Chraz skriver:
Hej piger.
Det her er nok mest et indlæg for bare lige at få ildt luft. Sagen er den at jeg kører på 5 uge nu hvor jeg har haft mindst 2 børn hjemme af gangen konstant, grundet ferie, sygdom osv. Jeg har mere eller mindre stået alene med dem hele tiden fordi kæresten jo selvfølgelig arbejder.
Men jeg er bare SÅ træt! Jeg orker ikke mere! Jeg sover dårlig om natten, børnene sover mindre og mindre i løbet af dagen, om morgenen skal jeg aflevere den store i børnehave og hente hende igen ved 3 tiden med 2 små pyldret børn fordi de ikke har sovet særlig meget. Mit overskud er bare helt væk. Huset ligner noget der er løgn og jeg har haft kæmpe tudetur idag fordi jeg bare ikke orker mere. De små har en alder af 2 år og den anden er 7 måneder, så jeg skal bare være på hee tiden.
Men er jeg pyldret over at jeg er så træt? Er jeg pyldret fordi mit overskud er så lille at jeg faktisk ser mere negativt end positivt ved mine børn? Jeg skammer mig og føler mig virkelig ikke som den mor jeg gerne vil være..
Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med
Sender dig et stort

Og hvis du er pyldret, så er jeg også!!

Min mand har været i praktik indtil vores mindste var 6 uger gammel..
Og i de første 5 uger gik jeg hjemme med de to små (13 mdr og en nyfødt) og jeg skulle samtidig aflevere og hente vores den store i børnehaven!
Vores små overlappede hinanden, så når en sov, spiste en anden, og omvendt!
Det betød at jeg ikke fik bare 5 min til mig selv, i 5 uger!!

Og jeg brækkede mig måske ikke, men man kunne TYDELIGT (læs, var ekstremt humørsvingende) mærke på mig, at jeg ikke havde nok timer i døgnet!!

Så jeg syntes bestemt ikke at du er pyller!
For det ER hårdt at have to små hjemme på én gang !