Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak for alle jeres kram det varmer rigtig meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
l.kjoeller skriver: husk man skal være 6+0 eller mere somregel før de kan se noget på skanningen. jeg danner personligt hcg langsomt, og måske gør du også det. i så fald vil en clear blue detektere en graviditet hurtigere end lægens sticks. Vil tro der er et lille håb endnu. sender varme tanker og en stor
husk man skal være 6+0 eller mere somregel før de kan se noget på skanningen. jeg danner personligt hcg langsomt, og måske gør du også det. i så fald vil en clear blue detektere en graviditet hurtigere end lægens sticks. Vil tro der er et lille håb endnu. sender varme tanker og en stor
Der gav du mig et lille håb retur Men brudte han så kunne se æg i mig.? Han sagde at den test han brugt var hyber følsom så den skulle da vise noget ikke
Anonym skriver: o Der gav du mig et lille håb retur Men brudte han så kunne se æg i mig.? Han sagde at den test han brugt var hyber følsom så den skulle da vise noget ikke
o
Anonym skriver: Jeg skrev i sidste uge at jeg var så heldig at havde fået en test der skrev gravid Her er et link til mig andet indlæg https://www.baby.dk/debat/169759pi1/graviditet/foerste-besoeg-hos-laegen-lige-et-spoergsmaal.aspx Jeg blev sendt til en gyn da vi ikke viste hvor langt henne jeg skulle være... Idag var jeg så oppe hos gyn og han scannede mig og han kunne intet finde Han kunne se nogle æg men ingen gravilitet Forstår det ikke.. Nu er jeg blevet sendt til blodprøver for at se om de viser noget.. Gynekologen tog også en urin prøve og den var negativ Så nu har jeg helt mistet håbet på en baby
Jeg skrev i sidste uge at jeg var så heldig at havde fået en test der skrev gravid
Her er et link til mig andet indlæg https://www.baby.dk/debat/169759pi1/graviditet/foerste-besoeg-hos-laegen-lige-et-spoergsmaal.aspx
Jeg blev sendt til en gyn da vi ikke viste hvor langt henne jeg skulle være... Idag var jeg så oppe hos gyn og han scannede mig og han kunne intet finde
Han kunne se nogle æg men ingen gravilitet
Forstår det ikke.. Nu er jeg blevet sendt til blodprøver for at se om de viser noget..
Gynekologen tog også en urin prøve og den var negativ
Så nu har jeg helt mistet håbet på en baby
Læste lige dit indlæg, men ville ikke forlade siden uden at give dig et kram
Håber ikke du mister håbet helt, håber at det er jeres tur næste gang
l.kjoeller skriver: Altså skal selvfølgelig ikke gøre mig til ekspert men man har jo lov at håbe lidt. men kan godt se det med æggene ikke giver mening. mener jeg bare heller ikke burde være hvis du havde mistet.Og testen kan jo ikke give udslag uden hcg . håber det bedste i hvertfald
Altså skal selvfølgelig ikke gøre mig til ekspert men man har jo lov at håbe lidt. men kan godt se det med æggene ikke giver mening. mener jeg bare heller ikke burde være hvis du havde mistet.Og testen kan jo ikke give udslag uden hcg . håber det bedste i hvertfald
Tak... Det er også de æg der undre mig..
Vis jeg havde mistet for nylig brudte de jo ikke være der og vis jeg ikke er/har været gravid burde jeg ikke kunne få en test der skrev gravid
Mikkala91 skriver: Læste lige dit indlæg, men ville ikke forlade siden uden at give dig et kram Håber ikke du mister håbet helt, håber at det er jeres tur næste gang
Tak... Håber også snart det er vores tur, men lige nu håber jeg bare de finder ud af hvorfor jeg kunne teste positiv men de ikke fandt noget
Anonym skriver: Tak... Håber også snart det er vores tur, men lige nu håber jeg bare de finder ud af hvorfor jeg kunne teste positiv men de ikke fandt noget
Det forstår jeg godt
Anonym skriver: Tak... Det er også de æg der undre mig.. Vis jeg havde mistet for nylig brudte de jo ikke være der og vis jeg ikke er/har været gravid burde jeg ikke kunne få en test der skrev gravid
l.kjoeller skriver: nej lige præcis. Man kan jo dristes til at håbe lidt endnu... og så se hvad blodprøverne sir. venter spændt på update hvertfald
nej lige præcis. Man kan jo dristes til at håbe lidt endnu... og så se hvad blodprøverne sir. venter spændt på update hvertfald
Jeg har desværre en dårlig fornemmelse af at jeg begynder at bløde imorgen
Håber det dog ikke og så håber jeg blodprøverne kan fortælle noget
Skal nok opdatere herinde
Så har jeg fået taget blodprøver idag og venter nu på svaret...
Desværre begynde jeg at bløde igår aftes Så nu er alt håb vist ude for at vi kan glæde os til en lille ny i år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128