Den er vist god nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Gaia

VNB skriver:

ja det var også et af min tegn da jeg skulle føde Viktor... jeg sked og sked i ca 2 dage.. 

så mon ikke der er optakt til noget nu!  

ja den dårlige oplevelse med SA´en hænger jo lidt som en sort sky.. men vi vælger at tro på at det hele går som det skal  

indtil videre har jeg da ihvertfald mange flere gode symptomer, end jeg havde i sommers. 

jeg glæder mig sådan til du skriver at NU ligger du med bette manden i armene!!! og så vil jeg nyde godt af at jeg kan gøre brug af alle dine råd som andens gangs mor, når det blir min tur  

Hehe ja dem er der jo en del af og skal nok fortælle hvordan det er at have en to årig og en baby . Med maja havde jeg diarre lige efter vandet var gået..så røg det hele ud..så håber da at det betyder han snart er på vej.  Kan du sende mig dit nummer?? Gør det nemmere at annoncer lillebrors ankomst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

M (:

Stort tillykke

Anmeld

21. april 2012

VNB

Gaia skriver:

Hehe ja dem er der jo en del af og skal nok fortælle hvordan det er at have en to årig og en baby . Med maja havde jeg diarre lige efter vandet var gået..så røg det hele ud..så håber da at det betyder han snart er på vej.  Kan du sende mig dit nummer?? Gør det nemmere at annoncer lillebrors ankomst..

har du ikke mit nummer mere? sender lige en sms så  

jeg tror stadig på at du gør i fødsel i løbet af imorgen  

Anmeld

21. april 2012

VNB

M (: skriver:

Stort tillykke

tak søde! Så lykkes det endelig 

Jeg skal aflevere BA om 6 uger, så det passer jo rigtig fint med en lille ny i slutningen af året  

Nu glæder jeg mig bare til at du kan give samme gode nyhed til sommer måske?  

Anmeld

21. april 2012

Gaia

VNB skriver:

Fik jo ny mobil. Den gamle kaput. så skal have hentet de fleste numre som ikke var på vores google nummer halløj program. 

Anmeld

21. april 2012

Gaia

VNB skriver:

Fik du skrevet mit nye nr. Ned den anden dag? Ellers sender jeg det lige herinde. 

Anmeld

21. april 2012

VNB

Gaia skriver:

Fik jo ny mobil. Den gamle kaput. så skal have hentet de fleste numre som ikke var på vores google nummer halløj program. 

aaarh på den måde har sendt dig en sms nu  

Anmeld

21. april 2012

VNB

Gaia skriver:

Fik du skrevet mit nye nr. Ned den anden dag? Ellers sender jeg det lige herinde. 

ups havde ikke set du har fået nyt? jeg tror jeg sendte til det gamle så... 

Anmeld

21. april 2012

B&J

VNB skriver:

Mange tak søde! 

det er bare så mega spændende! 

jaaaa det er sååååå dejligt

Anmeld

21. april 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke. . Hvor er det dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.