Jeres graviditets symptomer, fortæl fortæl, igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

metski83

Miss BananaHammock skriver:

for at det er gode tegn

Tak du er sød, det håber jeg selvfølgelig også. Jeg kan bare ikke forstå det skal gøre så ondt, hvis det er det.

Så har jeg samtididg svært ved at tro, at det nogensinde vil lykkedes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

isabellasmor

metski83 skriver:

Fortæl om jeres graviditets symptomer, hvordan havde i det lige op til test dag, hvad mærkede i ?

Ved emnet har været oppe før, men syntes det er meget interessant, da symptomerne tit er meget forskellige.

Fortæl Fortæl

Jeg havde morgen kvalme/opkast, kunne ikke drikke kaffe og te mere (pga de 2 ting valgte jeg at prøve at teste), og så havde jeg det sådan , især om morgenen, at 1. Gang jeg mærkede sult, skulle jeg have noget at spise, ellers kom kvalmen meget hurtigt.

Anmeld

22. april 2012

metski83

isabellasmor skriver:

Jeg havde morgen kvalme/opkast, kunne ikke drikke kaffe og te mere (pga de 2 ting valgte jeg at prøve at teste), og så havde jeg det sådan , især om morgenen, at 1. Gang jeg mærkede sult, skulle jeg have noget at spise, ellers kom kvalmen meget hurtigt.

Puha, kvalme og opkast

Anmeld

22. april 2012

isabellasmor

metski83 skriver:

Puha, kvalme og opkast

Fandt hurtigt en "rutine". Jeg stod op, ud på wc, kaste op, skynde sig ud og spise, og så var det væk hehe. Så kom det kun hvis jeg ikke spiste så snartsultent meldte sig i løbet af dagen - vil sige, det var hårdere at gå den sidste tid som højgravid, med vejrtrækningen, og den tunge mave, og vente på at se hvem der gemte sig derinde  

Anmeld

22. april 2012

metski83

isabellasmor skriver:

Fandt hurtigt en "rutine". Jeg stod op, ud på wc, kaste op, skynde sig ud og spise, og så var det væk hehe. Så kom det kun hvis jeg ikke spiste så snartsultent meldte sig i løbet af dagen - vil sige, det var hårdere at gå den sidste tid som højgravid, med vejrtrækningen, og den tunge mave, og vente på at se hvem der gemte sig derinde  

Glæder mig bare så mget til at det bliver min tur

Anmeld

22. april 2012

nielsen80

metski83 skriver:

Årh har også bare den der følelse med at det aldrig sker. syntes det er svært at blive ved med at have troen på det.

Jeg har testdag torsdag/fredag i ugen vi går ind i.

Jeg har bare ekstrem mange mens smerter nu.

Jeg plejer nemlig altid at have mens smerter, allerede en uge før mens, det har jeg også denne gang, bare meget kraftigere end jeg normalt har. faktisk så slemt at jeg har måtte ligge med varmepude, og tage smertestillende. Når jeg har tisset, kan jeg altid mærke det bagefter.

Håber for dig, at det er gode tegn!!! Og selvfølgelig, at det nu er din tur. Det der med symtomer er svært når man tager hormoner - for de kan altså gøre, det er svært at læse sin egen krop.

Jeg havde ingen symtomer af pergotime, men kan huske min mens var lidt kraftigere når den kom. Ved ikke om det er det samme med smerter - men prøv at ring til din GU, og forklar hvor ondt du har det. Det lyder meget voldsomt.

Anmeld

22. april 2012

Lullaby

Jamen jeg havde (har stadig for 4. uge) meget ømme bryster, murren i underlivet og let kvalme. Madlede har jeg engang imellem. Spiser sjældent mig mæt i aftensmad fordi jeg simpelthen mister lysten undervejs. Gider heller ikke spise chokolade ( SÅ er der noget galt for jeg elsker chokolade)

Anmeld

22. april 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Håber for dig, at det er gode tegn!!! Og selvfølgelig, at det nu er din tur. Det der med symtomer er svært når man tager hormoner - for de kan altså gøre, det er svært at læse sin egen krop.

Jeg havde ingen symtomer af pergotime, men kan huske min mens var lidt kraftigere når den kom. Ved ikke om det er det samme med smerter - men prøv at ring til din GU, og forklar hvor ondt du har det. Det lyder meget voldsomt.

Ja syntes også det er slemt. Men det er bare umuligt at komme igennem der, der sidder bare en sur sekretær, og syntes ikke de er særlig behjælplige

Men må indrømme det ikke er rart. OG kunne ikke blive scannet første måned på Pergotime, fordi det var i Påsken, såjeg har heller ingen ide om, hvordan de har virket.

Anmeld

22. april 2012

metski83

Lullaby skriver:

Jamen jeg havde (har stadig for 4. uge) meget ømme bryster, murren i underlivet og let kvalme. Madlede har jeg engang imellem. Spiser sjældent mig mæt i aftensmad fordi jeg simpelthen mister lysten undervejs. Gider heller ikke spise chokolade ( SÅ er der noget galt for jeg elsker chokolade)

Haha, håber jeg får lyst til en masse sundt

Murren i underlivet, er det slemt ?

Anmeld

22. april 2012

nielsen80

Ja syntes også det er slemt. Men det er bare umuligt at komme igennem der, der sidder bare en sur sekretær, og syntes ikke de er særlig behjælplige

Men må indrømme det ikke er rart. OG kunne ikke blive scannet første måned på Pergotime, fordi det var i Påsken, såjeg har heller ingen ide om, hvordan de har virket.

Øhh a hva, har du fået pergotime uden de har scannet dig???det skulle vel aldrig være en gu i Kolding du har???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.