Øv øv øv hader denne dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

Jeg har i forvejen nogle lækre unger men kæresten har ingen og ønsker sig et rigtig højt... Men føler jeg svigter ham når jeg ikke kan opfylde dette

Jeg kan fuldt ud forstå dine tanker, og hvor er det bare trist du skal føle sådan! Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Jeg kan fuldt ud forstå dine tanker, og hvor er det bare trist du skal føle sådan! Hvor længe har I prøvet?

Vi har prøvet omkring et år og har nu haft to gange med clear blue der skrev gravid men stadig ingen spire at glæde os over

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det er det bestemt og syntes det er endnu hårde da man skal holde det skjult så det ikke går ud over mine nuværende børn...

Dette er anden gang på 6 måneder desværre så mit mod er ved at være opbrugt

ja føj en omgang. må være svært at finde overskudet. måtte vente over halvandet år på ny graviditet

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ja føj en omgang. må være svært at finde overskudet. måtte vente over halvandet år på ny graviditet

Det var godt nok længe 

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det var godt nok længe 

ja. måtte gennem icsi pga min mands "kapacitet" så at sige. men er heldigvis i mål om et par dage

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ja. måtte gennem icsi pga min mands "kapacitet" så at sige. men er heldigvis i mål om et par dage

Hvad er icsi.? Hvordan fandt i ud af din mands kapisitet.?

Anmeld

25. april 2012

VNB

Anonym skriver:

Tror Jeg desværre ikke han har  Begyndte nemlig også at bløde igår aftes

nej nej nej....  

så har du nok haft en biokemisk graviditet? hvor langt tid er du gået over tid? 

jeg er virkelig virkelig ked af det på dine vegne!  ved hvor mange følelser du går igennem lige nu.. (havde selv en SA i 6 uge i sommers... 

Håber din kæreste nuser lidt ekstra om dig idag! 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

nej nej nej....  

så har du nok haft en biokemisk graviditet? hvor langt tid er du gået over tid? 

jeg er virkelig virkelig ked af det på dine vegne!  ved hvor mange følelser du går igennem lige nu.. (havde selv en SA i 6 uge i sommers... 

Håber din kæreste nuser lidt ekstra om dig idag! 

Den kom 14-17 dage senere end den skulle kan ikke helt huske hvad dag det startede.... Så ville igen denne gang være ca 6+ det var jeg også de andre gange  Det er min 3 SA hvor to af dem er kommet på 6 måneder...,

Gør han ikke han er kørt ud til en og har mere travlt med om vi ikke skal besøge noget familie senere

Anmeld

25. april 2012

VNB

Anonym skriver:

Den kom 14-17 dage senere end den skulle kan ikke helt huske hvad dag det startede.... Så ville igen denne gang være ca 6+ det var jeg også de andre gange  Det er min 3 SA hvor to af dem er kommet på 6 måneder...,

Gør han ikke han er kørt ud til en og har mere travlt med om vi ikke skal besøge noget familie senere

det er jeg godt nok rigtig ked af at høre...  

når du nu har mistet 3 gange, så er det vist noget med at du kan få hjælp af lægen. ved ikke lige helt hvordan og hvorledes... men det har jeg hørt ihvertfald. 

øv - lidt ubetænksomt af din kæreste... måske en god veninde til træde til så? 

og selvom det hele ser lidt sort ud lige nu - skal du nok blive gravid igen hvor det går godt men den lille! 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

det er jeg godt nok rigtig ked af at høre...  

når du nu har mistet 3 gange, så er det vist noget med at du kan få hjælp af lægen. ved ikke lige helt hvordan og hvorledes... men det har jeg hørt ihvertfald. 

øv - lidt ubetænksomt af din kæreste... måske en god veninde til træde til så? 

og selvom det hele ser lidt sort ud lige nu - skal du nok blive gravid igen hvor det går godt men den lille! 

Har kun mistet to gange med min nuværende kæreste den første var med min eks da vi var sammen..

Efter hvad han har fortalt er det en kammerathuan skulle ud til..

Tror desværre ikke jeg kommer igennem en hel gravilitet 

Jeg er helt ærligt ved at være kørt ned og lægen kan ikke svare på hvorfor jeg kunne teste positiv og de så ikke kunne finde noget så det håber jeg at få opklaret når der er svar fra blodprøverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.