Den er vist god nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

VNB

Sesse89 skriver:

Stort tillykke

Er slet ikke misundelig

Mange tak!  Hehe kender godt følelsen... Jeg har ønsket mig nr 2 længe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

VNB

MLT skriver:

Kæmpe stort tillykke herfra! 

Mange mange tak  Jeg er bare så spændt og glad 

Anmeld

23. april 2012

VNB

frk andreasen skriver:

rigtig hjertlig tillykke og velkommen i december gruppen 

jeg har regnet ud til jeg har temin omkring den 16 dec bliver skøn at få et lille jule barn har to marts børn

knus tanja 6+0

I mange tak  Og stort tillykke til dig også! Blir spændende at følges ad igennem det hele  

Hihi marts børn er også skønne - jeg er selv en af dem  

December er bare sådan en skøn måned at blive nybagt mor i, da hele familien ofte har mange fri dage og derfor er rigtig gode til at hjælpe lidt til Og så er bebserne ved at være lidt store til sommer og Kan derfor rigtig komme med ud og nyde det gode vejr  

Anmeld

23. april 2012

VNB

birthee skriver:

Tillykke!!! Fordelen ved endnu et december-barn er at du ikke skal til at tænke i fx. sommergarderobe i ventetøj

1000 tak!!  Haha ja det har du da helt ret i! jeg kan heldigvis bare genbruge det fra sidste gang smaaart og ligeledes babyens overtøj

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

VNB skriver:

I mange tak  Og stort tillykke til dig også! Blir spændende at følges ad igennem det hele  

Hihi marts børn er også skønne - jeg er selv en af dem  

December er bare sådan en skøn måned at blive nybagt mor i, da hele familien ofte har mange fri dage og derfor er rigtig gode til at hjælpe lidt til Og så er bebserne ved at være lidt store til sommer og Kan derfor rigtig komme med ud og nyde det gode vejr  

uhh det ser jeg frem til. jeg har osse altid syntes at der var noget "romantisk" over at føde i jule tiden

ser frem til at bebs er over 3 mdr gammel når det er sommer for det kan godt være hårdt med et spædbarn der i de varme sommer mdr som mine to har været,  uhh vi går en fantastisk tid i møde ( hvis man altså ser bort fra den kvalme som er begyndt at hærge min krop)

Anmeld

23. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med december spiren

Anmeld

23. april 2012

BabyHL

Tillykkeeeeee !! Hvor fantastisk!

Anmeld

23. april 2012

MLT

VNB skriver:

Mange mange tak  Jeg er bare så spændt og glad 

Det kan jeg godt forstå!!

Anmeld

23. april 2012

VNB

Mira0911 skriver:

Hvor fantastisk...  Husker det selv med Lina... Jeg tog teste i flere dage... 

hihi ja man skal jo liiiige været helt sikker! 

Men synes nu faktisk også at det er meget betrykkende at man kan se udviklingen i testene. så ved man da at HCG stiger  

idag er den endnu flottere  tror jeg taget et smut til lægen idag, og får det bekræftet der. Det er altid meget rart at hun også har set at den er god nok 

Anmeld

23. april 2012

VNB

michelledam skriver:

Ihhh tillykke med den lille spire

mange tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.