Dukan kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.717 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Guldet

Har været inde og læse om den, og det lyder som en kur der kunne være noget for mig!

Fik så lavet en beregning derinde - Hvor lang tid jeg skal være på de forskellige faser. Jeg skal blot være på attack fasen i 2 dage- . følger i den beregning, eller bliver i længere på fasen?

Hilsen en ny forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Guldet

18. april 2012

quindelist

Mor- til pige skriver:

Har været inde og læse om den, og det lyder som en kur der kunne være noget for mig!

Fik så lavet en beregning derinde - Hvor lang tid jeg skal være på de forskellige faser. Jeg skal blot være på attack fasen i 2 dage- . følger i den beregning, eller bliver i længere på fasen?

Hilsen en ny forvirret

Altså herhjemme fulgte vi beregningen, men jeg skulle så også være 7 dage i attackfasen og min mand skulle 6 dage.

Det var godt nok også kort tid du skal være i attack fasen -det har ejg ikke rigtigt nogen erfaring med. Har du evt prøvet at kigge i forummet på dukanslankekur.dk?

Anmeld

18. april 2012

ønskebørn74

Mor- til pige skriver:

Hilsen en ny forvirret

er på den og har tabt mig mere end 8kg. på under en md. 

Anmeld

22. april 2012

Guldet

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor dejligt med det hurtige vægttab synes kur virker go - det eneste jeg tror jeg kommer til at savne vildt meget er frugt  . Hvad me d pasta og bulgur må man spise det? Det står nemlig ikke på listen under ikke tilladte ?

Anmeld

22. april 2012

FrkT

Der er oprettet en debat om det helt samme for kort tid siden, her:

https://www.baby.dk/debat/166520pi1/foer-rund-nu-sund/dukan-kuren-3.aspx

Måske du kan finde nogle svar der 

Anmeld

22. april 2012

Mor1012

ønskebarn74 skriver:

woow , det vil jeg os !!! om 3 mdr, når jeg har født altså..

har 7 kg på kroppen ekstra efter sidste graviditet, og nu kommer der ekstra på i denne graviditet.

hvad gør du, har du et link til siden dukan ? eller hvordan

Anmeld

22. april 2012

Guldet

quindelist skriver:

Altså herhjemme fulgte vi beregningen, men jeg skulle så også være 7 dage i attackfasen og min mand skulle 6 dage.

Det var godt nok også kort tid du skal være i attack fasen -det har ejg ikke rigtigt nogen erfaring med. Har du evt prøvet at kigge i forummet på dukanslankekur.dk?

Ja synes os det er lidt - men nu prøver jeg at tage kun de to dage hvor lang tid har du været på kuren? Og er du tilfreds med kuren?

Anmeld

22. april 2012

ønskebørn74

Mor- til pige skriver:

Ej hvor dejligt med det hurtige vægttab synes kur virker go - det eneste jeg tror jeg kommer til at savne vildt meget er frugt  . Hvad me d pasta og bulgur må man spise det? Det står nemlig ikke på listen under ikke tilladte ?

nej det må man ikke...  

Anmeld

22. april 2012

Mor1012

Mor- til pige skriver:

Hilsen en ny forvirret

hvor beregner du det henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.