Jeres graviditets symptomer, fortæl fortæl, igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.948 visninger
66 svar
0 synes godt om
22. april 2012

metski83

Fortæl om jeres graviditets symptomer, hvordan havde i det lige op til test dag, hvad mærkede i ?

Ved emnet har været oppe før, men syntes det er meget interessant, da symptomerne tit er meget forskellige.

Fortæl Fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

nielsen80

Mit eneste symptom var, at jeg absolut ingen symptomer havde af en eller anden grund, var den gang hvor det lykkes os, den gang hvor hormonerne jeg skulle tage m.m. på ingen måde påvirket mig. Et par dage senere blev jeg dog ret oppustet.

Anmeld

22. april 2012

Miss BananaHammock

Jeg har det på samme måde som Nielsen80.

Oppustet, meget lidt ømme dutter og så idag (5+2) lidt kvalme fordi jeg ikke har spist nok. Nåh jo også de helt normale mens symptomer.

Anmeld

22. april 2012

metski83

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har det på samme måde som Nielsen80.

Oppustet, meget lidt ømme dutter og så idag (5+2) lidt kvalme fordi jeg ikke har spist nok. Nåh jo også de helt normale mens symptomer.

Mens symptomer ? Bare som om du skal have mens eller kraftigere.

Jeg har fået Pergotime for første gang denne måned, men det bliver symptomer vel ikke anderledes af ? Altså hvis den er der ?

Anmeld

22. april 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Mit eneste symptom var, at jeg absolut ingen symptomer havde af en eller anden grund, var den gang hvor det lykkes os, den gang hvor hormonerne jeg skulle tage m.m. på ingen måde påvirket mig. Et par dage senere blev jeg dog ret oppustet.

Det er lidts sjovt. Havde du slet ikke på fornemmelsen at du var gravid ?

Anmeld

22. april 2012

Miss BananaHammock

Mens symptomer ? Bare som om du skal have mens eller kraftigere.

Jeg har fået Pergotime for første gang denne måned, men det bliver symptomer vel ikke anderledes af ? Altså hvis den er der ?

Som almindelig mens - bare trukket ud på 14 dage indtil videre

Jeg har altid haft kraftigere smerter efter jeg kom i behandling. Men ved ikke hvad pergotime kan gøre. 

Anmeld

22. april 2012

nielsen80

Absolut på ingen måde - var overbevist om det aldrig ville lykkes, og havde adoptionspapirene klar. Faktisk da jeg stod med to steger troede jeg, at det måske var min krop der var gået i stå, og ikke havde udskilt æl sprøjten, som jo giver falsk positiv

Men det er jo bare min historie - kan jo sagtens være det er anderledes for dig. Krydser i hvert fald for de to streger til dig? Hvornår skal du teste???

Anmeld

22. april 2012

metski83

Miss BananaHammock skriver:

Som almindelig mens - bare trukket ud på 14 dage indtil videre

Jeg har altid haft kraftigere smerter efter jeg kom i behandling. Men ved ikke hvad pergotime kan gøre. 

Jeg plejer nemlig altid at have mens smerter, allerede en uge før mens, det har jeg også denne gang, bare meget kraftigere end jeg normalt har. faktisk så slemt at jeg har måtte ligge med varmepude, og tage smertestillende. Når jeg har tisset, kan jeg altid mærke det bagefter.

Anmeld

22. april 2012

Miss BananaHammock

metski83 skriver:

Jeg plejer nemlig altid at have mens smerter, allerede en uge før mens, det har jeg også denne gang, bare meget kraftigere end jeg normalt har. faktisk så slemt at jeg har måtte ligge med varmepude, og tage smertestillende. Når jeg har tisset, kan jeg altid mærke det bagefter.

for at det er gode tegn

Anmeld

22. april 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Absolut på ingen måde - var overbevist om det aldrig ville lykkes, og havde adoptionspapirene klar. Faktisk da jeg stod med to steger troede jeg, at det måske var min krop der var gået i stå, og ikke havde udskilt æl sprøjten, som jo giver falsk positiv

Men det er jo bare min historie - kan jo sagtens være det er anderledes for dig. Krydser i hvert fald for de to streger til dig? Hvornår skal du teste???

Årh har også bare den der følelse med at det aldrig sker. syntes det er svært at blive ved med at have troen på det.

Jeg har testdag torsdag/fredag i ugen vi går ind i.

Jeg har bare ekstrem mange mens smerter nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.