Øv øv øv hader denne dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres kram det varmer rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

husk man skal være 6+0 eller mere somregel før de kan se noget på skanningen. jeg danner personligt hcg langsomt, og måske gør du også det. i så fald vil en clear blue detektere en graviditet hurtigere end lægens sticks. Vil tro der er et lille håb endnu. sender varme tanker og en stor

Der gav du mig et lille håb retur  Men brudte han så kunne se æg i mig.? Han sagde at den test han brugt var hyber følsom så den skulle da vise noget ikke 

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

o

Der gav du mig et lille håb retur  Men brudte han så kunne se æg i mig.? Han sagde at den test han brugt var hyber følsom så den skulle da vise noget ikke 

Altså skal selvfølgelig ikke gøre mig til ekspert men man har jo lov at håbe lidt. men kan godt se det med æggene ikke giver mening. mener jeg bare heller ikke burde være hvis du havde mistet.Og testen kan jo ikke give udslag uden hcg . håber det bedste i hvertfald

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg skrev i sidste uge at jeg var så heldig at havde fået en test der skrev  gravid

Her er et link til mig andet indlæg https://www.baby.dk/debat/169759pi1/graviditet/foerste-besoeg-hos-laegen-lige-et-spoergsmaal.aspx

Jeg blev sendt til en gyn da vi ikke viste hvor langt henne jeg skulle være... Idag var jeg så oppe hos gyn og han scannede mig og han kunne intet finde 

Han kunne se nogle æg men ingen gravilitet 

Forstår det ikke.. Nu er jeg blevet sendt til blodprøver for at se om de viser noget.. 

Gynekologen tog også en urin prøve og den var negativ 

Så nu har jeg helt mistet håbet på en baby

Læste lige dit indlæg, men ville ikke forlade siden uden at give dig et kram 

Håber ikke du mister håbet helt, håber at det er jeres tur næste gang 

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Altså skal selvfølgelig ikke gøre mig til ekspert men man har jo lov at håbe lidt. men kan godt se det med æggene ikke giver mening. mener jeg bare heller ikke burde være hvis du havde mistet.Og testen kan jo ikke give udslag uden hcg . håber det bedste i hvertfald

Tak... Det er også de æg der undre mig..

Vis jeg havde mistet for nylig brudte de jo ikke være der og vis jeg ikke er/har været gravid burde jeg ikke kunne få en test der skrev gravid

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

Læste lige dit indlæg, men ville ikke forlade siden uden at give dig et kram 

Håber ikke du mister håbet helt, håber at det er jeres tur næste gang 

Tak... Håber også snart det er vores tur, men lige nu håber jeg bare de finder ud af hvorfor jeg kunne teste positiv men de ikke fandt noget

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Tak... Håber også snart det er vores tur, men lige nu håber jeg bare de finder ud af hvorfor jeg kunne teste positiv men de ikke fandt noget

Det forstår jeg godt  

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak... Det er også de æg der undre mig..

Vis jeg havde mistet for nylig brudte de jo ikke være der og vis jeg ikke er/har været gravid burde jeg ikke kunne få en test der skrev gravid

nej lige præcis. Man kan jo dristes til at håbe lidt endnu... og så se hvad blodprøverne sir. venter spændt på update hvertfald

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

nej lige præcis. Man kan jo dristes til at håbe lidt endnu... og så se hvad blodprøverne sir. venter spændt på update hvertfald

Jeg har desværre en dårlig fornemmelse af at jeg begynder at bløde imorgen 

Håber det dog ikke og så håber jeg blodprøverne kan fortælle noget

Skal nok opdatere herinde 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Så har jeg fået taget blodprøver idag og venter nu på svaret...

Desværre begynde jeg at bløde igår aftes  Så nu er alt håb vist ude for at vi kan glæde os til en lille ny i år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.