Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chraz skriver: De arbejder desværre allesammen. Og min mor har dårlige skuldre så jeg vil ikke bebyrde hende med at skulle passe mine børn.
De arbejder desværre allesammen. Og min mor har dårlige skuldre så jeg vil ikke bebyrde hende med at skulle passe mine børn.
Øv øv, ville gerne give en hånd hvis du var tættere på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nattøs skriver: kan godt forstå dig Måske du skulle få børnene passet.
kan godt forstå dig
Måske du skulle få børnene passet.
jah jeg har virkelig også lyst til det. Men de skal passes søndag i næste uge i et par timer så jeg må prøve at holde ud indtil da. Men jeg glæder mig virkelig til deres dagplejemor bliver rask så jeg måske kan få et par timer der.
rikkeregnbue skriver: Øv øv, ville gerne give en hånd hvis du var tættere på
Årh hvor er du bare sød! Det var virkelig en sød tanke
Chraz skriver: jah jeg har virkelig også lyst til det. Men de skal passes søndag i næste uge i et par timer så jeg må prøve at holde ud indtil da. Men jeg glæder mig virkelig til deres dagplejemor bliver rask så jeg måske kan få et par timer der.
synes godt du kan tillade dig selv, at få dem passet engang inden.
kender det godt, og jeg har kun et barn
Nattøs skriver: synes godt du kan tillade dig selv, at få dem passet engang inden.
Mange tak Bare med at have samvittigheden med også
E&C! skriver: kender det godt, og jeg har kun et barn
Al respekt til enlige mødre med tvillinger!! hehe
Chraz skriver: Al respekt til enlige mødre med tvillinger!! hehe
hehe ja.. puha jeg godt nok helt alene med min søn og han er kun en
Chraz skriver: Mange tak Bare med at have samvittigheden med også
jo men er der noget at sige til, at du er lidt nede i overskud. Det tror jeg altså de fleste forældre, kan nikke genkende til.
E&C! skriver: hehe ja.. puha jeg godt nok helt alene med min søn og han er kun en
jeg har så heldigvis min kæreste, men har arbejder i fritter og har mange timer deroppe. sårh.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128