Dukan kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Guldet

FrkT skriver:

Der er oprettet en debat om det helt samme for kort tid siden, her:

https://www.baby.dk/debat/166520pi1/foer-rund-nu-sund/dukan-kuren-3.aspx

Måske du kan finde nogle svar der 

Ihh den havde jeg ik lige set :-) men tak for linket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

FrkT

Mor- til pige skriver:

Ihh den havde jeg ik lige set :-) men tak for linket

Velbekomme 

Anmeld

22. april 2012

Guldet

Emilie2010 skriver:

hvor beregner du det henne

MenerMener der er et link inde på den første fase

Anmeld

22. april 2012

Madam Blå

Mor- til pige skriver:

Har været inde og læse om den, og det lyder som en kur der kunne være noget for mig!

Fik så lavet en beregning derinde - Hvor lang tid jeg skal være på de forskellige faser. Jeg skal blot være på attack fasen i 2 dage- . følger i den beregning, eller bliver i længere på fasen?

Hilsen en ny forvirret

Jeg er også lige startet på den. Skulle have 4 dage i den første fase, og det fulgte jeg Tabte mig 2,8 kilo på de første fire dage

Tror også det er en god kur- netop fordi der er en laaang udfasnings-periode. Så man forhåbentlig kan undgå at tage det hele på igen

Held og lykke med det

Anmeld

22. april 2012

Guldet

Madam Blå skriver:

Jeg er også lige startet på den. Skulle have 4 dage i den første fase, og det fulgte jeg Tabte mig 2,8 kilo på de første fire dage

Tror også det er en god kur- netop fordi der er en laaang udfasnings-periode. Så man forhåbentlig kan undgå at tage det hele på igen

Held og lykke med det

Ihh hvor fedt at se resultater så hurtigt hvor lang tid har du været i Cruise fasen? Jeg ser frem til imorgen hvor jeg os må spise grønsager 

Anmeld

22. april 2012

quindelist

Mor- til pige skriver:

Ja synes os det er lidt - men nu prøver jeg at tage kun de to dage hvor lang tid har du været på kuren? Og er du tilfreds med kuren?

Her er det både mig og min mand der følger kuren. Vi har været igang i 5 uger (og en dag) nu og det går faktisk fint.

Vægttabet går ikke så hurtigt mere, men det går støt og roligt fremad. Jeg har tabt omkring 7 kg og min mand omkring 13 (har ikke lige tjek på de præcise tal, -kigger kun på det på vores "vejedage")

Det er selvfølgelig lidt surt at han taber sig så meget hurtigere end jeg gør på præcis samme kur, men sådan er det jo bare med mænd, -de har mere muskelmasse og forbrænder derfor mere Men skal nu heller ikke klage når jeg ligger over 1 kg om ugen

Anmeld

22. april 2012

Guldet

quindelist skriver:

Her er det både mig og min mand der følger kuren. Vi har været igang i 5 uger (og en dag) nu og det går faktisk fint.

Vægttabet går ikke så hurtigt mere, men det går støt og roligt fremad. Jeg har tabt omkring 7 kg og min mand omkring 13 (har ikke lige tjek på de præcise tal, -kigger kun på det på vores "vejedage")

Det er selvfølgelig lidt surt at han taber sig så meget hurtigere end jeg gør på præcis samme kur, men sådan er det jo bare med mænd, -de har mere muskelmasse og forbrænder derfor mere Men skal nu heller ikke klage når jeg ligger over 1 kg om ugen

Ihh hvor godt at høre at det er gået godt for jer hihi ja mænd taber sig hurtigere - men ja sårn er det jo .  Hvad synes du der er hårdest ved kuren? Savner du ik frugt?

Anmeld

22. april 2012

quindelist

Mor- til pige skriver:

Ihh hvor godt at høre at det er gået godt for jer hihi ja mænd taber sig hurtigere - men ja sårn er det jo .  Hvad synes du der er hårdest ved kuren? Savner du ik frugt?

Min madpakke er en tilbagevendende udfordring ??men er blevet ret glad for Dukan knækbrøddet.
Synes faktisk at det er rugbrød jeg savner mest -har altid været mere grøntsags- end frugt-spiser ??

Anmeld

22. april 2012

Guldet

quindelist skriver:

Min madpakke er en tilbagevendende udfordring ??men er blevet ret glad for Dukan knækbrøddet.
Synes faktisk at det er rugbrød jeg savner mest -har altid været mere grøntsags- end frugt-spiser ??

Vil os ha bagt dukan knækbrødet og bollerne - men hvordan beregner du hvad du må få af det pr. Dag? 

Anmeld

22. april 2012

quindelist

Mor- til pige skriver:

Vil os ha bagt dukan knækbrødet og bollerne - men hvordan beregner du hvad du må få af det pr. Dag? 

Det står i opskriften -vi bager bare sådan en portion hvor der er til 2 personer i 2 dage, længere synes vi egentlig heller ikke det kan holde sig lækkert.

Jeg har ikke prøvet at bage bollerne, men vil gerne høre om resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.