Anonym skriver:
Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.
Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd. 
Jeg har 5 graviditeter bag mig! (hvad jeg ved af) Hvoraf 3 af dem har resulteret i mine 3 lækre drenge

.... Jeg fik en provokeret abort da jeg var 17 (min 1 graviditet) .. Og så havde jeg en MA i uge 14+0 (min 3 graviditet) .... Og efter min MA har jeg heller ikke kunne lade være med at bekymre mig! Har frygtet at det var noget jeg skulle igennem mere end en gang! .. Men det skete heldigvis ikke!
Anmeld