Den er vist god nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

VNB

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke. . Hvor er det dejligt

mange mange tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

VNB

Mettemus skriver:

Ih det blir skønt med en lille baby der sparker og mosler rundt! Havde du en nem graviditet første gang, det kan jeg slet ikke huske?

ja det bliver fantastisk at få lov til at opleve det hele igen! 

Jeg havde en meget meget nem gravitet med Viktor. Der var ingen skavanker overhovedt... 

så allerede nu har jeg da mere f.eks kvalme og hedeture end jeg havede med ham 

Anmeld

22. april 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Åhh... Tro mig, jeg er ved at være så skurk igen at Lilje gerne måtte blive storesøster, men den er manden ikke med på. Så håber han kan overtales senere, men lige nu holder han på Lilje skal være enebarn :-(

aaarj hun skal da ikk være enebarn  han skal nok "tø op" tror du ikk? brug lidt kvinde list  

Mogens har været skruk lige siden han holdte Viktor for første gang 

Vi skal dog heller ikke have flere end 2. Så jeg vil bare nyde denne graviditet fuldt ud - da det jo bliver sidste gang jeg kommer til at opleve det hele 

Anmeld

22. april 2012

VNB

Mira0911 skriver:

Stort tillykke Smukke.... Anede ikke I var i gang med PB.... Hvor bliver det bare super fantastisk for Jer... 

Sikke nogle fine teste....  Glæder mig til at følge dig.... 

mange tak søde! 

jojo vi har skam prøvet siden i sommers, sådan on/off. Så det er bare SKØNT at jeg er gravid nu, og at vi ikke skulle kæmpe i 2 år ligesom med Viktor 

har taget endnu en test idag (strimmel test) og idag er stregerne næsten lige tydelige!!  begynder mere og mere at tro på det!! 

Anmeld

22. april 2012

VNB

Camillos skriver:

tillykke

1000 tak!  Det er bare Sååååååå skønt!!! 

Anmeld

22. april 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Ej , er det rigtigt ? Det er jeg ked af at høre 

Forstår godt at I er lykkelige .. Det er bare så dejligt for jer !

ja desværre... jeg gik meget stille med det, for det var jo ikke planlagt at jeg skulle være gravid der i sommers. Det var sket mens vi brugte kondom og det hele...  og det var jo ret vildt, når vi havde fået afvide af lægerne at vi havde MEGET svært ved at lave børn sammen, og at Viktor var et lykketræf 

men efter jeg havde den SA, blev jeg så total skruk!  

og heldigvis skete det jo så nu 

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

VNB skriver:

mange tak søde! 

jojo vi har skam prøvet siden i sommers, sådan on/off. Så det er bare SKØNT at jeg er gravid nu, og at vi ikke skulle kæmpe i 2 år ligesom med Viktor 

har taget endnu en test idag (strimmel test) og idag er stregerne næsten lige tydelige!!  begynder mere og mere at tro på det!! 

Hvor fantastisk...  Husker det selv med Lina... Jeg tog teste i flere dage... 

Anmeld

22. april 2012

Mother-love

Ihhh tillykke med den lille spire

Anmeld

22. april 2012

Vinker

VNB skriver:

1000 tak!!   Og også tillykke til dig  Det blir da bare for vildt at blive mor til hele 2 lækre unger hva  

Tak  Ja det er bare SÅÅÅÅ FANTASTISK!!!!

Anmeld

23. april 2012

VNB

Nadia&Daniel skriver:

Tillykke

P.s. sjovt du lige nævner Juli og December - min mand er født i Juli og hans søster er født i December..

Mange tak!  Hihi ja det var da egentlig lidt pudsigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.