Jeg fælder helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Ciss

Forresten, jeg fik en forklaring, men jeg ved ikke om den er korrekt.

Det blev fortalt, at hårtabet skyldes, at i graviditeten fælder man meget mindre end normalt, så når kroppen er ved at gå tilbage til normaltilstanden et stykke tid efter fødslen, har man en større procentdel "gammelt" hår på hovedet. Og dermed mister man ekstra hår i en periode - ofte kombineret med, at man også fysisk er kørt lidt ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg tabte også en MASSE!! hår ca. 3 mdr. efter fødslen. Svarende til en hel paryk Men nu er det heldigvis ved at vokse ud igen, min frisure ser dog lidt mærkelig ud for tiden

Anmeld

27. april 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

Hun er 3 mdr, og mange tak for dit svar  Jeg ammer ikke, så de "normale" vitaminer må være nok.

Jeg ammede heller ikke, men jeg skulle alligevel have nogle stærkere som jeg nævner...men jo for de fleste vil de almindelige nok være nok

Anmeld

27. april 2012

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Seriøst?! Er du sikker? For det er altså virkelig virkelig VIRKELIG voldsomt!  Ville have lagt billede ind, men kan ikke finde den der ledning til at overføre billeder med..

Undskyld har ikke læst debatten, men ja, det er HELT normalt. Var til frisør kort efter fødslen og hun sagde at det er helt sindssygt som nogen taber hår. Hun sagde hun også tydeligt kunne se at jeg havde tabt vildt mange hår, fordi jeg havde rigtig rigtig mange små nye hår, men jeg har bare åndssvagt tykt hår, så havde ikke lige bemærket det selv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.