Jeres graviditets symptomer, fortæl fortæl, igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

metski83

isabellasmor skriver:

For at det snart bliver din tur

Tak skal du have 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Men såvidt jeg husker, så scanner men jo ikke kun for æl, men også for antal æg. Når du får hormoner, kan man jo risikere at modne mere end et æg, hvorfor de skal scanne for at undgå evt. Flerfoldsgraviditeter. Kan dog ikke huske, om pergotime kan have den virkning, men synes det lyder lidt underligt, de ikke følger dig nærmere.....selvom det er påske.

Men søde, lad os bare håbe det er gode tegn, og ring til den sure sekretær imorgen og forlang at snakke med din GU. Det er så vigtigt for dit eget velvære under behandlingen, at du føler dig tryg - og det gør man jo ikke når man har så ondt.

Snakkede med gynækologisk afd. Her til morgen, heldigvis var det en sød sekretær denne gang. 

Jeg skal til scanning i morgen fordi jeg har så ondt. 

Anmeld

23. april 2012

Isaac's mor

Altså da jeg var ude at løbe i skoven, var der et eller andet inde i min mave som føltes anderledes.. Det var jo hård jord jeg løb på, så det gjorder lidt ondt og jeg fik følelsen af at noget derinde "hoppede rundt" :O

Også voksede min ene pat.. Ja kun ene... Til dobbel størrelse, det var ret mærkeligt

Nå ja, også kom kvalmen Puha, kan sagtens huske det, mig og min kæreste lå i sengen og havde købt snacks og skulle til at se film og lige pludselig fik jeg det bare RIGTIG dårligt og måtte ligge mig med klud på hoved, en spand ved min side og bare prøve at få sovet det væk, troede virkelig den var helt gal

Tog en test nogle dage efter, og upti wupti, positiv

Anmeld

23. april 2012

metski83

Sophie.Hammershøy skriver:

Altså da jeg var ude at løbe i skoven, var der et eller andet inde i min mave som føltes anderledes.. Det var jo hård jord jeg løb på, så det gjorder lidt ondt og jeg fik følelsen af at noget derinde "hoppede rundt" :O

Også voksede min ene pat.. Ja kun ene... Til dobbel størrelse, det var ret mærkeligt

Nå ja, også kom kvalmen Puha, kan sagtens huske det, mig og min kæreste lå i sengen og havde købt snacks og skulle til at se film og lige pludselig fik jeg det bare RIGTIG dårligt og måtte ligge mig med klud på hoved, en spand ved min side og bare prøve at få sovet det væk, troede virkelig den var helt gal

Tog en test nogle dage efter, og upti wupti, positiv

Man må sige folk har mange forskellige symptomer. 

Anmeld

23. april 2012

MariaJ

Første graviditet: Vildt ømme brystvorter og efterhånden en lille bule lige over skambenet (i løbet af uge 5-6). Jeg ved ikke hvorfor den kom så tidligt, men må jo have været luft på en eller anden måde. Jeg testede først i uge 7.

Anden graviditet: Kunne ikke lide chokolade længere (meget mærkeligt for mig) og samme bule over skambenet som i første graviditet. Testede da jeg var 5+ noget.

Ingen af dem var rigtigt planlagte, så havde ingen testdag.

Anmeld

23. april 2012

nielsen80

metski83 skriver:

Snakkede med gynækologisk afd. Her til morgen, heldigvis var det en sød sekretær denne gang. 

Jeg skal til scanning i morgen fordi jeg har så ondt. 

Super håber alt er, som det skal være....og selvfølgelig at du er gravid.

Anmeld

23. april 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Super håber alt er, som det skal være....og selvfølgelig at du er gravid.

Tak skal du have

Kunne virkelig være fedt hvis de sagde, det er bare fordi du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.