i 5 uger!!

Og jeg brækkede mig måske ikke, men man kunne TYDELIGT (læs, var ekstremt humørsvingende) mærke på mig, at jeg ikke havde nok timer i døgnet!!

Så jeg syntes bestemt ikke at du er pyller!
For det ER hårdt at have to små hjemme på én gang !

Anmeld

27. april 2012

Krussedulle

Krussedulle skriver:

Sender dig et stort

Og hvis du er pyldret, så er jeg også!!

Min mand har været i praktik indtil vores mindste var 6 uger gammel..
Og i de første 5 uger gik jeg hjemme med de to små (13 mdr og en nyfødt) og jeg skulle samtidig aflevere og hente vores den store i børnehaven!

Vores små overlappede hinanden, så når en sov, spiste en anden, og omvendt!

Det betød at jeg ikke fik bare 5 min til mig selv, i 5 uger!!

Og jeg brækkede mig måske ikke, men man kunne TYDELIGT (læs, var ekstremt humørsvingende) mærke på mig, at jeg ikke havde nok timer i døgnet!!

Så jeg syntes bestemt ikke at du er pyller!
For det ER hårdt at have to små hjemme på én gang !

Brokkede ikke brækkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.