Jeg fælder helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Jeg har extensions liggende... Måske jeg også skulle overveje det så

ja det tror jeg at jeg vil hvertfald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

tarkoflen

rikkeregnbue skriver:

Jeg ammer ikke, så det ville ikke være noget problem

Så skulle du måske overveje en vitaminkur det hjalp ikke så meget på mig, men det var på grund af stess, så det skal jeg nok have ud af kroppen før det bliver godt igen... Men det hjalp dog, da jeg tog pillerne

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Aniteb skriver:

Fordi du er langhåret, så ser det voldsomt ud... og så er det noget med noget vitamin halløj...

Ja,

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

tarkoflen skriver:

Så skulle du måske overveje en vitaminkur det hjalp ikke så meget på mig, men det var på grund af stess, så det skal jeg nok have ud af kroppen før det bliver godt igen... Men det hjalp dog, da jeg tog pillerne

Ja okay... Skal man kontakte lægen for at komme på den kur?

Anmeld

23. april 2012

tarkoflen

rikkeregnbue skriver:

Ja okay... Skal man kontakte lægen for at komme på den kur?

Nix du går bare ned i matas eller supermarkedet og køber nogle b vitaminer og tager den højeste dosis der står man må tage i den periode du må tage det.... Mener min frisør sagde et glas, og så skulle det gerne have rettet sig, ellers skulle jeg søge læge. Men altså hvis du alligevel skal til læge, så skader det jo ikke at høre ham ad, det kunne jo være, at du får andet medicin det kunne have indvirkning på...

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

tarkoflen skriver:

Nix du går bare ned i matas eller supermarkedet og køber nogle b vitaminer og tager den højeste dosis der står man må tage i den periode du må tage det.... Mener min frisør sagde et glas, og så skulle det gerne have rettet sig, ellers skulle jeg søge læge. Men altså hvis du alligevel skal til læge, så skader det jo ikke at høre ham ad, det kunne jo være, at du får andet medicin det kunne have indvirkning på...

Det vil jeg helt klart gøre så, tusind tak! Er ved at være træt af, at miste håret

Anmeld

23. april 2012

vitapigen

rikkeregnbue skriver:

Så må det gerne stoppe NU! Inden jeg mister det hele...

Men jeg har jo ikke lige født, det er 3 mdr siden efterhånden? Og det er først begyndt for 1 mdrs tid siden

Det var det samme her... det var også et par mdr efter fødsel

Anmeld

23. april 2012

Sesse89

Jeg har sammen problem det har stået i 2 år nu.

Lægen kan ikke hjælpe mig. :/

Men min frisør siger det er fordi mit hår er så tyndt at det knækker

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sesse89 skriver:

Jeg har sammen problem det har stået i 2 år nu.

Lægen kan ikke hjælpe mig. :/

Men min frisør siger det er fordi mit hår er så tyndt at det knækker

Åh gud.....  Har ondt af dig

Anmeld

23. april 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Jamen hvad fanden sker der????? Det snart lige før jeg tror jeg mister alt mit hår!

Når jeg reder mit hår, er det som om ALT mit hår bare falder af. HVORFOR?! Jeg kan ikke forstå det. Har aldrig nogensinde i mit liv fældet så meget. Det er ikke bare en, to, tre hår vi snakker om. Det er store totter hår! Jeg er virkelig bange for at miste alt mit hår!

Når jeg står i badet og vil have alt det løse hår ud, så tør jeg til sidst ikke "rive" flere ud (i ved man tager fat om håret og ligesom hiver i det)... Det er virkelig voldsomt.

Efter et bad ser min vand-sluger ud som noget der trænger voldsomt til at blive barberet! Amen....

Nogen der har nogle gode råd, eller ved hvorfor jeg pludselig taber alt mit hår?

Det er helt normalt det er noget hormonelt efter fødslen.. Begynd og spis selica piller så ska det nok blive godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.