Team Putte skriver:
Jeg tror det giver mere ro at være i hænderne på kendte mennesker når man først ligger der i en lidt utryg situation
Bare det at vide at hun ved alt det man har været igennem i graviditeten og kan behandle en ud fra den viden, må være uundværlig 
Trist din jm er en tør kiks
i så fald kan det godt være jeg ville være lidt ligeglad med om hun kom med til fødslen eller ej
Men vores 2 er helt igennem fantastiske mennesker, meget forstående, lyttende og nemme at snakke med om alt mellem himmel og jord
Ville være ærgeligt at skifte dem ud med en tør kiks 
så kan jeg regne ud at du nok ikke vil bytte... ja har slet ik noget forhold til hende...
troede faktisk at jordmor ville være hyggelig men ja hun er bare en dame... og så ik så meget mere end det... hun vil også gerne at min mand er med, men han var med første gange og der kiggede hun slet ik på ham, og hun snakkede KUN til mig, så det gad han ikke... hvilket jeg egentlig godt kan forstå...
men syntes tit at mange andre siger at de har et super dejligt forhold til deres jordmor, min er de os flink nok, men hun siger mig bare ikke super meget, og kunne slet ik forestille mig at hun skulle være med til min fødsel... det er virkelig underligt... men man kan jo heller ikke svinge med alle
Anmeld