Jeg fælder helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellamor skriver:

100% jeg har også mistet rigtig meget hår siden jeg fødte, og det er meget tyndt... jeg får det klippet ind i mellem, men jeg burde få klippet mere af så det kan blive sundt igen, men jeg ELSKER  mit lange hår, så jeg VED hvordan du har det..

Ej, hvor er jeg ked af det nu... Klippede mit hår SÅ kort i graviditeten fordi det var så ødelagt... Så skulle jeg da have ventet til nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Valle81 skriver:

Jamen efter at have født to børn på et år og begge gange opleve hårtab troede jeg også jeg skulle dø, men det holdte pludselig igen

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

jo det falder af... og vi havde sort lagn på i starten gud jeg fik et chok over alle de hår.. men en smut til lægen og hør om nogle vitaminer ikke kan hjælpe lidt på det...

for husk kroppen har jo været under stor pres

Ja, Ida har en tid til vaccine på onsdag... Så jeg hører lige af der.

Anmeld

23. april 2012

tarkoflen

Min frisør sagde til mig, at jeg skulle tage en stærk B vitaminkur... Men ved ikke om man må det, når man ammer... Men det må lægen vide, ellers står det på pakkerne

Anmeld

23. april 2012

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Ej, hvor er jeg ked af det nu... Klippede mit hår SÅ kort i graviditeten fordi det var så ødelagt... Så skulle jeg da have ventet til nu

det er nemlig rigtig trælst, overvejer at klippe det af og gøre det så det kan passe at jeg kan få extentions i så jeg beholder længden... det syntes nemlig ikke det er sjovt at have sådan noget lårdekort hår.. har heldigvis en venninde der laver sådan noget.. 

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

tarkoflen skriver:

Min frisør sagde til mig, at jeg skulle tage en stærk B vitaminkur... Men ved ikke om man må det, når man ammer... Men det må lægen vide, ellers står det på pakkerne

Jeg ammer ikke, så det ville ikke være noget problem

Anmeld

23. april 2012

Jonatansmor

rikkeregnbue skriver:

Jamen hvad fanden sker der????? Det snart lige før jeg tror jeg mister alt mit hår!

Når jeg reder mit hår, er det som om ALT mit hår bare falder af. HVORFOR?! Jeg kan ikke forstå det. Har aldrig nogensinde i mit liv fældet så meget. Det er ikke bare en, to, tre hår vi snakker om. Det er store totter hår! Jeg er virkelig bange for at miste alt mit hår!

Når jeg står i badet og vil have alt det løse hår ud, så tør jeg til sidst ikke "rive" flere ud (i ved man tager fat om håret og ligesom hiver i det)... Det er virkelig voldsomt.

Efter et bad ser min vand-sluger ud som noget der trænger voldsomt til at blive barberet! Amen....

Nogen der har nogle gode råd, eller ved hvorfor jeg pludselig taber alt mit hår?

Hahahahahahahahahahaha - da jeg stoppede med at fælde, begyndte drengen at gribe i ting. Mit lange pandehår var bare skøøøøøøønt - med det resultat at jeg nu render rundt og ligner en spade forantil. Og han er 22 måneder

Til gengæld stopper de også med det, for nu så bare konstant at rende rundt og trække op i mors trøje så han kan kilde mig. Også i bilka-gigant-køen lørdag formiddag.

Der er intet andet end bøvl med de børn dér

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellamor skriver:

det er nemlig rigtig trælst, overvejer at klippe det af og gøre det så det kan passe at jeg kan få extentions i så jeg beholder længden... det syntes nemlig ikke det er sjovt at have sådan noget lårdekort hår.. har heldigvis en venninde der laver sådan noget.. 

Jeg har extensions liggende... Måske jeg også skulle overveje det så

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jonatansmor skriver:

Hahahahahahahahahahaha - da jeg stoppede med at fælde, begyndte drengen at gribe i ting. Mit lange pandehår var bare skøøøøøøønt - med det resultat at jeg nu render rundt og ligner en spade forantil. Og han er 22 måneder

Til gengæld stopper de også med det, for nu så bare konstant at rende rundt og trække op i mors trøje så han kan kilde mig. Også i bilka-gigant-køen lørdag formiddag.

Der er intet andet end bøvl med de børn dér

Åhhhhhh, Ida er allerede begyndt at rive fat i mit hår

Anmeld

23. april 2012

Plysbjørnen

rikkeregnbue skriver:

Jamen hvad fanden sker der????? Det snart lige før jeg tror jeg mister alt mit hår!

Når jeg reder mit hår, er det som om ALT mit hår bare falder af. HVORFOR?! Jeg kan ikke forstå det. Har aldrig nogensinde i mit liv fældet så meget. Det er ikke bare en, to, tre hår vi snakker om. Det er store totter hår! Jeg er virkelig bange for at miste alt mit hår!

Når jeg står i badet og vil have alt det løse hår ud, så tør jeg til sidst ikke "rive" flere ud (i ved man tager fat om håret og ligesom hiver i det)... Det er virkelig voldsomt.

Efter et bad ser min vand-sluger ud som noget der trænger voldsomt til at blive barberet! Amen....

Nogen der har nogle gode råd, eller ved hvorfor jeg pludselig taber alt mit hår?

Fordi du er langhåret, så ser det voldsomt ud... og så er det noget med noget vitamin halløj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.