Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Har været gravid 4 gange og har 3 sunde og raske børn. Aborterede 2 gang i uge 8-9 stykker, derefter 2 helt ukomplicerede graviditeter

Dejligt at høre. Jeg fik anden gang med aborten opbygget lidt en bekymring for om det ville fortsætte med at gå galt og det var noget man var disponeret for, men det er nogen gange åbenbart ret tilfældigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

To graviditeter, har et barn. 

Ok. Må jeg spørge om det var første eller anden gang du mistede?

Anmeld

19. april 2012

Mettemus

Tre graviditeter - et barn  Har haft to graviditeter uden for livmoderen - det var de to første gange, så jeg var rystende nervøs 3. gang. Det gik over efter NF-scanningen hvor jeg kunne begynde at nyde det

Anmeld

19. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

gravid 5 gange mistet 4... Er gravid nu og det går vidst som det skal 

Anmeld

19. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

Jeg har 5 graviditeter bag mig! (hvad jeg ved af) Hvoraf 3 af dem har resulteret i mine 3 lækre drenge .... Jeg fik en provokeret abort da jeg var 17 (min 1 graviditet) .. Og så havde jeg en MA i uge 14+0 (min 3 graviditet) .... Og efter min MA har jeg heller ikke kunne lade være med at bekymre mig! Har frygtet at det var noget jeg skulle igennem mere end en gang! .. Men det skete heldigvis ikke!

Anmeld

19. april 2012

MariaJ

To graviditeter og snart to børn  (baby er lige ved at blive færdigbagt i disse dage) .

Anmeld

19. april 2012

chael

3 graviditeter = 3 børn

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

har været gravid 2 gange og har fået 2 skønne piger ud af det.
begge gange er det gået super godt hele vejen igennem også med fødslen.
men har da frygtet det ved begge graviditeter. og kan ikke lade være med at tænke på hvad nu hvis... vi har da snakket om at vi skal ha en mere en gang når jeg er færdig med uddannelse og har arbejde i lidt tid, men det må tiden vise om vi skal eller ej jo.

Ja det er noget underligt noget med os mennesker. Ligeom om man tænker det kan da vel ikke bare gå godt igen når det er gået godt før, men det kan det jo sagtens. Skønt det er gået godt for Jer og held og lykke med det når og hvis I på et tidspunkt beslutter Jer for et barn mere..

Anmeld

19. april 2012

Noneother

2 graviditeter, men kun 1 barn. Mistede den første.

men havde jeg ikke mistet nr. 1, havde jeg ikke haft min skønne dreng, så intet er SÅ skidt, at det ikke er godt for noget.

Anmeld

19. april 2012

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Ja det er noget underligt noget med os mennesker. Ligeom om man tænker det kan da vel ikke bare gå godt igen når det er gået godt før, men det kan det jo sagtens. Skønt det er gået godt for Jer og held og lykke med det når og hvis I på et tidspunkt beslutter Jer for et barn mere..

mange tak. og held og lykke med den bette spir i maven.
ja det er underligt sådan som vi er indrettet, men tror også det er fordi man så tit høre at det er gået galt for andre og man aldrig ved hvad der kan ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.