Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sesse89 skriver: Stort tillykke Er slet ikke misundelig
Stort tillykke
Er slet ikke misundelig
Mange tak! Hehe kender godt følelsen... Jeg har ønsket mig nr 2 længe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MLT skriver: Kæmpe stort tillykke herfra!
Kæmpe stort tillykke herfra!
Mange mange tak Jeg er bare så spændt og glad
frk andreasen skriver: rigtig hjertlig tillykke og velkommen i december gruppen jeg har regnet ud til jeg har temin omkring den 16 dec bliver skøn at få et lille jule barn har to marts børn knus tanja 6+0
rigtig hjertlig tillykke og velkommen i december gruppen
jeg har regnet ud til jeg har temin omkring den 16 dec bliver skøn at få et lille jule barn har to marts børn
knus tanja 6+0
I mange tak Og stort tillykke til dig også! Blir spændende at følges ad igennem det hele
Hihi marts børn er også skønne - jeg er selv en af dem
December er bare sådan en skøn måned at blive nybagt mor i, da hele familien ofte har mange fri dage og derfor er rigtig gode til at hjælpe lidt til Og så er bebserne ved at være lidt store til sommer og Kan derfor rigtig komme med ud og nyde det gode vejr
birthee skriver: Tillykke!!! Fordelen ved endnu et december-barn er at du ikke skal til at tænke i fx. sommergarderobe i ventetøj
Tillykke!!! Fordelen ved endnu et december-barn er at du ikke skal til at tænke i fx. sommergarderobe i ventetøj
1000 tak!! Haha ja det har du da helt ret i! jeg kan heldigvis bare genbruge det fra sidste gang smaaart og ligeledes babyens overtøj
VNB skriver: I mange tak Og stort tillykke til dig også! Blir spændende at følges ad igennem det hele Hihi marts børn er også skønne - jeg er selv en af dem December er bare sådan en skøn måned at blive nybagt mor i, da hele familien ofte har mange fri dage og derfor er rigtig gode til at hjælpe lidt til Og så er bebserne ved at være lidt store til sommer og Kan derfor rigtig komme med ud og nyde det gode vejr
uhh det ser jeg frem til. jeg har osse altid syntes at der var noget "romantisk" over at føde i jule tiden
ser frem til at bebs er over 3 mdr gammel når det er sommer for det kan godt være hårdt med et spædbarn der i de varme sommer mdr som mine to har været, uhh vi går en fantastisk tid i møde ( hvis man altså ser bort fra den kvalme som er begyndt at hærge min krop)
Tillykke med december spiren
Tillykkeeeeee !! Hvor fantastisk!
VNB skriver: Mange mange tak Jeg er bare så spændt og glad
Det kan jeg godt forstå!!
Mira0911 skriver: Hvor fantastisk... Husker det selv med Lina... Jeg tog teste i flere dage...
Hvor fantastisk... Husker det selv med Lina... Jeg tog teste i flere dage...
hihi ja man skal jo liiiige været helt sikker!
Men synes nu faktisk også at det er meget betrykkende at man kan se udviklingen i testene. så ved man da at HCG stiger
idag er den endnu flottere tror jeg taget et smut til lægen idag, og får det bekræftet der. Det er altid meget rart at hun også har set at den er god nok
michelledam skriver: Ihhh tillykke med den lille spire
Ihhh tillykke med den lille spire
mange tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128