Tøj indkøbsliste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

he he lige for at tjekke op på at i ikke er faldt om af stress
du skal bare være glad for at du har fået muligheden for det...
det6 syntes jeg er super fedt...

Ja lige sikre at vi ik sidder krøllet sammen i fosterstilling ovre i hjørnet og rokker

Det var faktisk ik et valg, vi blev bare tildelt det Selvfølgelig er det et valg om vi vil hjem samme dag eller blive en dag eller 2 med de ændringer der så følger den beslutning, men selve ordningen blev vi ik spurgt om Tror bare det er sådan de kører det i Holbæk?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Ja lige sikre at vi ik sidder krøllet sammen i fosterstilling ovre i hjørnet og rokker

Det var faktisk ik et valg, vi blev bare tildelt det Selvfølgelig er det et valg om vi vil hjem samme dag eller blive en dag eller 2 med de ændringer der så følger den beslutning, men selve ordningen blev vi ik spurgt om Tror bare det er sådan de kører det i Holbæk?  

Det syntes jeg er super fint... det gad jeg også godt... går godt nok ved det samme jordmor, som er lidt trist og tør, men der er slet ikke sikkert det er hende der er med til fødslen... men pyt hun er ikke den store fest abe så det går nok:-) tror ikke at jeg kommer til at tænke over det når først hun er på vej ud:-)

Anmeld

26. april 2012

jeanettelb

DET Poulsen skriver:

Jeg gik igang med at få vasket ALT tøj igår, arvetøj og ny indkøbt gaver osv!!!

Men jeg er godt nok i tvivl om, om vi har nok og i hvilke str.. Vi har jo fået af vide at vi skal regne med at vi får en STOR dreng, som både er tyk og lang på kurven.. Men så alligevel er det nok mest basistingene jeg er i tvivl om.. Efter str 62, tror jeg lettere jeg kan tage det som det kommer.. Det anførte med rødt er det antal jeg allerede HAR anskaffet mig - SÅ jeg er klar over at jeg mangler noget, problemet er bare hvor mange af hver str..

Hvor mange stk køber i af følgende i str 50

Kortmærmede body'er - 0

Langærmede body'er - 1

Sparkedragte/busker - 1

Natdragter - 1

Strømper - 0

Futter - 0

Hvor mange stk køber i af følgende i str 56

Kortmærmede body'er - 1

Langærmede body'er - 0

Sparkedragte/busker - 0

Natdragter - 1

Strømper - 0

Futter - 0

Hvor mange stk køber i af følgende i str 62

Kortmærmede body'er - 7

Langærmede body'er - 5

Sparkedragte/busker -  1

Natdragter - 3

Strømper - 0

Futter - 0

Jeg har tænkt på at hvis man nu køber 5-10stk natdragter feks i str 62, kan man så ikke folde ærmer og ben op indtil de kan passe det.. Men på den anden side, så betegnes str 62 jo som 2-4måneder.. Håber i kan hjælpe mig videre og ud af min begyndende panik tilstand..

Str 50

- body'er - 9 stk

- Bluser - 2 stk

- bukser - 2stk

- natdragter 1 stk

str 56

- body'er - 12 stk

- bluser - 5 stk

- bukser - 8 stk

- heldragter - 3 stk

- natdragter - 1 stk

- jakker - 2 stk

str 62

- body'er - 4 stk

- bluser - 5 stk

- bukser - 5 stk

- heldragter - 3 stk

- natdragter - 0 stk

str 68

- body'er - 7 stk

- bluser - 3 stk

- bukser - 3 stk

- heldragter - 7 stk

- natdragter - 0 stk

- fleecdragter - 1 stk

str 74

- bluser - 1 stk

- natdragter - 2 stk

- heldragter - 1 stk

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Det syntes jeg er super fint... det gad jeg også godt... går godt nok ved det samme jordmor, som er lidt trist og tør, men der er slet ikke sikkert det er hende der er med til fødslen... men pyt hun er ikke den store fest abe så det går nok:-) tror ikke at jeg kommer til at tænke over det når først hun er på vej ud:-)

Jeg tror det giver mere ro at være i hænderne på kendte mennesker når man først ligger der i en lidt utryg situation Bare det at vide at hun ved alt det man har været igennem i graviditeten og kan behandle en ud fra den viden, må være uundværlig

Trist din jm er en tør kiks i så fald kan det godt være jeg ville være lidt ligeglad med om hun kom med til fødslen eller ej Men vores 2 er helt igennem fantastiske mennesker, meget forstående, lyttende og nemme at snakke med om alt mellem himmel og jord Ville være ærgeligt at skifte dem ud med en tør kiks

Anmeld

26. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Jeg tror det giver mere ro at være i hænderne på kendte mennesker når man først ligger der i en lidt utryg situation Bare det at vide at hun ved alt det man har været igennem i graviditeten og kan behandle en ud fra den viden, må være uundværlig

Trist din jm er en tør kiks i så fald kan det godt være jeg ville være lidt ligeglad med om hun kom med til fødslen eller ej Men vores 2 er helt igennem fantastiske mennesker, meget forstående, lyttende og nemme at snakke med om alt mellem himmel og jord Ville være ærgeligt at skifte dem ud med en tør kiks

så kan jeg regne ud at du nok ikke vil bytte... ja har slet ik noget forhold til hende...
troede faktisk at jordmor ville være hyggelig men ja hun er bare en dame... og så ik så meget mere end det... hun vil også gerne at min mand er med, men han var med første gange og der kiggede hun slet ik på ham, og hun snakkede KUN til mig, så det gad han ikke... hvilket jeg egentlig godt kan forstå...
men syntes tit at mange andre siger at de har et super dejligt forhold til deres jordmor, min er de os flink nok, men hun siger mig bare ikke super meget, og kunne slet ik forestille mig at hun skulle være med til min fødsel... det er virkelig underligt... men man kan jo heller ikke svinge med alle

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

Jeg har også købt hele molotjavsen. Men billigt brugt og super go kvali men der er godt nok meget og vi ved godt vi ikke kommer til at bruge det hele, men så må vi se om den næste sku blive en dreng eller pige så den ka arve  

Men altså i starten er det kun bodys - syntes det er meget rart ikke at skulle vaske hele tiden - så er rart der er nok. Men ja man ved jo ik hva det er for en baby der kommer ud. 

da det hele er købt brugt så mangler der heller intet så der er tøj i alle afskygninger fra str 50 - 98

Men mener jeg fandt sådan en liste herinde- har så senere skrevet sådan en mangel/ønskeliste og gået efter den og vores behov

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

M&R skriver:

så kan jeg regne ud at du nok ikke vil bytte... ja har slet ik noget forhold til hende...
troede faktisk at jordmor ville være hyggelig men ja hun er bare en dame... og så ik så meget mere end det... hun vil også gerne at min mand er med, men han var med første gange og der kiggede hun slet ik på ham, og hun snakkede KUN til mig, så det gad han ikke... hvilket jeg egentlig godt kan forstå...
men syntes tit at mange andre siger at de har et super dejligt forhold til deres jordmor, min er de os flink nok, men hun siger mig bare ikke super meget, og kunne slet ik forestille mig at hun skulle være med til min fødsel... det er virkelig underligt... men man kan jo heller ikke svinge med alle

Det med JM uden manden , det har jeg også været alle gangene. Manden skal være far for 3.gang. De to børn han har på 3 0g 6 er så med en anden. Men dér blev han slæbt med til JM. Og altså som han siger ; det er for moderen og ikke så meget faderen. Men han vil gerne med hvis der er noget JM vil sige til ham ellers vil han helst være fri og være til stede til scanninger og forberedelsesmodulerne. 

Mænd er jo forskellige, og ja vi kvinder må altså troppe op alene og så have en glad mand end hive ham med Men det er jo op til hver enkelt  

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

Det handler vel bare om at forstå hvorfor han ikke vil med  

Og altså de tider JM ligger er også tit i arb.tiderne så manden skal have fri - så syntes man skal overveje vgtigheden i det, selvom man jo er to om det  

Anmeld

27. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Nej jeg springer lige over på bytningen

Vi har et vennepar der går til jm i holbæk ligesom vi gør. De har så et andet sæt jm og ved første besøg kiggede hun på manden og spurgte hvad han overhoved lavede der da jm jo var omkring kvinden!!!

Han gider så heller ik med til jm mere og det kan man ærlig talt godt forstå! Sådan en sur møgf***e! Herhjemme er det altså ik kun mig der er gravid.. Det er oz der er gravide, det er vores barn og det er oz der skal være forældre, så jeg er mega glad for vores jm er rigtig gode til at indrage min kæreste og spørge ham om hvordan han går og har det

Jeg har 2 fantastiske jm og jeg skal kun bruge 1 til fødslen så du må gerne låne den anden

Anmeld

27. april 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Det handler vel bare om at forstå hvorfor han ikke vil med  

Og altså de tider JM ligger er også tit i arb.tiderne så manden skal have fri - så syntes man skal overveje vgtigheden i det, selvom man jo er to om det  

Vi har fået lagt alle vores jm-tider om eftermiddagen, så kæresten kan starte lidt tidligere på job og tage tidligt hjem og komme med

Efter hans eget valg dog, ingen tvang herfra Synes bare det er skønt at han vil være med til det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.