Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: Fortæl om jeres graviditets symptomer, hvordan havde i det lige op til test dag, hvad mærkede i ? Ved emnet har været oppe før, men syntes det er meget interessant, da symptomerne tit er meget forskellige. Fortæl Fortæl
Fortæl om jeres graviditets symptomer, hvordan havde i det lige op til test dag, hvad mærkede i ?
Ved emnet har været oppe før, men syntes det er meget interessant, da symptomerne tit er meget forskellige.
Fortæl Fortæl
Ligamenssmerter i uge 4-5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Ja det var kraftige mens smerter. Så en hel uge ventede jeg bare på at den kom. Men det gjorde den bare ikke
Ja det var kraftige mens smerter. Så en hel uge ventede jeg bare på at den kom. Men det gjorde den bare ikke
Har også meget kraftige mens smerter, som jeg aldrig har haft før. Jeg håber af hele mit hjerte, men tør ikke håbe, for har haft symptomer hver måned, uden resultat.
sommer1988 skriver: Ligamenssmerter i uge 4-5
Kraftige ?
A&F skriver: Inden jeg testede positiv , havde jeg en stor trang til de brune champignon , hvilket jeg ikke plejede at være til. Havde de kun de hvide , så gad jeg ikke at købe dem. Efter at jeg testede positiv startede graviditets symptomerne som kvalme og madlede.
Inden jeg testede positiv , havde jeg en stor trang til de brune champignon , hvilket jeg ikke plejede at være til. Havde de kun de hvide , så gad jeg ikke at købe dem. Efter at jeg testede positiv startede graviditets symptomerne som kvalme og madlede.
Ikke rart med den kvalme.
metski83 skriver: Kraftige ?
Nej de var ikke så kraftige, men kunne mærkes. Sådan lidt stikkende fornemmelse uden at gøre ondt
Krydser fingre for at der er gevinst på din test
Har i evt. overvejet effektive sexstillinger osv?
sommer1988 skriver: Nej de var ikke så kraftige, men kunne mærkes. Sådan lidt stikkende fornemmelse uden at gøre ondt Krydser fingre for at der er gevinst på din test Har i evt. overvejet effektive sexstillinger osv?
Tak for det. Nu må vi se.
Vi har vores eget lille eksperiment igang i øjeblikket
ingen ting ...
metski83 skriver: Tak for det. Nu må vi se. Vi har vores eget lille eksperiment igang i øjeblikket
hehe okay godt nok. Ellers siger du bare til, så skal jeg give dig et godt sexstillingstip
Første gang (hvor jeg valgte at få en abort) havde jeg ingen symptomer, testede kun pga. udebleven mens.
Anden og tredje gang har jeg bare kunne fornemme det. Måske fordi jeg havde prøvet det før?
metski83 skriver: Glæder mig bare så mget til at det bliver min tur
Glæder mig bare så mget til at det bliver min tur
For at det snart bliver din tur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128