Dukan Kuren 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.426 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Godmorgen tøser..

Jeg syntes ikke jeg har haft andet end problemer, først blev jeg forkølet med rigtig meget ondt i halsen og nu har er jeg beggyndt at få kvalme når jeg spiser, specielt når jeg er i nærheden af kød  ..

Jeg skal ganske vist til lægen i morgen og hører, men tror jeg bliver nødt til at stoppe på Dukan Kuren og så bare spise sundt - skal jo stadig tabe mig

Vægten i dag siger 106,2 kg - så har tabt mig et kilo mere denne uge  yay...

Håber det er gået jer andre godt  Og ha en god dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Ellie79

Godmorgen - Her sagde vægten 79,3 i sidste uge 81,7 så det er gået rigtig godt. Jeg har droppet du kan kuren og lavet en kostomlægning der på langt sigt skal gøre jeg taber mig. Det gik ikke det andet. Men spiser rigtig meget kød og grønt. I weekenden spiser jeg brød men slet ikke i mængder som før i tiden. Mit mål er nu 70 kg til juli også må jeg tage 10 mere i efteråret

Anmeld

26. marts 2012

Troldemommi

Jeg syntes det går rigtig fint, har tabt mig 4,2 kilo siden den 13 Marts.

Monica

Anmeld

26. marts 2012

janne1986

Monica P skriver:

Monica

Super flot!!!

Håber jeg kan gøre det efter

Anmeld

26. marts 2012

quindelist

Norman skriver:

Godmorgen tøser..

Jeg syntes ikke jeg har haft andet end problemer, først blev jeg forkølet med rigtig meget ondt i halsen og nu har er jeg beggyndt at få kvalme når jeg spiser, specielt når jeg er i nærheden af kød  ..

Jeg skal ganske vist til lægen i morgen og hører, men tror jeg bliver nødt til at stoppe på Dukan Kuren og så bare spise sundt - skal jo stadig tabe mig

Vægten i dag siger 106,2 kg - så har tabt mig et kilo mere denne uge  yay...

Håber det er gået jer andre godt  Og ha en god dag. 

Det er rigtig ærgeligt du er så skidt, -håber du snart er ovenpå igen. Men flot du alligevel har formået at leve sundt og har tabt dig

Og ærgeligt du må droppe kuren, men man skal ikke hænge fast i noget der ikke fungerer for en, bare fordi det fungerer for andre.

Kan se du, ligesom jeg, har et stykke vej endnu vægtmæssigt, så jeg håber da vi kan følges ad alligevel selvom du ikke er på dukan kuren.

Anmeld

26. marts 2012

quindelist

Monica P skriver:

Monica

det er rigtig flot, hvor meget skal du tabe?

Jeg har tabt 3,3 kg siden d. 17.3. så det går pænt nedad min mand har dog smidt 6,6 kg i samme periode og også på dukan -de mænd altså.

Anmeld

26. marts 2012

Troldemommi

quindelist skriver:

det er rigtig flot, hvor meget skal du tabe?

Jeg har tabt 3,3 kg siden d. 17.3. så det går pænt nedad min mand har dog smidt 6,6 kg i samme periode og også på dukan -de mænd altså.

Jeg har ikke sat mig et mål bare jeg vejer mindre uge for uge så er jeg glad og tilfreds, min mand er også på Dukan kuren det er dejligt når man kan samarbejde omkring sådan noget :-)

Monica

Anmeld

26. marts 2012

Miin'Baby'Mus

quindelist skriver:

Det er rigtig ærgeligt du er så skidt, -håber du snart er ovenpå igen. Men flot du alligevel har formået at leve sundt og har tabt dig

Og ærgeligt du må droppe kuren, men man skal ikke hænge fast i noget der ikke fungerer for en, bare fordi det fungerer for andre.

Kan se du, ligesom jeg, har et stykke vej endnu vægtmæssigt, så jeg håber da vi kan følges ad alligevel selvom du ikke er på dukan kuren.

Jeg vil selvfølgelig blive ved med at lave disse opdateringer det er hyggeligt at følges med jer andre og man kan jo stadig få nogle gode råd eller andet

Anmeld

26. marts 2012

quindelist

Norman skriver:

Jeg vil selvfølgelig blive ved med at lave disse opdateringer det er hyggeligt at følges med jer andre og man kan jo stadig få nogle gode råd eller andet

Anmeld

26. marts 2012

Mamalou

Godaften I "Dukan-kvinder"

Det er da vildt som kiloerne rasler af jer!

Min vægt siger 59,6 i dag, så jeg har tabt 3,4 kg på 14 dage.

Jeg har dog besluttet mig at skifte kurs i forhold til diæten. Jeg orker ikke alt det kød alene, så jeg følger istedet en diæt min søster engang har fået udarbejdet. Den er også fattig på kulhydrater og på sigt tror jeg den er sundere. 

Jeg er halvvejs i mit vægttab, så jeg er godt tilfreds med det jeg har nået med Dukan-kuren. Jeg vil bare hellere følge en kur, der er nemmere for mig at holde og så er jeg ligeglad med, om det må tage længere tid at tabe de sidste kg. Faktisk er mange er retningslinjerne de samme som i Dukan-kuren, jeg må bare få grønt hver dag

Jeg vil stadig gerne være med på vejning hver mandag, hvis det er okay for jer. Det er en god motivation

Kh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.