Den er vist god nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Mira0911

VNB skriver:

hihi ja man skal jo liiiige været helt sikker! 

Men synes nu faktisk også at det er meget betrykkende at man kan se udviklingen i testene. så ved man da at HCG stiger  

idag er den endnu flottere  tror jeg taget et smut til lægen idag, og får det bekræftet der. Det er altid meget rart at hun også har set at den er god nok 

Ja... Så er man på den sikre side også når lægen har set det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

VNB

Mira0911 skriver:

Ja... Så er man på den sikre side også når lægen har set det... 

jeg er lige kommet hjem deroppe fra nu - og lægens test viste også 2 tydelige røde streger!!! 

ih altså! det er bare så ubeskrivelig dejligt 

Anmeld

23. april 2012

Mira0911

VNB skriver:

jeg er lige kommet hjem deroppe fra nu - og lægens test viste også 2 tydelige røde streger!!! 

ih altså! det er bare så ubeskrivelig dejligt 

Jubiiiii...... 

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

VNB skriver:

ja det er lidt nemmere at give et spæd barn mere varmt tøj på, end at køle det af  

jeg har også kvalme. Det kommer og går lidt iløbet af hele dagen, men jeg synes at jeg mærker mest til det om aftenen. Og så har jeg en del ligament smerter allerede. Synes de er kommet hurtigere denne her gang... 

så får jeg de vildeste hedeture!  det oplevde jeg først med Viktor da jeg var over 30+ 

og så er jeg moooonster træt! kunne sove hele tiden  

men kroppen arbejder jo også på højtryk lige nu 

ja ser jeg frem til

sys godt nok osse minge ligamenter går amok denne gang.. er sgu allerede hoppet i g bukserne( er osse 4 gang jeg er gravid mistede en imellem dem )maven buler allerede en del ud er kun 6+3 efter mine beregninger skal først til lægen d 7 maj.. hvornår har du så termin der i dec?

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

ja ser jeg frem til

sys godt nok osse minge ligamenter går amok denne gang.. er sgu allerede hoppet i g bukserne( er osse 4 gang jeg er gravid mistede en imellem dem )maven buler allerede en del ud er kun 6+3 efter mine beregninger skal først til lægen d 7 maj.. hvornår har du så termin der i dec?

jeg har dage hvor jeg bare er en omvandrende zombie så træt er jeg.. og har dage hvor jeg bare har max energi total underligt svedeture ja tak det vildt så tidligt alt kommer denne gang har lidt halsbrænd lige nu 

Anmeld

23. april 2012

VNB

frk andreasen skriver:

ja ser jeg frem til

ja det er lidt som om at alle symptomer kommer lidt hurtigere og kraftigere denne her gang. og så har jeg lidt andre symptomer end jeg havde med Viktor. 

er ked af at høre at du har haft en SA. jeg mistede desværre også en i sommers (i 6 uge) men der havde jeg slet ingen symptomer... så jeg tager det som et sundt tegn at de er der nu så selvsom jeg er monster træt, har kvalme og hedeture så er det faktisk bare skønt at mærke at kroppen reagere  

jeg har termin den 26 december. og jeg håber godt nok at jeg føder til termin og ikke 2 dage før  

Anmeld

23. april 2012

MLT

VNB skriver:

og sikke da en utrolig smuk datter du har!  Tænker på det hver gang jeg ser dit profil billede  

Åh tusind tak! Det varmer at få af vide . Og kan da kun sige i lige måde - din dreng er simpelthun så dejlig ..

Hvornår vil I sige det til familie og venner?

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

VNB skriver:

ja det er lidt som om at alle symptomer kommer lidt hurtigere og kraftigere denne her gang. og så har jeg lidt andre symptomer end jeg havde med Viktor. 

er ked af at høre at du har haft en SA. jeg mistede desværre også en i sommers (i 6 uge) men der havde jeg slet ingen symptomer... så jeg tager det som et sundt tegn at de er der nu så selvsom jeg er monster træt, har kvalme og hedeture så er det faktisk bare skønt at mærke at kroppen reagere  

jeg har termin den 26 december. og jeg håber godt nok at jeg føder til termin og ikke 2 dage før  

jeg gik rundt med et  dødt foster i 5 uger før jeg begyndte at bløde (dagen før nf ) men jeg havde osse en dårlig fornemmelse for alle symp stoppede i 7 uge ( der hvor det var gået i stå ) så var faktisk ikke overrasket da jeg begyndte at bløde viste det godt inderst inde  så ja jeg er osse glad for at jeg kan mærke min krop og har en god fornemmelse denne her gang ligesom som med min søn

Anmeld

23. april 2012

VNB

MLT skriver:

Åh tusind tak! Det varmer at få af vide . Og kan da kun sige i lige måde - din dreng er simpelthun så dejlig ..

Hvornår vil I sige det til familie og venner?

årh mange tak 

hmm tror først vi siger noget efter NF faktisk.. 

vi har fortalt det til min mor og min ene søster.

og så til ét hold venner som var her i weekenden - de kunne nemlig ikke forstå hvorfor jeg ikke skulle have rødvin  så måtte vi jo fortælle det som det var  hehe

sidste gang fortalte vi det også først efter NF. men den nærmeste familie fik det afvide i uge 10. så det bliver nok noget af det samme denne gang. 

vi har dog snakket om at vi nok ville vente med f.eks. facebook indtil vi har været til kønscanning. HVIS jeg kan holde ud at vente så længe..  har jo lyst til at fortælle det til gud og hver mand 

Anmeld

23. april 2012

VNB

frk andreasen skriver:

jeg gik rundt med et  dødt foster i 5 uger før jeg begyndte at bløde (dagen før nf ) men jeg havde osse en dårlig fornemmelse for alle symp stoppede i 7 uge ( der hvor det var gået i stå ) så var faktisk ikke overrasket da jeg begyndte at bløde viste det godt inderst inde  så ja jeg er osse glad for at jeg kan mærke min krop og har en god fornemmelse denne her gang ligesom som med min søn

aj det må godt nok have været ubehageligt for dig...

jeg begyndte bare at bløde fra den ene dag til den anden - som i styrt bløde! så jeg vidste også godt hvad klokken havde slået.. men jeg tror ikke at den har været rask fra starten af. 

og heldigvis fik jeg afvide på sygehuset at man ikke har større risiko for at miste igen selvom man har gjort det før. så det er da rart at vide! 

så vi må nyde vores gode symptomer nu - selvom de tager livet af os hihihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.