Den er vist god nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

VNB

frk andreasen skriver:

uhh det ser jeg frem til. jeg har osse altid syntes at der var noget "romantisk" over at føde i jule tiden

ser frem til at bebs er over 3 mdr gammel når det er sommer for det kan godt være hårdt med et spædbarn der i de varme sommer mdr som mine to har været,  uhh vi går en fantastisk tid i møde ( hvis man altså ser bort fra den kvalme som er begyndt at hærge min krop)

ja det er lidt nemmere at give et spæd barn mere varmt tøj på, end at køle det af  

jeg har også kvalme. Det kommer og går lidt iløbet af hele dagen, men jeg synes at jeg mærker mest til det om aftenen. Og så har jeg en del ligament smerter allerede. Synes de er kommet hurtigere denne her gang... 

så får jeg de vildeste hedeture!  det oplevde jeg først med Viktor da jeg var over 30+ 

og så er jeg moooonster træt! kunne sove hele tiden  

men kroppen arbejder jo også på højtryk lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke

Anmeld

23. april 2012

VNB

rikkeregnbue skriver:

Tillykke

Mange tak! 

Anmeld

23. april 2012

VNB

MoarHvidovre skriver:

Tillykke med december spiren

1000 tak!  December er godt nok bare gået hen og er blevet vores yndlings månede herhjemme 

Anmeld

23. april 2012

VNB

BabyHL skriver:

Tillykkeeeeee !! Hvor fantastisk!

taaaaark! 

Anmeld

23. april 2012

VNB

MLT skriver:

Det kan jeg godt forstå!!

og sikke da en utrolig smuk datter du har!  Tænker på det hver gang jeg ser dit profil billede  

Anmeld

23. april 2012

otlitrom

NAAAAIJ FOR POKKER MAND!!! TILLYKKE!!!

Anmeld

23. april 2012

VNB

NAAAAIJ FOR POKKER MAND!!! TILLYKKE!!!

1000 1000 tak søde Anna  

Ja det er helt vildt! og vi er også stadig helt rundt på gulvet herhjemme  vi er SÅ lykkelige for at vi ikke skulle igennem samme lange kamp igen. Det frygtede vi jo.. men nej sku - VI KUNNE GODT! 

hehe men du kender jo selv alt til følelsen  

nu håber vi bare på at alt går godt denne gang!  SA´en fra i sommers spøger desværre stadig lidt i baghovedet... men vi tror på at den lille spire er sund og rask og kigger ud til os til jul  (vil dog sætte pris på at den ikke kigger ud den 24 dec.. hehe )

Anmeld

23. april 2012

NNL

Kæmpe kæmpe stort tillykke Hvor er det bare fantastisk, og hvor blev jeg glad da du skrev Det kunne da ikke blive bedre - og så et decemberbarn - dem ved vi jo at I er gode til at producere pragteksemplarer af

Endnu engang tillykke med den skønne, skønne nyhed

PS. Sikke nogle flotte positive teste!!

Anmeld

23. april 2012

VNB

NNL skriver:

Kæmpe kæmpe stort tillykke Hvor er det bare fantastisk, og hvor blev jeg glad da du skrev Det kunne da ikke blive bedre - og så et decemberbarn - dem ved vi jo at I er gode til at producere pragteksemplarer af

Endnu engang tillykke med den skønne, skønne nyhed

PS. Sikke nogle flotte positive teste!!

1000 tak søde kusine  

Ja det er en rigtig fin strimmel test! Jeg var da heller ikke ét sekundt i tvivl om jeg kunne se en ekstra streg Jeg kunne sikkert godt have testen nogle dage før også... men jeg turde jo ikke. selvom jeg dybt inde i mig selv, bare vidste at den var god nok 

hehe og ja, vi så jo hvor godt det gik med vores sidste december-barn, og det er jo med at holde sig til det man ved at man er god til 

Jeg er meget spændt på at høre fra dig senere idag, og høre hvordan lille drille sigurd nu vender  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.