Jeg fælder helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Jeg vil ikke klippe mit hår  

Ja, kunne godt være jeg liiige skulle en tur til lægen så.. Mit stakkels hår

jaa sådan havde jeg det også græd næsten over det men mit knækkede og det lignede lort

nu har jeg jo været igennem den operation og nu sker det igen men ja må leve med det spiser godt med vitaminer og protiener og nu taber jeg da ikke masser af hår mere og min frisør sagde det meste var på vej igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nattøs skriver:

Måske du skal prøve at skifte hår shampoo 

Har prøvet 4 forskellige siden de startede, det virker ikke

Anmeld

23. april 2012

Valle81

rikkeregnbue skriver:

Jamen det kom ikke lige med det samme jeg havde født... Først... ja, det har nok varet 1 mdrs tid nu

Det kommer starter slet ikke lige efter man har født, men ca 3-5 mdr efter

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

jaa sådan havde jeg det også græd næsten over det men mit knækkede og det lignede lort

nu har jeg jo været igennem den operation og nu sker det igen men ja må leve med det spiser godt med vitaminer og protiener og nu taber jeg da ikke masser af hår mere og min frisør sagde det meste var på vej igen

Åh gud..... Reder aldrig mit hår igen, så taber jeg det vel ikke?  Ej.... Er ked af det nu! Vil ikke miste mere hår

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Valle81 skriver:

Det kommer starter slet ikke lige efter man har født, men ca 3-5 mdr efter

Åh gud...  

Anmeld

23. april 2012

Nattøs

rikkeregnbue skriver:

Har prøvet 4 forskellige siden de startede, det virker ikke

Træls

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nattøs skriver:

Træls

Meget!

Anmeld

23. april 2012

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Seriøst?! Er du sikker? For det er altså virkelig virkelig VIRKELIG voldsomt!  Ville have lagt billede ind, men kan ikke finde den der ledning til at overføre billeder med..

100% jeg har også mistet rigtig meget hår siden jeg fødte, og det er meget tyndt... jeg får det klippet ind i mellem, men jeg burde få klippet mere af så det kan blive sundt igen, men jeg ELSKER  mit lange hår, så jeg VED hvordan du har det..

Anmeld

23. april 2012

Valle81

rikkeregnbue skriver:

Åh gud...  

Jamen efter at have født to børn på et år og begge gange opleve hårtab troede jeg også jeg skulle dø, men det holdte pludselig igen

Anmeld

23. april 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Åh gud..... Reder aldrig mit hår igen, så taber jeg det vel ikke?  Ej.... Er ked af det nu! Vil ikke miste mere hår

jo det falder af... og vi havde sort lagn på i starten gud jeg fik et chok over alle de hår.. men en smut til lægen og hør om nogle vitaminer ikke kan hjælpe lidt på det...

for husk kroppen har jo været under stor pres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.