Øv øv øv hader denne dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

VNB

åh nej..  Håber at lægen har set fejl og at der stadig er en lille spire derinde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

åh nej..  Håber at lægen har set fejl og at der stadig er en lille spire derinde! 

Tror Jeg desværre ikke han har  Begyndte nemlig også at bløde igår aftes

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tror Jeg desværre ikke han har  Begyndte nemlig også at bløde igår aftes

Åh nej altså sender en stor

Anmeld

25. april 2012

IngenKoPåIsen

Er ked af at høre om det hele.. I må op på hesten igen, og så krydser jeg i hvert fald for at det snart er jeres tur

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Åh nej altså sender en stor

Tak syntes det er hårdt lige nu sær fordi der ikke er nogle at tale med om det så er rigtig glad for i her inde er der

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Er ked af at høre om det hele.. I må op på hesten igen, og så krydser jeg i hvert fald for at det snart er jeres tur

Tak... Håber snart det er vores tur men har desværre mistet modet på at vi nogle sinde får dette ønske opfyldt

Anmeld

25. april 2012

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

Tak... Håber snart det er vores tur men har desværre mistet modet på at vi nogle sinde får dette ønske opfyldt

Selvfølgelig gør I det! Og hvis det virkelig skulle ske, findes der jo i dag så mange andre muligheder for at få børn.. Jeg er sikker på du nok skal blive mor en dag!

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak syntes det er hårdt lige nu sær fordi der ikke er nogle at tale med om det så er rigtig glad for i her inde er der

det er nemlig rigigt hårdt. og man føler sig nemt alene. har selv været det i gennem, og selvom man ikke er nået så langt knytter man sig alligevel hurtigt syns jeg. men lover du glemmer det når igen du står med to streger. håber det kommer hurtigt

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Selvfølgelig gør I det! Og hvis det virkelig skulle ske, findes der jo i dag så mange andre muligheder for at få børn.. Jeg er sikker på du nok skal blive mor en dag!

Jeg har i forvejen nogle lækre unger men kæresten har ingen og ønsker sig et rigtig højt... Men føler jeg svigter ham når jeg ikke kan opfylde dette

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

det er nemlig rigigt hårdt. og man føler sig nemt alene. har selv været det i gennem, og selvom man ikke er nået så langt knytter man sig alligevel hurtigt syns jeg. men lover du glemmer det når igen du står med to streger. håber det kommer hurtigt

Det er det bestemt og syntes det er endnu hårde da man skal holde det skjult så det ikke går ud over mine nuværende børn...

Dette er anden gang på 6 måneder desværre så mit mod er ved at være opbrugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.