Er jeg pyldret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Chraz

E&C! skriver:

nåh ikk så langt da hehe

Nej det kunne godt være værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er jo videnskabeligt bevist at man ka blive små skør af søvnmangel! Så måske du er blevet ramt af midelertigt sindsyge? 

Ej spøg til side! Du er ik en dårlig mor, bare fordi huset lige sejler, fordi du ik har haft overskud til at gøre andet end at passe dine syge børn! Og når man aldrig har bare lige lidt tid hver dag, kun til sig selv og til at lade op i, ja så bliver man altså lidt ved siden af sig selv! 

Håber snart sinde unger bliver friske, så tingene ka blive normale for jer igen. Vh stine

Anmeld

26. april 2012

Chraz

StineW79 skriver:

Det er jo videnskabeligt bevist at man ka blive små skør af søvnmangel! Så måske du er blevet ramt af midelertigt sindsyge? 

Ej spøg til side! Du er ik en dårlig mor, bare fordi huset lige sejler, fordi du ik har haft overskud til at gøre andet end at passe dine syge børn! Og når man aldrig har bare lige lidt tid hver dag, kun til sig selv og til at lade op i, ja så bliver man altså lidt ved siden af sig selv! 

Håber snart sinde unger bliver friske, så tingene ka blive normale for jer igen. Vh stine

hehe jeg er altid ramt af midlertidig sindssyge så

Mange tak for de søde ord. Jeg hader bare at være så langt nede at jeg forbander det hele langt væk. Mine børn irriterer mig mere end de gør mig glad de har dage. Og det er det jeg skammer mig sådan over. Har overhovedet ikke lyst il at være sammen med dem.

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Chraz skriver:

hehe jeg er altid ramt af midlertidig sindssyge så

Mange tak for de søde ord. Jeg hader bare at være så langt nede at jeg forbander det hele langt væk. Mine børn irriterer mig mere end de gør mig glad de har dage. Og det er det jeg skammer mig sådan over. Har overhovedet ikke lyst il at være sammen med dem.

Hé Hé midlertige sindsyge er også noget jeg tit påråber mig for tiden! Har nemlig også gået hjemme med sygt barn i næsten 14 dage og er temlig meget gravid, så har godt nok nået at tælle til 10 mange gange på den tid  Her sejler huset også, men har bare sagt til mig selv at det er bare ærligt! Kærsten er heldigvis god til at tage både thea og huset i stiv arm! 

Og det gode ved det hele er at man ved at når ungerne er friske igen, så ka man slappe mere af og nyde dem igen! Vh stine

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

Chraz skriver:

Hej piger.

Det her er nok mest et indlæg for bare lige at få ildt luft. Sagen er den at jeg kører på 5 uge nu hvor jeg har haft mindst 2 børn hjemme af gangen konstant, grundet ferie, sygdom osv. Jeg har mere eller mindre stået alene med dem hele tiden fordi kæresten jo selvfølgelig arbejder. 

Men jeg er bare SÅ træt! Jeg orker ikke mere! Jeg sover dårlig om natten, børnene sover mindre og mindre i løbet af dagen, om morgenen skal jeg aflevere den store i børnehave og hente hende igen ved 3 tiden med 2 små pyldret børn fordi de ikke har sovet særlig meget. Mit overskud er bare helt væk. Huset ligner noget der er løgn og jeg har haft kæmpe tudetur idag fordi jeg bare ikke orker mere. De små har en alder af 2 år og den anden er 7 måneder, så jeg skal bare være på hee tiden.

Men er jeg pyldret over at jeg er så træt? Er jeg pyldret fordi mit overskud er så lille at jeg faktisk ser mere negativt end positivt ved mine børn? Jeg skammer mig og føler mig virkelig ikke som den mor jeg gerne vil være..

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

Åhh det kunne ha været mig der skrev .. Godt nok har jeg kun 1 barn , og jeg syns det er såå hårdt efter ferier og sygdom ..
Han havde lige en uges sygdom op til påskeferien , og jeg havde kvalme fra graviditeten osv.. Jeg var helt færdig .. !
Så ja , jeg kan godt følge dig , selvom 3 er en større håndfuld end en ...

Anmeld

26. april 2012

Nolle

Chraz skriver:

Hej piger.

Det her er nok mest et indlæg for bare lige at få ildt luft. Sagen er den at jeg kører på 5 uge nu hvor jeg har haft mindst 2 børn hjemme af gangen konstant, grundet ferie, sygdom osv. Jeg har mere eller mindre stået alene med dem hele tiden fordi kæresten jo selvfølgelig arbejder. 

Men jeg er bare SÅ træt! Jeg orker ikke mere! Jeg sover dårlig om natten, børnene sover mindre og mindre i løbet af dagen, om morgenen skal jeg aflevere den store i børnehave og hente hende igen ved 3 tiden med 2 små pyldret børn fordi de ikke har sovet særlig meget. Mit overskud er bare helt væk. Huset ligner noget der er løgn og jeg har haft kæmpe tudetur idag fordi jeg bare ikke orker mere. De små har en alder af 2 år og den anden er 7 måneder, så jeg skal bare være på hee tiden.

Men er jeg pyldret over at jeg er så træt? Er jeg pyldret fordi mit overskud er så lille at jeg faktisk ser mere negativt end positivt ved mine børn? Jeg skammer mig og føler mig virkelig ikke som den mor jeg gerne vil være..

Normalt, har slev vært der.

Men søde, jeg ville med glæde hjælpe dig, hvis du giver mig lov. Du hjælper mig/os selvom du har det hårdt og derfor kan jeg sku også hjælpe dig. 

Du er den bedste mor få dine børn, og de har det godt. De er de meste hyggelige børn at være sammen med, og det ville de bestemt ikke være hvis du ikke var der så meget få dem. 

Anmeld

26. april 2012

Chraz

StineW79 skriver:

Hé Hé midlertige sindsyge er også noget jeg tit påråber mig for tiden! Har nemlig også gået hjemme med sygt barn i næsten 14 dage og er temlig meget gravid, så har godt nok nået at tælle til 10 mange gange på den tid  Her sejler huset også, men har bare sagt til mig selv at det er bare ærligt! Kærsten er heldigvis god til at tage både thea og huset i stiv arm! 

Og det gode ved det hele er at man ved at når ungerne er friske igen, så ka man slappe mere af og nyde dem igen! Vh stine

Jeg glæder mig i hvertfald rigtig meget til at få lov til at savne dem bare lidt. Jeg går jo op og ned af dem. Og ja, jeg ved godt at det er sådan det er at have børn, men bare at få lov til at være væk fra dem i en time ville virkelig gøre underværker!

Det er dejligt du har en kæreste der er god til at hjælpe. De er virkelig også uundværlige når man selv render rundt med den sindssyge der

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

Chraz skriver:

Hej piger.

Du siger bare til hvis jeg lige skal komme og hente dem lørdag, så kan de komme med ud til os, og så er der masser af legekammerater, og du kan sove imens..

Jeg kan godt forstå du er træt, og nej du er ikke pylderet, du er som enhver anden ville være uden søvn og pauser i en længere periode..

Anmeld

26. april 2012

Chraz

morethanperfect skriver:

Åhh det kunne ha været mig der skrev .. Godt nok har jeg kun 1 barn , og jeg syns det er såå hårdt efter ferier og sygdom ..
Han havde lige en uges sygdom op til påskeferien , og jeg havde kvalme fra graviditeten osv.. Jeg var helt færdig .. !
Så ja , jeg kan godt følge dig , selvom 3 er en større håndfuld end en ...

Det er virkelig rart at høre at det ikke bare er mig der er galt på den! men ja, de er en kæmpe mundfuld. kan godt mærke på min 2 årige datter at hun virkelig trænger til at komme i dagpleje. Hun laver alle de ulykker hun kan finde på og pyldre over ingenting. Men nu er det så dagplejemoren der er syg, og jeg har takket nej tak til en gæstepleje, for det synes jeg ikke var nødvendigt nu når jeg gik herhjemme.. Og nu sidder jeg bare og er bagklog og siger til mig selv hvad søren jeg tænkte på. hehe

Anmeld

26. april 2012

Chraz

Nolle skriver:

Normalt, har slev vært der.

Men søde, jeg ville med glæde hjælpe dig, hvis du giver mig lov. Du hjælper mig/os selvom du har det hårdt og derfor kan jeg sku også hjælpe dig. 

Du er den bedste mor få dine børn, og de har det godt. De er de meste hyggelige børn at være sammen med, og det ville de bestemt ikke være hvis du ikke var der så meget få dem. 

Årh tak smukke Sikke nogle dejlige ord! 

Jah, jeg ved godt du gerne vil hjælpe. Men jeg tænker virkelig bare så meget på din ryg. Jeg har set hvor slem den kan være, og har virkelig ikke lyst til at jeg skal være en grund til den skulle blive endnu værre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.