Tøj indkøbsliste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Hurra for gode venner..

Min veninde har ikke mindre end redet mig idag.. Hun var til Joha lagersalg, og har nu købt 5 langærmede body'er og 5 natdragter til mig.. Desuden viser det sig at de str 12måneder body'er vi købte i New York, her efter vask nu kun er en str 56 (utroligt)..

- Så nu er det simpelthen så lidt jeg føler jeg mangler at jeg er åndet helt lettet op, og nu kun skal ud og købet meget lidt i weekenden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Det kan man helt sikkert, det er bare rigtig vigtig for mig at have styr på det mest basale - så jeg ved jeg kan "overleve" uden stress og bekymringer, ja og mangler den første uge som minimum.. Der er sikkert nok at se til, når man først kommer hjem - forestiller jeg mig i hvert fald.. Vi bor desuden langt fra familie og nære venner - så kan slet ikke se mig ud af at vi pludselig skulle ud og shoppe efter div mangler..

ja okay, det kan jeg godt forstå så

Anmeld

23. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Så har jeg været i skabet og tælle

Str. 56:

Kortærmet body: 17 stk.

Langærmet body: 11 stk.

Sparkedragter: 11 stk.

Bukser: 10 stk.

Bluser kortærmet: 6 stk.

Bluser langærmet: 10 stk.

Natdragter: 11 stk.

Kjoler/sommerdragter: 19 stk.

Str. 62:

Kortærmet body: 11 stk.

Langærmet body: 8 stk.

Sparkedragter: 7 stk.

Bukser: 14 stk.

Bluser kortærmet: 3 stk.

Bluser langærmet: 26 stk.

Natdragter: 7 stk.

Kjoler/sommerdragter: 11 stk.

Vi har så en del strømper, sutsko og huer i diverse størrelser

Vi har købt en del brugt så der er ik nogen videre fornuftig grund til de antal vi nu har, vi har stoppet indkøbene efter hvornår vi mente vi havde nok, uden at skulle vaske hver eller hveranden dag

Og så lige et billede af lillefisens skab

Puha der er godt nok meget i det tøjskab.... hold da op:-D og jeg syntes egentlig jeg havde en del......

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Puha der er godt nok meget i det tøjskab.... hold da op:-D og jeg syntes egentlig jeg havde en del......

Hehe ja der er en del, og sikkert for meget Men jeg vil faktisk hellere have for meget end jeg vil mangle så der skal vaskes hele tiden

I skabet ligger der flyverdragter, køredragter og tæpper på øverste hylde, str. 56 på 2. hylde, str. 62 på 3. hylde, str. 68 på 4. hylde og så er der strømpebukser i kassen i bunden sammen med sokker, huer og hagesmække i skufferne Så der er til et stykke tid

Anmeld

23. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Hehe ja der er en del, og sikkert for meget Men jeg vil faktisk hellere have for meget end jeg vil mangle så der skal vaskes hele tiden

I skabet ligger der flyverdragter, køredragter og tæpper på øverste hylde, str. 56 på 2. hylde, str. 62 på 3. hylde, str. 68 på 4. hylde og så er der strømpebukser i kassen i bunden sammen med sokker, huer og hagesmække i skufferne Så der er til et stykke tid

he he det er dejligt mmed meget... jeg har også tøj op til 68... men mest til 62 og der har jeg så til gengæld en hel del

he he det er dejligt med alt det skønne tøj

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

he he det er dejligt mmed meget... jeg har også tøj op til 68... men mest til 62 og der har jeg så til gengæld en hel del

he he det er dejligt med alt det skønne tøj

Vi har det meste op til str. 92

Synes babytøj er noget af det hyggeligste!

Anmeld

24. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Vi har det meste op til str. 92

Synes babytøj er noget af det hyggeligste!

Det er bare mega hyggeligt... Især når det skal vaskes første gang:-):-)

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Det er bare mega hyggeligt... Især når det skal vaskes første gang:-):-)

Nu er alt mit vasket og skabet er indrettet med små sedler så farmand oz kan vaske og lægge tøj på plads uden at fare vild i skabet

Her har den stået på indretning af børneværelse de sidste uger, og det er brænd-sparke-mig næsten hyggeligere end tøjet!

Anmeld

24. april 2012

M&R

Team Putte skriver:

Nu er alt mit vasket og skabet er indrettet med små sedler så farmand oz kan vaske og lægge tøj på plads uden at fare vild i skabet

Her har den stået på indretning af børneværelse de sidste uger, og det er brænd-sparke-mig næsten hyggeligere end tøjet!

Ja det er super hyggeligt... vi er næsten færdig... mengler kun lige nogle enkelte ting så er vi færdige...:-) dejligt:-) så kommer vi til tasken til sygehuset det er svært... men mon ikke at det gpr:-)

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Ja det er super hyggeligt... vi er næsten færdig... mengler kun lige nogle enkelte ting så er vi færdige...:-) dejligt:-) så kommer vi til tasken til sygehuset det er svært... men mon ikke at det gpr:-)

Vi mangler kun et billede på værelset og at høre om en gyngestol vi har budt på og så er vi færdige

LilleLene har lavet en tråd med tasken herinde.. Den bliver nærstuderet når jeg skal til at pakke min! Det er rart med lidt indput når man er helt blank omkring hvad man rent faktisk har brug for og hvor meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.