Tøj indkøbsliste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Det med JM uden manden , det har jeg også været alle gangene. Manden skal være far for 3.gang. De to børn han har på 3 0g 6 er så med en anden. Men dér blev han slæbt med til JM. Og altså som han siger ; det er for moderen og ikke så meget faderen. Men han vil gerne med hvis der er noget JM vil sige til ham ellers vil han helst være fri og være til stede til scanninger og forberedelsesmodulerne. 

Mænd er jo forskellige, og ja vi kvinder må altså troppe op alene og så have en glad mand end hive ham med Men det er jo op til hver enkelt  

Præcis... har nu heller ikke det store behov for at han SKAL med... han finder nu nok sin plads til fødslen alligevel... og når alt kommer til alt så dr det jo mig der skal ha barnet ud:-) her har han også haft fri til scanninger og det har også været det victigstefor mig:-) heller han arbejder lidt mere nu og så måske kommer lidt tidliger hjem når hun er kommet ud:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Nej jeg springer lige over på bytningen

Vi har et vennepar der går til jm i holbæk ligesom vi gør. De har så et andet sæt jm og ved første besøg kiggede hun på manden og spurgte hvad han overhoved lavede der da jm jo var omkring kvinden!!!

Han gider så heller ik med til jm mere og det kan man ærlig talt godt forstå! Sådan en sur møgf***e! Herhjemme er det altså ik kun mig der er gravid.. Det er oz der er gravide, det er vores barn og det er oz der skal være forældre, så jeg er mega glad for vores jm er rigtig gode til at indrage min kæreste og spørge ham om hvordan han går og har det

Jeg har 2 fantastiske jm og jeg skal kun bruge 1 til fødslen så du må gerne låne den anden

Syntes da det er super fint at han gerne vil med npr han nu har muligheden for det:-) helt sikkert:-)

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Vi har fået lagt alle vores jm-tider om eftermiddagen, så kæresten kan starte lidt tidligere på job og tage tidligt hjem og komme med

Efter hans eget valg dog, ingen tvang herfra Synes bare det er skønt at han vil være med til det hele

Ja det er da super skønt - men jahh det er også rart at vide på forhånd når manden ikke vil - så jeg ikke hiiiiiiver ham afsted. Når han er der til de ting der er vigtigst for ham - og han får noget ud af det så er jeg tilfreds Men ja man er jo to om deT

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Præcis... har nu heller ikke det store behov for at han SKAL med... han finder nu nok sin plads til fødslen alligevel... og når alt kommer til alt så dr det jo mig der skal ha barnet ud:-) her har han også haft fri til scanninger og det har også været det victigstefor mig:-) heller han arbejder lidt mere nu og så måske kommer lidt tidliger hjem når hun er kommet ud:-)

Nemlig nemlig Det er bare iorden de tør stå ved det - for blev da lidt mobset først da jeg kom ind på det og han melde ud han ikke havde behov for det. Men efter nærmere eftertænksomhed forstår jeg fuldt ud Vil ikke trække min mand ind i noget han ikke er tilpas i. Så hellere han nyder at komme med til de andre ting og forberelserne Som lykkeligt er overstået Alle tre moduler er bare super skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.