Øv øv øv hader denne dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det har jeg aldrig hørt om.. Men jeg har så heller aldrig haft problemer med at blive gravid.. Har nærmest bare skulle smide præventionen og så se på min partner og så har jeg ellers været gravid så syntes det er underligt

Det er ikke graviditetsfremmende . men hvis man har problemer med at holde gravidtiteten. så man undgår sa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er ikke graviditetsfremmende . men hvis man har problemer med at holde gravidtiteten. så man undgår sa

Det lyder spændene

Anmeld

25. april 2012

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

Vi har prøvet omkring et år og har nu haft to gange med clear blue der skrev gravid men stadig ingen spire at glæde os over

Det lyder godt nok mærkeligt og rigtig trælst! Er du blevet undersøgt? Og har du muligvis testet før tid med de clearblue?

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Det lyder godt nok mærkeligt og rigtig trælst! Er du blevet undersøgt? Og har du muligvis testet før tid med de clearblue?

Ja syntes jeg også.. Nej har testet over tid begge gange og er ikke blevet undersøgt

Anmeld

25. april 2012

VNB

Anonym skriver:

Det har du nok ret i..

Ja han ved det godt men han mener jo bare vi skal forsøge igen nu og her og har sagt at det kan jeg ikke bare gøre lige nu.. Føler min hjerne lige skal finde hoved og hale i det her.... Og håber at et svar på prøverne kan hjælp med det

kan godt forstå dig... 

håber at i snart får nogle svar, og at det snart lykkes for jer  

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

kan godt forstå dig... 

håber at i snart får nogle svar, og at det snart lykkes for jer  

Tak 

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Så har jeg fået svar fra blodprøverne og de sagde negativ og mit hcg var som det skulle så jeg har haft det de kalder en komplet abort sagde hun..

Jeg er stadig forvirret over alt dette og er bange for at denne drøm der bliver knust hver gang det lykkes er ved at splitte vores forhold ad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.