rikkeregnbue skriver:
Jamen hvad fanden sker der????? Det snart lige før jeg tror jeg mister alt mit hår!
Når jeg reder mit hår, er det som om ALT mit hår bare falder af. HVORFOR?! Jeg kan ikke forstå det. Har aldrig nogensinde i mit liv fældet så meget. Det er ikke bare en, to, tre hår vi snakker om. Det er store totter hår! Jeg er virkelig bange for at miste alt mit hår! 
Når jeg står i badet og vil have alt det løse hår ud, så tør jeg til sidst ikke "rive" flere ud (i ved man tager fat om håret og ligesom hiver i det)... Det er virkelig voldsomt.
Efter et bad ser min vand-sluger ud som noget der trænger voldsomt til at blive barberet! Amen....
Nogen der har nogle gode råd, eller ved hvorfor jeg pludselig taber alt mit hår?

Hahahahahahahahahahaha - da jeg stoppede med at fælde, begyndte drengen at gribe i ting. Mit lange pandehår var bare skøøøøøøønt - med det resultat at jeg nu render rundt og ligner en spade forantil. Og han er 22 måneder 
Til gengæld stopper de også med det, for nu så bare konstant at rende rundt og trække op i mors trøje så han kan kilde mig. Også i bilka-gigant-køen lørdag formiddag.
Der er intet andet end bøvl med de børn dér 

Anmeld