Øv øv øv hader denne dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hvad er icsi.? Hvordan fandt i ud af din mands kapisitet.?

kunstig befrugtning. De analyserede en sædprøve, og kunne se den ikke var normal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

VNB

Har kun mistet to gange med min nuværende kæreste den første var med min eks da vi var sammen..

Efter hvad han har fortalt er det en kammerathuan skulle ud til..

Tror desværre ikke jeg kommer igennem en hel gravilitet 

Jeg er helt ærligt ved at være kørt ned og lægen kan ikke svare på hvorfor jeg kunne teste positiv og de så ikke kunne finde noget så det håber jeg at få opklaret når der er svar fra blodprøverne

jo da! Når du har gennemført graviditeter før, kan du helt sikkert også gøre det igen 

Nogle gange skal man desværre bare igennem en masse uretfærdighed først.... 

hmm lyder lidt som om din kæreste prøver at "flygte" lidt fra det. Har du fortalt ham hvad du føler? 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

kunstig befrugtning. De analyserede en sædprøve, og kunne se den ikke var normal.

Må jeg spøger hvor længe man skal havde prøvet for at få lavet sådan en test.? Og er der nogle krav til at læger hjælper

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

jo da! Når du har gennemført graviditeter før, kan du helt sikkert også gøre det igen 

Nogle gange skal man desværre bare igennem en masse uretfærdighed først.... 

hmm lyder lidt som om din kæreste prøver at "flygte" lidt fra det. Har du fortalt ham hvad du føler? 

Det har du nok ret i..

Ja han ved det godt men han mener jo bare vi skal forsøge igen nu og her og har sagt at det kan jeg ikke bare gøre lige nu.. Føler min hjerne lige skal finde hoved og hale i det her.... Og håber at et svar på prøverne kan hjælp med det

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Må jeg spøger hvor længe man skal havde prøvet for at få lavet sådan en test.? Og er der nogle krav til at læger hjælper

Tror det er meget forskellligt fra læge til læge. Min læge henviste os til gynækolog allerede et halvt år efter vi mistede, fordi jeg normalt får noget medicin, som jeg undværrede den periode og gjorde ventetiden det sværere. Men tænker også din læge ville kunne gøre det med god samvittighed idet du har mistet to gange i streg.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Tror det er meget forskellligt fra læge til læge. Min læge henviste os til gynækolog allerede et halvt år efter vi mistede, fordi jeg normalt får noget medicin, som jeg undværrede den periode og gjorde ventetiden det sværere. Men tænker også din læge ville kunne gøre det med god samvittighed idet du har mistet to gange i streg.

Nu gav du mig da lidt håb om at min læge vil hjælpe  Den gyn jeg var hos syntes det var underligt at den test havde vist gravid og han intet kunne se så han villet gerne prøve at undersøge det så vi fandt ud af hvad der var sket også derfor jeg blev sendt til blodprøver

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nu gav du mig da lidt håb om at min læge vil hjælpe  Den gyn jeg var hos syntes det var underligt at den test havde vist gravid og han intet kunne se så han villet gerne prøve at undersøge det så vi fandt ud af hvad der var sket også derfor jeg blev sendt til blodprøver

du er jo sådan set i "henvist", så kan være gynækologen med lidt overtalelese vil starte udredning på jer og hjælpe jer videre derfra? så kommer der da til at ske lidt og gå lidt stærkere

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

du er jo sådan set i "henvist", så kan være gynækologen med lidt overtalelese vil starte udredning på jer og hjælpe jer videre derfra? så kommer der da til at ske lidt og gå lidt stærkere

Det er da værd at håbe på 

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det er da værd at håbe på 

helt sikkert. der findes også et medikament man kan få ved graviditet der hjælper med at fastholde æg/graviditeten. det vil en gynækolog kunne udskrive recept på til dig, sådan du mindsker risikoen for abort i fremtiden.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

helt sikkert. der findes også et medikament man kan få ved graviditet der hjælper med at fastholde æg/graviditeten. det vil en gynækolog kunne udskrive recept på til dig, sådan du mindsker risikoen for abort i fremtiden.

Det har jeg aldrig hørt om.. Men jeg har så heller aldrig haft problemer med at blive gravid.. Har nærmest bare skulle smide præventionen og så se på min partner og så har jeg ellers været gravid så syntes det er underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.